Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Praktična delavnica: Triki učinkovitih marketinških besedil
DELAVNICA

Praktična delavnica: Triki učinkovitih marketinških besedil

Predavatelj: Nina Krajnc

Cena:
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo samo še danes.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

POZOR: Če bi bilo vseeno, kako je vsebina "zapakirana", bi vam tudi diamantno ogrlico prodali v plastični vrečki, kajne?

dr. Nina Krajnc, predavateljica

S pravim marketinškim tekstom lahko ciljno stranko nagovorite, navdušite, pritegnete in jo prepričate v nakup, lahko pa vam priložnost spolzi med rokami naravnost v naročje vaše konkurence.

Pogosto je pisana beseda prvi in najpomembnejši stik s stranko, zato je še kako pomembno, da z jasno in profesionalno predstavljenimi informacijami vzbudite zaupanje in interes pri svoji ciljni publiki ter gradite svojo prepoznavnost.

Prodajna pisma, prodajne e-maile, besedila za splet, besedila za kataloge in prodajne prospekte, letake in vabila boste napisali učinkovito, če boste upoštevali ustaljene metode učinkovitega pisanja, kot tudi najnovejše trende! Zato nadgradite svoje veščine - vabimo vas, da se udeležite praktične delavnice.

Včasih ena beseda spremeni vse. Z dobrimi besedili boste bistveno povečali prodajo, ker:

  • se boste naučili zlatih pravil pisanja marketinških besedil,
  • boste spoznali različne pristope za različne oblike besedil in različne prodajne kanale,
  • boste pri snovanju besedil lahko upoštevali najnovejše svetovne trende,
  • vas bomo opozorili na trike in malenkosti, ki spremenijo vse, opazni in prepoznavni,
  • boste s pravim pristopom pritegnili svojo ciljno publiko,
  • vas bodo dojemali kot verodostojne in zaupanja vredne,
zato se morate delavnice nujno udeležiti!

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se v podjetju ukvarjate s pisanjem kakršnih koli marketinških besedil, od tekstov za splet, pisem, e-mailov, do vabil ipd., ter vsem, ki vodite ekipo sodelavcev, ki to delo opravlja.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

Sporočanje s ciljem (komu pišemo in s kakšnim namenom)

  • ključne lastnosti ciljnih bralcev
  • premislek o njihovih potrebah
  • vzpostavljanje zaupanja
  • marketinško izpostavljanje koristi/prednosti

Z malo besed do velikih učinkov (prepričljiva vsebina besedil)

  • uporaba naslovov in podnaslovov
  • doseganje visoke sporočilnosti besedil
  • uporaba glagolov dejanj
  • uporaba formule O.D.Z.I.V.

Tudi oblika je „del paketa“ (oblikovna plat pisanja besedil)

  • organiziranje in členjenje daljših besedil
  • pravilo obrnjene piramide
  • efektivno poudarjanje besed
  • poenostavljanje in prilagoditev lažjemu iskanju
  • manj je več

Pravi pristop v pravem trenutku (posebnosti posameznih oblik besedil)

  • prodajna pisma, prodajni e-maili
  • besedila za spletne strani
  • besedila za kataloge in prodajne prospekte
  • letaki in vabila

 

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli,  jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.