Psihologija vodenja v praksi

Psihologija vodenja v praksi

Praktična delavnica

Prijava
  • Zakaj nam dober kader uhaja?
  • Zakaj v komunikaciji najboljšim namenom navkljub prihaja do konfliktov?
  • Zakaj so zaposleni včasih nezadovoljni, nemotivirani, nezavzeti?
  • Kako to, da pohvala pokvari in kritika ne zaleže?
  • Zakaj je vodja v časih negotovosti pred še toliko večjim izzivom?

Na praktični delavnici boste spoznali, kako lahko vodja z upoštevanjem psiholoških zakonitosti posameznika ter dinamike skupin aktivira maksimalen potencial zaposlenih!

Koristi

Zakaj ravno ta delavnica:

  • Spoznali boste, katere so glavne pasti, v katere se lahko ujamejo vodje, in kako se jim izogniti;
  • Urili boste svoje komunikacijske spretnosti in spoznali kako s primerno komunikacijo vplivamo na druge;
  • Spoznali boste orodja za samo-motivacijo in za motiviranje sodelavcev;
  • Razumeli boste, kako preiti iz nezavednih programov v zavestno vodenje;
  • Spoznali boste orodja za povečanje svojega osebnega vpliva;
  • Razumeli boste psihološke potrebe svojih sodelavcev;
  • Spoznali boste pristope in orodja, kako pri zaposlenih spreminjati manj zaželena vedenja ter kako okrepiti želena!

Vsebina

  • Model strateške komunikacije: kako z verbalno in neverbalno komunikacijo doseči, da ti drugi sledijo?
  • Ljudje imamo psihološke in odnosne potrebe – kako to spoznanje uporabiti pri vodenju
  • Transakcijska analiza kot model učinkovite organizacijske komunikacije
  • Kako lahko vodja s poznavanjem koncepta ego stanj generira učinkovita sporočila za motiviranje svojega tima
  • Konfliktne, križne in prikrite transakcije v komunikaciji
  • Učinkovite nevrolingvistične tehnike za ustvarjanje stika in vpliva
  • »Stroke economy«: kako potrditi in aktivirati energijo zaposlenih?
  • Kako poznavanje teorije družbene identitete in socialne kategorizacije olajša vodji graditi pripadnost
  • Kdo je tisti, ki vzpostavlja organizacijske norme v delovnem timu
  • Fenomen samoizpolnjujoče se preroke in česa se mora dober vodja zavedati
  • »Walk the talk« – pomen konsistentnosti vodje kot generatorja signalov
  • Fokus pozornosti kot osnovno orodje vodenja
  • Praktične vaje za razvijanje komunikacijskih veščin in veščin vplivanja

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.