Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Učinkovita poslovna sekretarka v vzgoji in izobraževanju
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Učinkovita poslovna sekretarka v vzgoji in izobraževanju



Cena:
590,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Poslovne sekretarke in sekretarji nedvomno sodite med ključne zaposlene v vašem vrtcu ali šoli, naj bo ta z več stotimi ali z le nekaj zaposlenimi.

Zaradi prepletanja različnih področij je vaše delo izjemno zahtevno, saj vzpostavljate prvi kontakt s starši, udeleženci izobraževanj, predstavniki lokalnih skupnosti in pristojnih ministrstev ter ostalimi strankami, nudite podporo vodstvu, tesno sodelujete s sodelavci, upravljate številna administrativna dela, poznati pa morate tudi številna druga strokovna področja, ki so na področju šolstva izjemno pestra ... Zato ste ogledalo ustanove!

Da boste pri svojem delu res odlične, smo s strokovnjaki posebej za vas pripravili intenziven izobraževalni program za pridobitev certifikata:
UČINKOVITA POSLOVNA SEKRETARKA V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU

Program je sestavljen iz 5 modulov in vam zagotavlja minimalno odsotnost z delovnega mesta:

  • 4 moduli v okviru dveh celodnevnih delavnic
  • študijsko gradivo Mojster pisnega komuniciranja.

Celovit program vam zagotavlja, da boste pomembno nadgradili vaše kompetence:

  • poznali boste vse, kar mora poslovna sekretarka v vzgojno-izobraževalnemu zavodu vedeti o kadrovskih postopkih in pravicah ter obveznostih zaposlenih;
  • določbe arhivske zakonodaje, ki se nanašajo na delovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov, boste izvajali v vsakodnevnih administrativnih opravilih in pisarniškem poslovanju, pri tem pa boste suvereno upravljali z dokumentarnim in arhivskim gradivom;
  • poznali boste tveganja za vdor v informacijski sistem vrtca/šole preko vašega delovnega mesta in pravilno reagirali v primeru varnostnega incidenta;
  • jasno se boste izražali, vešče nastopali in suvereno zastopali vaš zavod ob vsaki priložnosti, prepoznali tveganja za neustrezno komunikacijo s sodelavci, partnerji, starši in otroci, ustvarili dobro klimo in medsebojne odnose ter dvignili delovno učinkovitost;
  • dobili boste odgovore strokovnjakov na vaša konkretna vprašanja, družili se boste s kolegicami in kolegi iz stroke ter razširili krog poznanstev.

Izobraževanje je namenjeno

Poslovnim sekretarkam in poslovnim sekretarjem, administratorkam in administratorjem in vsem osebam, ki opravljajo administrativne naloge in imajo kontakt s sodelavci, strankami in udeleženci izobraževanj v vzgojno-izobraževalnih zavodih.

 

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

 

Vsebina

1. MODUL - delavnica

Delovna razmerja v praksi − kaj mora poslovna sekretarka v VIZ vedeti o kadrovskih postopkih in pravicah ter obveznostih zaposlenih

  • Urejanje delovnih razmerjih (objave prostih delovnih mest, postopek zaposlitve izbranega kandidata, priprava in vsebina pogodbe o zaposlitvi)
  • Določanje plače, povračil stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja v povezavi z interventnimi ukrepi
  • Določanje letnega dopusta javnemu uslužbencu v povezavi z interventnimi ukrepi
  • Vodenje kadrovskih evidenc in personalnih map ter dostop do osebnih podatkov zaposlenih

2. MODUL - delavnica

Hramba šolske dokumentacije (Mirjana Kontestabile Rovis)

  • Obveznosti vzgojno‐izobraževalnih ustanov, ki izhajajo iz arhivske zakonodaje (pregled obveznosti iz ZVDAGA-A, pregled obveznosti iz UVDAG)
  • O postopkih upravljanja dokumentarnega gradiva (postopki upravljanja, evidentiranje, razvrščanje (klasificiranje) dokumentov
  • Enotni klasifikacijski načrt za vzgojno-izobraževalne zavode in njegova uporaba
  • Delavnica – KAKO PRAVILNO EVIDENTIRATI IN KLASIFICIRATI DOKUMENTE V TISKANI IN E-OBLIKI

3. MODUL - pisno gradivo

MOJSTER PISNEGA KOMUNICIRANJA (Uršula Godec)

Lekcija 1: Najpogostejše pravopisne napake

  • Raba velikih in malih črk
  • raba ločil
  • pisanje prevzetih besed
  • pisanje besed skupaj, narazen in z vezajem
  • pisanje datumov
  • okrajšave in kratice ...

Lekcija 2: Dopisi za javni sektor

  • Posebnosti dopisov za javni sektor
  • oblika
  • zapis imen in naslovov
  • naslavljanje
  • navajanje namena pisanja
  • razdelitev posameznih pomenskih enot v odstavke
  • pravilen pozdrav
  • glava in noga ...

Lekcija 3: Sestavljanje učinkovitih dopisov ter promocijskih pisem za vsako priložnost

  • oblika
  • navajanje namena pisanja
  • razdelitev posameznih pomenskih enot v odstavke
  • pogoste napake pri pisanju dopisov in promocijskih pisem ...

Lekcija 4: Slovnično in pravopisno brezhibne spletne strani in elektronska sporočila

  • oblika elektronskega sporočila
  • velikost pisave elektronskega sporočila in besedila na spletni strani
  • pogoste napake pri pisanju elektronskih sporočil staršem, poslovnim partnerjem in nadrejenim
  • uradni in neuradni slog elektronskih sporočil in promocijskih pisem
  • ekonomičnost elektronskih sporočil ...

 

4. MODUL - delavnica

Informacijska varnost v vrtcu/šoli − elektronska pošta poslovne sekretarke kot najpogostejša vstopna točka hekerskih napadov (Žiga Primc in mag. Filip Božič)

  • Kaj je informacijska varnost in kakšna tveganja prinaša?
  • Kakšna so tveganja vdora v informacijski sistem vrtca/šole preko delovnega mesta poslovne sekretarke?
  • Kakšne varnostne ukrepe mora sprejeti šola in kakšna je pri tem vloga poslovne sekretarke?
  • Kako ravnati ob prejemu sumljive elektronske pošte?
  • Kako ravnati, ko sumljivo elektronsko pošto odprete?
  • Kakšne so možne posledice vdora v informacijski sistem - primeri iz prakse
  • V kolikšni meri smo za varnost odgovorni vsi zaposleni?
  • Lahko ustrezno varovanje informacij pričakujem tudi od svojih sodelavcev?
  • DODATNO - brošura z dobrimi praksami varnega dela + priročnik za ukrepanje v primeru kriptovirusa (najpogostejše grožnje)

5. MODUL - delavnica

Komunikacija s starši, sodelavci in mediji (mag. Franka Bertoncelj)

  • Vsakdanja komunikacija s starši
  • Vsakdanja komunikacija s sodelavci
  • Komunikacija v nevsakdanjih situacijah, tudi konfliktnih
  • Kako staršem sporočati neprijetne novice
  • Kako na konstruktiven način sporočiti nestrinjanje ali nezadovoljstvo
  • Delo s »težavnimi« sodelavci
  • Kako ustrezno komunicirati z mediji

 

Potek izobraževanja

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki petih intenzivnih interaktivnih modulov, ki se izvajajo v obliki dveh delavnic po 6 šolskih ur in enega pisnega gradiva. Gradivo prejmete na vaš elektronski naslov in je v obliki PDF formata, kar vam omogoča, da ga enostavno natisnete. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili sami, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti do dogovorjenega roka.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Učinkovita poslovna sekretarka v vzgoji in izobraževanju v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostori

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.