Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Manager logističnih procesov
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Manager logističnih procesov



Cena:
1.290,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Intenziven program, prilagojen za vodstveni kader v logistiki in njihove potrebe!

Kot vodstveni kader v logistiki imate eno ključnih vlog v vašem podjetju, saj ste odgovorni za:
optimalen pretok blaga, materiala, izdelkov ali polizdelkov, 
tekoče logistične procese
- skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa,
vodenje zaposlenih, njihovo motiviranje in še več.

V primeru pomanjkanja znanja in kompetenc podjetje neposredno tvega visoke stroške, zamujene roke, zastoje in napake. Po drugi strani pa je dober vodja za vsako podjetje neprecenljiv kapital in največja konkurenčna prednost!

Nadgradite svoje znanje in kompetence ter se udeležite intenzivnega izobraževalnega programa.

Izobraževalni program vam omogoča, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse, da bo vaša optimatizacija logističnih procesov še uspešnejša,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v logistiki,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke 

Izobraževalni program Manager logističnih procesov sestavlja osem modulov: 

  • tri delavnice, na katerih boste obdelali ključne tematike za optimizacijo logističnih procesov in reševanje pogostih težav s primeri dobre prakse ter dobiti odgovore na vaša konkretna vprašanja;
  • ogled dobre prakse;
  • dva e-gradiva;
  • dva sklopa študijskih gradiv, ki ju boste prejeli na delavnicah in sta namenjena samostojnemu študiju.

Program je namenjen:

  • direktorjem,
  • vodjem logistike,
  • vodjem proizvodnje, skladišča, nabave ali prodaje,
  • tehničnim sodelavcem iz strokovnih služb in
  • vsem, ki jih tematika zanima.

Pridobite certifikat, ki bo potrdilo vaše strokovne usposobljenosti!

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

1. modul – delavnica: Logistika v praksi

  • Transport (optimizacija, Incoterms, pogled v prihodnost ...)
  • WMS – standard današnje logistike
  • Zahteve in trendi vitke logistike

2. modul – priročnik: Priročnik LOGISTIKA – vzorci in vsebine za učinkovito logistiko v tiskani in digitalni obliki
prejmete priročnik v tiskani obliki na delavnici, dostop do digitalne izdaje pa na vaš elektronski naslov

  • Prevzemni procesi v logistiki
  • Odpremni in oskrbni procesi v logistiki
  • Hrambni procesi in upravljanje s skladiščnimi sistemi
  • Transportni procesi zunanjega transporta
  • Procesi vračanja blaga
  • Procesi upravljanja reklamacij
  • Dodelavni procesi in storitve v logistiki
  • Povratna logistika in okoljski standardi

3. modul – e-gradivo: Enostavna uporaba Excel-a za vsakdanje delo
prejmete gradivo na vaš elektronski naslov

  • Osnovne formule, funkcije in delo s celicami
  • Priprava tabel in obdelava podatkov
  • Oblikovanje grafov in nastavitve tiskanja
  • Vrtilne tabele, makri, filtriranje …

4. modul – OGLED distribucijskega centra NAVIS v Gorenju Velenje

  • Zbor na dogovorjenem mestu v Velenju ob 13.00 in voden ogled distribucijskega centra NAVIS

5. modul – študijsko gradivo: Osebni stil vodenja in komunikacije
prejmete gradivo na delavnici

  • Kako izbrati ustrezen stil vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Testi vodenja in komunikacije:
  • Vprašalniki: stil vodenja, obvladovanje procesa vodenja, delegiranje nalog
  • Postopek pogovora o sodelavčevih šibkih točkah
  • Postopek delegiranja nalog

6. modul – delavnica: Vodenje, motivacija, komunikacija in reševanje konfliktov med zaposlenimi

  • Naloge vodje v spremenjenih gospodarskih in družbenih razmerah
  • Osebnostne kompetence in krepitev vodstvenih kompetenc
  • Vodenje in motivacija različnih sodelavcev k skupnemu cilju
  • Pogovor o cilju, odrejanje nalog, kontrola in povratna informacija
  • Komunikacija in reševanje konfliktov v ekipi in s poslovnimi partnerji
  • Izpolnjevanje SDI vprašalnika

7. modul – e-gradivo: Suverena komunikacija v poslovni angleščini z dodatkom za logistiko
prejmete e-gradivo na vaš elektronski naslov

  • Primeri in komentarji za osvežitev znanja angleščine
  • Obogatitev besednega zaklada in pisanje sporočil v angleščini
  • Suverena komunikacija s strankami in poslovnimi parterji
  • Slovnična in pravopisna pravila ter uporaba osnovnih časov

8. modul – delavnica: Optimizacija logističnih procesov

  • Dodana vrednost logistike
  • Učinkovita in kakovostna logistika
  • Metode upravljanja logistike
  • Planiranje resursov v logistiki
  • Prevzemni procesi v logistiki
  • Odpremni procesi v logistiki
  • Določanje strategij komisioniranja

ZAKLJUČEK: Preverjanje znanja in prejem certifikata Manager logističnih procesov

  • Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po pošti)
  • Prejem certifikata Manager logističnih procesov 

Potek izobraževanja

Potek izobraževanja

 

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Ogledali si bomo tudi primer dobre prakse – distribucijski center NAVIS v Velenju.
  • Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Študijska gradiva, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, boste prejeli na delavnicah. Omogočajo vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti iz delovnega mesta.
  • Po elektronski pošti boste prejeli dostop do e-gradiva.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Manager logističnih procesov v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

 

Termin in lokacija

Termin

Šenčur pri Kranju, poslovna stavba Cubis,

Velenje, logistični center NAVIS, 

Lokacija



 

Predavatelji

Franci Pušenjak dela kot poslovni svetovalec in ima 30-letne izkušnje na področju logistike. Sodeloval je v izgradnji številnih logističnih centrov doma in v tujini. Preučeval je različne organizacijske modele v praksi in teoriji ter jih tudi uspešno uvedel v poslovne sisteme. Poleg logistike se ukvarja s procesi nabave in procesi trženja, ki skupaj s procesi proizvodnje tvorijo temelj poslovanja. Gradnja in izboljševanje poslovnih procesov terjata inovativne zamisli in pristope, ki jih je avtor vgrajeval v mnoge projekte slovenskih podjetij. Znanje je pridobival v odličnih interdisciplinarnih timih ter preko povzemanja najboljše prakse v razvitih poslovnih okoljih Evrope in ZDA. Avtor je višješolski predavatelj in svoje izkušnje prenaša na druge na mnogih seminarjih in izobraževalnih procesih. 

Marko Cedilnik ima več kot 25-letne izkušnje s področja operativne logistike v več podjetjih. V svoji bogati praksi je bil tudi v okolju, ki ni naklonjeno razvoju dejavnosti logistike več, kot je nujno potrebno. Znan je po svoji ugotovitvi, kako logistiko vidijo tisti, ki ne delajo v logistiki. »Vi samo nakladate in vozite,« pravijo. »Mi samo nakladamo in vozimo,« pa je njegov odgovor tistim, ki se spoznajo na logistiko, pa še niso niti ure svojega življenja prebili v skladišču ali kabini tovornega vozila. Že Prešeren je napisal, da le čevlje sodi naj kopitar. To je tretje pravilo, ki se ga drži v življenju. Nad vse rad pa svetuje, da nikdar ne zahtevajte od drugih narediti tistega, česar niste sposobni narediti sami. Pri pisanju posameznih delov tega priročnika se je naslanjal le na svoje izkušnje ter probleme opisoval in poudarjal posamezne dele, tako kot jih vidi sam. V dopolnitvah pa obljublja razjasniti še kaj, kar v tej izdaji pogrešate.

Andrej Borkovič, dipl. ing. prometa, se vso svojo poslovno kariero ukvarja z logistiko. Po študentskih letih se je v start up podjetju ukvarjal z inovativno transportno dejavnostjo, kasneje v lastnem podjetju s prometno dejavnostjo, zatem pa kot strokovni sodelavec v javnem zavodu Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza. Od leta 2008 je zaposlen v Gorenju d.d. OE Logistika, kjer vodi oddelek tehničnih služb. V njem proučujejo in razvijajo optimalne rešitve za kar najbolj učinkovite, hitre in ekonomične procese v logistiki.

Polona Zupančič se v okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela kot izvozna komercialistka v podjetju Iskra Commerce, nato se je preizkusila kot profesorica ekonomskih predmetov na Srednji gradbeni in ekonomski šoli v Ljubljani, nadaljevala kot ekskluzivni zastopnik mednarodnega koncerna Swedish Match na slovenskem in hrvaškem trgu in kasneje kot vodja področja na Centru za tehnološko usposabljanje. Deluje kot mediatorka, moderatorka in certificirana trenerka SDI.

Avtorji: Franci Pušenjak, Marko Cedilnik, Polona Zupančič, John Raimund Pfarrkirchner, Maja Čelan

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.