Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Vodenje sestankov

CILJ
Pripraviti in voditi čim bolj motivacijske sestanke za informiranje sodelavcev,
usklajevanje mnenj, razreševanje težav in izobraževanje.

 

Nevarna prepričanja vodje:

 

  • Sodelavcem ne bom sporočal neprijetnih novic, saj jih demotivirajo.
  • Zlobni ljudje širijo govorice.
  • V našem oddelku se odlično razumemo, na sestankih se mi nihče ne zoperstavlja.
  • Raje občasen daljši sestanek kot več kratkih.
  • Intranet je odlično nadomestilo za sestanek.
  • Točka »razno« je odlična za razpravo o sprotnih zadevah.

 

Sestanek kot kradljivec časa

Sestanki so pogosto hudi tatovi časa, s tem tudi povzročitelji stroškov in slabe volje udeležencev. V mnogih podjetjih so jih zato kar ukinili, prenos informacij pa preselili na intranet. Tu pa so se pokazale druge slabosti: sodelavci niso imeli časa prebrati pošte, razumeli so drugače, kot je želel pošiljatelj, zmanjšala se je povezanost med sodelavci, zaradi pomanjkanja komunikacije sta bila slabša motivacija in občutek pripadnosti.

Škoda je ukiniti sestanke, vodja pa naj razmisli, kdaj so potrebni in koristni, kdaj pa nepotrebni in škodljivi. 

Pomembno je, da:

 

  • se seznanimo z vrstami sestankov, da jih znamo ustrezno pripraviti in povabiti nanje prave udeležence in v ustreznem številu;
  • opredelimo cilj sestanka;
  • pravočasno pošljemo vabila, ki sodelavce motivirajo k pripravi in udeležbi;
  • izberemo ustrezen termin in kraj sestanka; 
  • se dobro pripravimo;
  • se naučimo voditi sestanke.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja