Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Vodenje s psihologijo
PRAKTIČNA DELAVNICA

Vodenje s psihologijo


Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 30. 4. 2019.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Vodenje s psihologijo po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Sodobna orodja vodenja 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Kako lahko vodja z upoštevanjem psiholoških zakonitosti posameznika ter dinamike skupin aktivira maksimalen potencial zaposlenih?


  • Zakaj so lahko zaposleni nezadovoljni, nemotivirani, nezavzeti… tudi ko so delovni pogoji in plača odlični?
  • Kako to, da pohvala pokvari in kritika ne zaleže?
  • Zakaj v komunikaciji najboljšim namenom navkljub prihaja do konfliktov?
  • Zakaj nam dober kader uhaja?
  • Zakaj beseda vodje včasih ne velja toliko, kot bi si vodje želeli?

Namen delavnice je približati udeležencem psihološka spoznanja in predstaviti praktične veščine, ki spodbujajo kar najbolje koriščenje potenciala zaposlenih – ter tako ustvarjajo uspešne ekipe.

VSEBINA DELAVNICE:

  • Model strateške komunikacije: kako z verbalno in neverbalno komunikacijo doseči, da ti drugi sledijo?
  • Ljudje imamo psihološke in odnosne potrebe – kako to spoznanje uporabiti pri vodenju
  • Transakcijska analiza kot model učinkovite organizacijske komunikacije
  • Kako lahko vodja s poznavanjem koncepta ego stanj generira učinkovita sporočila za motiviranje svojega tima
  • Konfliktne, križne in prikrite transakcije v komunikaciji
  • Učinkovite nevrolingvistične tehnike za ustvarjanje stika in vpliva
  • »Stroke economy«: kako potrditi in aktivirati energijo zaposlenih?
  • Kako poznavanje teorije družbene identitete in socialne kategorizacije olajša vodji graditi pripadnost
  • Kdo je tisti, ki vzpostavlja organizacijske norme v delovnem timu
  • Fenomen samoizpolnjujoče se preroke in česa se mora dober vodja zavedati
  • »Walk the talk« – pomen konsistentnosti vodje kot generatorja signalov
  • Fokus pozornosti kot osnovno orodje vodenja
  • Praktične vaje za razvijanje komunikacijskih veščin in veščin vplivanja

Cilji praktične vodstvene delavnice:

  • Spoznali boste, katere so glavne pasti, v katere se lahko ujamejo vodje, in kako se jim izogniti.
  • Urili boste svoje komunikacijske spretnosti in spoznali kako s primerno komunikacijo vplivamo na druge.
  • Spoznali boste orodja za samo-motivacijo in za motiviranje sodelavcev.
  • Razumeli boste, kako preiti iz nezavednih programov v zavestno vodenje.
  • Spoznali boste orodja za povečanje svojega osebnega vpliva.
  • Razumeli boste psihološke potrebe svojih sodelavcev.
  • Spoznali boste pristope in orodja, kako pri zaposlenih spreminjati manj zaželena vedenja ter kako okrepiti želena.

Komu je delavnica namenjena?

Vsem vodjem, ki želijo narediti preskok v svojem vodenju, ozavestiti načine delovanja naše psihe ter kako to uporabiti za še učinkoviteje, boljše vodenje motiviranih zaposlenih in harmoničnih ekip.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da ta seminar ali katerokoli drugo izobraževanje izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev, pošljite povpraševanje.

Vsebina

  • Model strateške komunikacije: kako z verbalno in neverbalno komunikacijo doseči, da ti drugi sledijo?
  • Ljudje imamo psihološke in odnosne potrebe – kako to spoznanje uporabiti pri vodenju
  • Transakcijska analiza kot model učinkovite organizacijske komunikacije
  • Kako lahko vodja s poznavanjem koncepta ego stanj generira učinkovita sporočila za motiviranje svojega tima
  • Konfliktne, križne in prikrite transakcije v komunikaciji
  • Učinkovite nevrolingvistične tehnike za ustvarjanje stika in vpliva
  • »Stroke economy«: kako potrditi in aktivirati energijo zaposlenih?
  • Kako poznavanje teorije družbene identitete in socialne kategorizacije olajša vodji graditi pripadnost
  • Kdo je tisti, ki vzpostavlja organizacijske norme v delovnem timu
  • Fenomen samoizpolnjujoče se preroke in česa se mora dober vodja zavedati
  • »Walk the talk« – pomen konsistentnosti vodje kot generatorja signalov
  • Fokus pozornosti kot osnovno orodje vodenja
  • Praktične vaje za razvijanje komunikacijskih veščin in veščin vplivanja

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.