Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Vodenje težavnih sodelavcev s Franko Bertoncelj
SEMINAR

Vodenje težavnih sodelavcev s Franko Bertoncelj


Cena:
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Vodenje težavnih sodelavcev s Franko Bertoncelj po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Sodobna orodja vodenja 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Težavni sodelavci v podjetjih in javnih ustanovah so večni nasprotniki, neprilagodljivi in nemotivirani sodelavci, ki ne prinašajo želene učinkovitosti,

prav nasprotno, vnašajo nemir, povzročajo konflikte in negativno vplivajo na celotno ekipo.

Kot vodja ukrepajte pravočasno!

Naučite se, kako vešče voditi težavne sodelavce, kako si zagotoviti avtoriteto in s pozitivno energijo motivirati celotno ekipo.

 

Zakaj si moram rezervirati čas in se udeležiti seminarja?
  • ker vam bo priznana strokovnjakinja Franka Bertoncelj pojasnila, kako ravnati v težavnih in konfliktnih situacijah in kako pred negativnimi vplivi zaščititi celotno ekipo,
  • ker se boste naučili profesionalnih komunikacijskih tehnik s katerimi boste z vašo ekipo suvereno dosegli zastavljene cilje,
  • ker boste vedeli kako ravnati v slučaju konfliktov in kako razviti in izkoristiti potencial težavnih sodelavcev in celotne ekipe.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.


Izjave udeležencev preteklih izvedb: S čim ste bili najbolj zadovoljni?

»Interakcija, kompetentnost, znanje in pozitivna energija simpatične predavateljice.« Tomaž Bizjak, Vaillant d.o.o.

»Zelo praktičen seminar brez suhoparne teorije.« Nataša Svržnjak, UL, Fakulteta za upravo

»Najbolj sem bila zadovoljna z razlago naših težav in odgovori točno kako situacije rešiti.« Barbara Kelc, Čadež d.o.o.

Vsebina

Težavni zaposleni in vodenje

  • Pomanjkanje znanja in motivacije
  • Vpliv težavnih zaposlenih na sodelavce in vodje
  • Upor, izgovori, ignoriranje
  • Ustrahovanje in konflikti

Orodja za vodenje težavnih zaposlenih

  • Jasna komunikacija in tehnike razgovorov
  • Kritika, povratna informacija in vodenje razgovorov
  • Sprejemanje in spoštovanje
  • Krepite avtoritete vodje
  • Določitev jasnih pravil in omejitev
  • Suverena reakcija na upor
  • Prekinitev spora
  • Ukrepi za ponovno vzpostavitev zaupanja

Izboljšajte uspešnost

  • Prepoznavanje neučinkovitosti, nemotiviranosti in konfliktov
  • Prepoznavanje potenciala zaposlenih in njihovo koriščenje
  • Motivacija in uvajanje sprememb
  • Pravi zaposleni na pravem mestu
  • Dosledno izvrševanje odločitev

 

Lokacija

Lokacija

Hotel Piramida, Ulica heroja Šlandra 10, 2000 Maribor

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • V primeru udeležbe dveh iz istega podjetja/ustanove priznamo drugemu udeležencu 10 % popusta, vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja pa 20 % popusta na kotizacijo.
  • Pojasnila na vprašanja tudi po delavnici – vprašanja nam pošljite na: vodenje@zfm.si.
  • Brezplačni parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.