Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Twitter kot orodje za trženje in navezovanje na posel

Kako držati svoje občinstvo na trnih

Kot je bilo že omenjeno, še več sledilcev pridobimo z zabavno in zanimivo vsebino. Uporabimo lahko novice, ki jih z linkom (povezavo) usmerimo na proizvod. 


Primer:

Twitter lahko uporabimo tudi za obveščanje o znižanjih, namenjenih sledilcem z uporabo gesla ali kode, ki si jo izmislimo sami. Objave so odvisne od vrste posla, in če nam ta dovoljuje, posredujemo povezave na spletne članke, slike, novosti, ki se navezujejo na posel.

Posredno trženje

Povezovanje Twitterja s Facebookom

Podobno kot Twitter je tudi Facebook eden izmed najbolj uporabljenih medijev, ki dosega ogromno število ljudi. Še več, Facebook je bolj fleksibilen in prenese mnogo več vsebine, saj poleg besedila omogoča objavo slik, komentarjev in podobno. Omenjena medija se med seboj odlično dopolnjujeta – kar napovemo na Facebooku (podprto s slikami, povezavami na spletne strani, članke), na kratko opišemo tudi na Twitterju in s tem zajamemo obe ciljni občinstvi. Slika je vredna tisoč besed in ljudje smo vizualna bitja, zato so objave s slikovnim gradivom učinkovitejše.

 

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 

Več o tej temi preberite v priročniku Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja