Kontakt  |  Pogoji poslovanja  |  E-priročnikiZaložba Forum Media
Naročite se na brezplačne
strokovne nasvete in
mesečno prejemajte
koristne informacije.

Brezplačni
E-mesečniki »

Za naročila in nasvete smo vam na voljo na telefonski številki

telefonska-stevilka


telefon: 02 250 18 00
fax: 02 252 40 92

e-pošta:
info@zfm.si

Tukaj smo za vas!
Pon – čet: 08.00 – 16.00
Pet: 08.00 – 15.00

Založba Forum Media d.o.o.
Prešernova ulica 1
2000 Maribor

 

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 
Priročnik z zgoščenko
Smernice za uspešno komunikacijo za vodilne v gospodarstvu in javnem sektorju ter vzorci govorov in pisne komunikacije na zgoščenki.
  • Osvojite trike izkušenih govornikov in odpravite tremo;
  • Naučite se samozavestnega nastopa in učinkovitega argumentiranja;
  • Uspešno rešujte problematične situacije s sodelavci ali poslovnimi partnerji.
Cena: 205,00 €
DDV in distribucijski stroški niso všteti v ceno.
Količina:  
Premium izdaja

Premium izdaja priročnika vsebuje:
  • priročnik v tiskani obliki z zgoščenko,
  • spletno izdajo priročnika,
    ki omogoča enostaven dostop do celotne vsebine priročnika
  • od koderkoli in kadarkoli
    • za osebni/prenosni računalnik ...
    • za mobilne naprave ...

Cena paketa: 298,00 €
DDV in distribucijski stroški niso všteti v ceno.



Oglejte si primere dokumentov iz priročnika in zgoščenke:

Najboljši govornik je tisti, ki z malo besedami pove veliko.
(Latinski pregovor)

Vaša beseda je vaše zrcalo. Sporoča vašo kompetentnost, kredibilnost in odločilno vpliva na vašega slušatelja. Priprava prepričljivega govora ali poslovnega dopisa je časovno zamudno opravilo, ki zahteva dobro pripravljenost in visoko raven komunikacijskih sposobnosti.

Primerno posredovano sporočilo odloča, kako boste rešili težavne ali nepričakovane situacije, izpeljali javni nastop, zgradili dobre medsebojne odnose in uspešno zaključili poslovne dogovore.

Edinstven pripomoček za vsakodnevno uporabo!

PRIROČNIK – smernice za uspešno komunikacijo:
  • osvojite trike izkušenih govornikov in odpravite tremo,
  • naučite se samozavestnega nastopa in učinkovitega argumentiranja, 
  • uspešno rešujte problematične situacije s sodelavci ali poslovnimi partnerji ...

 

ZGOŠČENKA – več kot 80 vzorcev govorov in poslovne korespondence za vse poslovne priložnosti:

  • izbira pravih besed v vsakem trenutku (slavnostni, poslovni, zahvalni, žalni govori ...),
  • prihranek časa in denarja s hitro in enostavno prilagoditvijo vzorcev vašim potrebam,
  • zanesljiva opora tudi v nepričakovanih situacijah!

Suvereno obvladajte vsako situacijo s pomočjo nepogrešljivega pripomočka!

Kratek pregled vsebine

Praktična vsebina v priročniku
    1. poglavje: Smernice in bonton pisne komunikacije
  • Poslovni dopis je vizitka pošiljatelja
  • Zgradba in oblika poslovnega dopisa
  • Stil pisanja
  • Jezikovna neoporečnost 
  • Pravila poslovnega bontona pri pisni komunikaciji
  • Posebnosti uporabe e-pošte (odzivnost, spoštljivost, ton …) 
    2. Bonton in priporočila za javne nastope
  • O prepričanjih uspešnih govornikov
  • Prepričanja, ki nas podpirajo
  • Predpostavke – aksiomi – NLP in javni nastop
  • Bonton govornika in slušatelja
  • Izraznost kot orodje uspeha
  • Retorika, veščina ter umetnost govora in nastopa
  • Pripravimo sebe, vsebino, pripomočke 
    3. poglavje: Komunikacija na delovnem mestu
  • Kako komunicirati na delovnem mestu?
  • Vodenje sestankov
  • Kako se učinkovito pripravimo na sestanek?
  • Kdaj so sestanki koristni in kdaj ne?
  • Problematične situacije na delovnem mestu, reševanje konfliktov
  • Ljudje s težavami (nedisciplina, agresija, jeza …)
  • Mobbing
  • Upravljanje stresa na delovnem mestu
  • Strategije, ki vam bodo pomagale skrbeti zase 
    4. Komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
  • Vzpostavitev dobrih odnosov
  • Pogajalske strategije
  • Boste vodili strateška ali taktična pogajanja?
  • Hardvardski model pogajanj – zmaga za oba
  • Priprave na pogajanja
  • Telefonski pogovor
    5. poglavje: Komunikacija in odnosi z mediji
  • Odnosi z javnostmi
  • Kaj morate vedeti o delu novinarja
  • Medijska pozornost in izpostavljenost 
  • Pravila komuniciranja z mediji
  • Zakon o medijih
  • Sporočilo za javnost
  • Sodelovanje z radiem in televizijo 
    6. Pravni vidiki komuniciranja
  • Svoboda izražanja 

Praktična vsebina na ZGOŠČENKI
    1. Vzorci govorov
  • pozdravni govori,
  • za zaposlene,
  • slavnostni sprejemi in gala priložnosti,
  • poslovne konference,
  • predstavitveni in otvoritveni govori,
  • slavnostni in zahvalni govori,
  • govori v kriznih razmerah,
  • poslovna srečanja in dogodki,
  • javna zborovanja, politična srečanja,
  • protokolarni dogodki,
  • komunikacija po telefonu …
    2. Vzorci pisne komunikacije:
  • povpraševanja, ponudbe,
  • naročila, potrditve naročil,
  • pritožbe, odgovori na pritožbo,
  • zahvale,
  • sožalja,
  • vabila poslovnim partnerjem,
  • vabila sodelavcem na sestanek,
  • sporočila za javnost,
  • prošnje, CV …

Mnenje uporabnice priročnika
»Tale priročnik imamo \'pri hiši\' in ga moram zares pohvaliti. Zelo uporaben!«
Miryema Žagar, Oddelek za urejanje prostora, Mestna občina Ljubljana

Priporočamo tudi:

Priprava na uspešne letne pogovore - v dveh korakih

  • Določite jasne cilje in objektivno ocenite realizacijo zastavljenih ciljev,
  • strukturirano identificirajte in presodite potencial zaposlenih,
  • zberite ideje in podatke za izdelavo letnega načrta, izdelajte načrt izobraževanj na podlagi realnih potreb in
  • vzpostavite učinkovito dvosmerno komunikacijo s sodelavci.

Opisi delovnih mest in akt o sistemizaciji po novem

  • Opisi delovnih mest in delovnih nalog
  • Interni akt po Zakonu o delovnih razmerjih
  • Opisi delovnih mest za gospodarstvo in negospodarstvo

 

 

Splošni pogoji

Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo. Fizičnim osebam priznamo 20 % popusta; popust se ne sešteva z ostalimi popusti. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Založba Forum Media

O nas

Povezave

 

 

 

© Založba Forum Media d.o.o. : Izdelava spletne trgovine Oblikovanje.com