Vodenje težavnih sodelavcev s Franko Bertoncelj

Vodenje težavnih sodelavcev s Franko Bertoncelj

Praktična delavnica

Prijava

Težavni sodelavci v podjetjih in javnih ustanovah so večni nasprotniki, neprilagodljivi in nemotivirani sodelavci, ki ne prinašajo želene učinkovitosti, prav nasprotno, vnašajo nemir, povzročajo konflikte in negativno vplivajo na celotno ekipo.


Kot vodja ukrepajte pravočasno!

Naučite se, kako vešče voditi težavne sodelavce, kako si zagotoviti avtoriteto in s pozitivno energijo motivirati celotno ekipo.

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.


Izjave udeležencev preteklih izvedb: S čim ste bili najbolj zadovoljni?

»Interakcija, kompetentnost, znanje in pozitivna energija simpatične predavateljice.« Tomaž Bizjak, Vaillant d.o.o.

»Zelo praktična delavnica brez suhoparne teorije.« Nataša Svržnjak, UL, Fakulteta za upravo

»Najbolj sem bila zadovoljna z razlago naših težav in odgovori točno kako situacije rešiti.« Barbara Kelc, Čadež d.o.o.

Koristi

Zakaj si moram rezervirati čas in se udeležiti delavnice?

  • Ker vam bo priznana strokovnjakinja Franka Bertoncelj pojasnila, kako ravnati v težavnih in konfliktnih situacijah in kako pred negativnimi vplivi zaščititi celotno ekipo,
  • ker se boste naučili profesionalnih komunikacijskih tehnik s katerimi boste z vašo ekipo suvereno dosegli zastavljene cilje,
  • ker boste vedeli kako ravnati v slučaju konfliktov in kako razviti in izkoristiti potencial težavnih sodelavcev in celotne ekipe.

Vsebina

Orodja za vodenje težavnih zaposlenih

  • Jasna komunikacija in tehnike razgovorov
  • Kritika, povratna informacija in vodenje razgovorov
  • Sprejemanje in spoštovanje
  • Krepite avtoritete vodje
  • Določitev jasnih pravil in omejitev
  • Suverena reakcija na upor
  • Prekinitev spora
  • Ukrepi za ponovno vzpostavitev zaupanja

Izboljšajte uspešnost

  • Prepoznavanje neučinkovitosti, nemotiviranosti in konfliktov
  • Prepoznavanje potenciala zaposlenih in njihovo koriščenje
  • Motivacija in uvajanje sprememb
  • Pravi zaposleni na pravem mestu
  • Dosledno izvrševanje odločitev

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

SEMINARJI S PRIROČNIKOM (PRIROČNIK V TISKANI OBLIKI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

SEMINARJI S POSLOVNO IZDAJO PRIROČNIKA (PRIROČNIK V TISKANI IN DIGITALNI IZDAJI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Unija Računovodska hiša d.d., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 11.9.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.