Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Usposabljanje za reševanje konfliktov na delovnem mestu
SEMINAR

Usposabljanje za reševanje konfliktov na delovnem mestu


Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Usposabljanje za reševanje konfliktov na delovnem mestu po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Sodobna orodja vodenja 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

NOVO usposabljanje: Obvladovanje konfliktov na delovnem mestu

konflikti so del vsakdana, zato se s sodelavci, nadrejenimi, podrejenimi, strankami ali partnerji lahko pogosto znajdemo v konfliktni situaciji. Nekateri se konfliktom načelno izogibajo, v konfliktu popustijo, drugi preveč izbruhnejo in kasneje obžalujejo, tretji k reševanju konfliktov pristopijo borbeno in gredo na vse ali nič.

Socialne veščine reševanja konfliktov so veščine, ki se jih moramo naučiti. Znati, se "kregati", ni umetnost, je veščina, ki ji rečemo dogovarjanje. To pomeni, da za ohranjanje profesionalnega odnosa morate v različnih konfliktnih situacijah primerno ravnati.

Kako to storiti, boste na podlagi praktičnih primerov izvedeli na praktičnem seminarju.

Glavne značilnosti seminarja

  • Spoznali boste, katere je vaš osebni stil odzivanja na konflikt,
  • ugotovili, kako naj v konfliktni situaciji ohranite mirno kri,
  • vedeli, kako profesionalno komunicirati z "nasprotno stranjo",
  • in znali prepričati z močjo argumentov ter ohraniti mirno kri.

Ne pozabite: obvladanje reševanja konfliktov je ključna veščina obvladovanja poslovnih odnosov.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.

Vsebina

  • Kaj je v resnici konflikt in kaj največkrat mislimo, da je?
  • Različni ljudje - različna mnenja, stališča, prepričanja, interesi in želje …
  • Konflikti so del vsakdana - kako povečati toleranco na konflikte
  • 4 možni izidi konfliktnih situacij
  • Stili odzivanja na konflikt
  • V katerih situacijah je dobro vztrajati pri svojem, kdaj in zakaj je smiselno popustiti ter kako se pogajati in iskati kompromise
  • Ali naj vodja posega v konflikt med sodelavci – kdaj, kako in zakaj
  • Odkriti in prikriti konflikti med sodelavci in kako jih prepoznati (konflikti v timu)
  • Stranka je kralj – ali res? (konflikti s strankami)
  • Vpliv stresa na razsodnost
  • Ko se čustveno vpletemo - kaj z jezo, strahom, občutkom krivičnosti
  • Prepir, ignoriranje, prevlada enega, zanikanje in glajenje, sprenevedanje…
  • Komunikacijske in socialne veščine učinkovitega reševanja konfliktov
  • 5 korakov reševanja konfliktov – od nasprotovanja do sodelovanja
  • Kako si lahko z govorico telesa pomagam pri reševanju konfliktov
  • Nekateri ljudje so še posebej neprilagodljivi, prepirljivi in trmasti – kako rešujemo konflikte z njimi
  • Kako iz nasprotnika pridobiti zaveznika – moja osebna moč
  • Od konfliktov imamo lahko tudi korist….razvojni potencial konfliktov…. konflikti niso nujno nekaj slabega
  • Trening komunikacijskih veščin reševanja konfliktov

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • V primeru udeležbe dveh iz istega podjetja/ustanove priznamo drugemu udeležencu 10 % popusta, vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja pa 20 % popusta na kotizacijo.
  • Pojasnila na vprašanja tudi po seminarju – vprašanja nam pošljite na: vodenje@zfm.si
  • Brezplačni parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.