Kadrovsko-administrativni referent

Kadrovsko-administrativni referent

Izobraževalni program

Prijava

Delo v kadrovskih službah zahteva natančno vodenje in urejanje kadrovskih evidenc, hrambo osebnih podatkov in celotne dokumentacije v zvezi z zaposlitvijo in delom posameznika, vodenje zakonsko določenih postopkov v zvezi z zaposlitvijo, zagotavljanje ustrezne informacijske podpore kadrovski funkciji in izvedbo številnih aktivnosti, povezanimi s kadri.

Da boste svoje delo v kadrovski službi opravljali pravilno in natančno ter skladno z vso predpisano zakonodajo, hkrati pa boste imeli urejeno dokumentacijo v primeru prihoda inšpektorja za delo, Vas vabimo, da se udeležite intenzivnega izobraževalnega programa.


Program obsega:

  • tri interaktivne praktične delavnice:
    • Učinkovito delo v kadrovski službi,
    • Pravilna izvedba kadrovskih postopkov,
    • Priprava podatkov za plače in povračila stroškov v zvezi z delom,
  • online izdajo priročnika: Zakon o delovnih razmerjih v praksi.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Vsem zaposlenim v kadrovskih službah/oddelkih, ki se ukvarjate s tovrstno tematiko ter vsem, ki se v podjetjih ukvarjate in skrbite za kadrovske evidence in pripravo podatkov za plače (tajnice, poslovni sekretarji, računovodje ...).

Koristi

Zagotavlja vam:

  • pravilno izvedbo postopkov zaposlovanja (poznavanje osnov delovnopravne zakonodaje),
  • učinkovito in pravilno pripravo vseh podatkov (vodenje evidenc in dokumentacije, priprava pogodb o zaposlitvi, prijave in odjave v zavarovanje …),
  • natančno pripravo podatkov za obračun plač, povračila stroškov v zvezi z delom in ostalih podatkov.

Program je namenjen:

  • prenosu usvojenega znanja, podkrepljenega s primeri dobre prakse, v prakso podjetja/organizacije,
  • odgovorom na vaša vprašanja (pošljete jih lahko na naslov: branka.gorjup@zfm.si) ter
  • izmenjavi izkušenj ter povezavi s kolegi iz stroke!

Po zaključenem programu prejmete certifikat Forum Akademije v slovenščini in angleščini.

Vsebina

Praktična delavnica: Pravilno in učinkovito delo v kadrovski službi, Miha Šercer (9.00–13.15)
  • Osnove delovnopravne zakonodaje
  • Kadrovske evidence, varstvo osebnih podatkov
  • Pogodba o zaposlitvi (vsebina, atipične oblike), splošni akti (obvezni in priporočljivi)
  • Letni dopust, regres, plačilo za delo in drugi prejemki, delovni čas
  • Temeljne dileme v zvezi z diskriminacijo in mobingom
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Online dostop do priročnika Zakon o delovnih razmerjih v praksi
  • Delovna razmerja in trg dela
  • Zakon o delovnih razmerjih – komentarji pomembnih členov
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Zaposlovanje tujcev in napoteni delavci
  • Odškodninska odgovornost
  • Urejanje drugih oblik dela
  • Kadrovski kontroling
  • Strateška vloga kadrovske funkcije
  • e-Kadrovik: različni vzorci pogodb, pravilnikov, sklepov in obrazložitev v skladu z ZDR-1 in ostalo zakonodajo
Praktična delavnica: Pravilna izvedba kadrovskih postopkov, Andreja Samec Koderman (9.00–14.00)
  • Oglaševanje ter sodelovanje pri pridobivanju ustreznih kandidatov
  • Postopki iskanja, selekcije in izbora kandidatov
  • Vodenje zaposlitvenih postopkov in upravljanje zaposlitvene dokumentacije
  • Upravljanje s pogodbami o zaposlitvi, vzdrževanje kadrovske baze podatkov, vodenje različnih evidenc
  • Izvedba zakonskih obvez v zvezi s prijavo, odjavo in spremembami pri pristojnih institucijah (zdravstveno zavarovanje, pokojninsko zavarovanje …)
  • Priprava analiz in poročil (bolniške odsotnosti, dopusti, izobraževanja …)
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Praktična delavnica: Priprava podatkov za plače in povračila stroškov v zvezi z delom, mag. Brigita Osojnik (9.00–13.15)
  • Urejanje prihodov in odhodov
  • Priprava in pregled podatkov za M4, pripravo podatkov pred plačo
  • Obračun in izplačilo plač, avtorskih honorarjev in študentskega dela
  • Obračunavanje potnih stroškov
  • Izračun rezervacij in razmejitev ob bilančnem zaključku leta
  • Poročanje (AJPES, ZPIZ, FURS …)
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Zaključek: Preverjanje znanja in prejem certifikata
  • Preverjanje znanja: po zaključenem izobraževanju rešite test v spletni učilnici, do 21. februarja 2020.
  • Prejem certifikata Kadrovsko administrativni referent v slovenščini in angleščini.

Potek izobraževanja

  • Srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v ustvarjalnem okolju in sproščenem vzdušju. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju. Na delavnicah boste prejeli želena pojasnila in skozi diskusijo prišli do pravih rešitev.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik s portalom, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na prvi delavnici. Dostop do portala se nahaja v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Po uspešno zaključeni nalogi boste po pošti prejeli certifikat Kadrovsko administrativni referent kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

 

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman direktorica Kadrovske asistence, je strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja. Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovnopravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja. Je strokovnjakinja na področju uvajanja kompetenčnega modela v podjetja, osebnostne rasti zaposlenih, svetovalka delovnopravnih postopkov ter…

mag. Brigita Osojnik

Mag. Brigita Osojnik je direktorica družbe Pabide d.o.o., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, s praktičnimi izkušnjami na področju davka na dodano vrednost, davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, mednarodnih davkov, premoženjskih davkov, prispevkov za socialno varnost, sodelovanja v davčnih inšpekcijskih postopkih, pridobljenimi s 25-letnim delom na davčnem področju in predavateljica ter avtorica…

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.