Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Učinkovito komuniciranje za kadrovike
PRAKTIČNA DELAVNICA

Učinkovito komuniciranje za kadrovike


Cena:
288,00 €
259,20 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 26.2.2018
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.00
- +

Prijave sprejemamo do 2. 3. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Učinkovito komuniciranje za kadrovike 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Kadrovsko delo v praksi po novem 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Ste vedeli, da 80 % dela v kadrovskih službah predstavlja komuniciranje?

Se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre? Tako kot se moramo naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se moramo naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci.

  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

S takimi in podobnimi vprašanji se vsak dan srečujete tudi kadrovski strokovnjaki, zato smo za vas pripravili praktično delavnico.


Izjemne koristi praktične delavnice:

  • Naučili se boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije);
  • Izvedeli boste, kako motivirati in komunicirati z vodji ter, kako komunicirati s težavnimi sodelavci;
  • Spoznali boste lastne potenciale in vrline za učinkovito sporazumevanje;
  • Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.

Če pa imate v zvezi z obravnavano tematiko vprašanja nam pišite na naslov: branka.gorjup@zfm.si, le tako, vam bomo lahko učinkovito pomagali.

Komu je delavnica namenjen?

Kadrovskim direktorjem, vodjem izobraževanj, vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom in vsem, ki se pri delu srečujete z izzivi komuniciranja s sodelavci

 

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Ljudje smo si različni – kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije)
  • Kako motivirati in komunicirati z vodji?
  • Kako komunicirati s težavnimi sodelavci?
  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.