Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Trening komunikacije za vodje
DVODNEVNI TRENING

Trening komunikacije za vodje

Predavatelj: mag. Suzana Ester Car

Cena:
579,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.00
- +

Prijave sprejemamo do 20. 11. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Trening komunikacije za vodje po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Sodobna orodja vodenja 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

80 % vodenja predstavlja komuniciranje! A hkrati temu vidiku vodenja pogosto namenimo najmanj pozornosti…


V sodobnem dinamičnem poslovnem okolju uspešno in učinkovito komunikacijo pogosto zanemarjamo, pa vendar se zavedamo, da je ključni element navdiha in motivacije tima, poslovne uspešnosti, pozitivne bilance in dobrih odnosov, kjer zaposleni napredujejo in ustvarjajo rezultate.

Zato izvajamo nov dvodnevni praktični program: Trening komunikacije za vodje - Dvodnevni trening tehnik in metod komuniciranja v vodstvenih situacijah.

Udeleženci boste spoznali zakonitosti za dobro, uspešno in učinkovito komuniciranje.


Cilj programa vas je pripraviti na optimalno ravnanje v specifičnih vodstvenih situacijah:

  • Kako uspešno reševati konflikte?
  • Kako voditi učinkovite sestanke?
  • Kako komunicirati s težavnimi in problematičnimi sogovorniki?
  • Kako, kdaj in komu podati kritiko ali pohvalo?
  • Kako motivirati tim?
  • Kako vplivati na sogovornika? Pristop temelji na modelu ameriškega FBI – The Federal Bureau of Investigation’s Behavioral Change Stairway Model (BCSM).

Pomembno je, da imate za vsako, še tako neprijetno situacijo s sodelavci ali strankami, pravo orodje. To želimo skozi trening doseči.


PRAKTIČEN PRISTOP

Trening poteka v manjših skupinah, na interaktiven način, udeleženci med seboj izmenjujejo izkušnje in mnenja.
Prejeli bodo tudi vzorce in pripomočke za uporabo v praksi po zaključenem usposabljanju:

  • Kako komunicirati s posameznimi osebnostnimi profili
  • Priprava na izvedbo sestanka
  • Spremljanje uspešnosti sestanka

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

Ključne vsebinske točke dveh delavnic, ki bosta potekali 27. 11. in 4. 12. 2018, 9.00 – 14.00:

  • Zakaj so odnosi v delovnem okolju pomembni?
  • 4 jeziki komuniciranja: Kako in zakaj smo si različni in kaj to pomeni za dobro in učinkovito komunikacijo ter odnose
  • Kako vplivati na sogovornika: 5 korakov in 6 tehnik modela za pogajanja, ki ga je razvil FBI in jih lahko uporabite pri komuniciranju v poslovnem svetu
  • Kdo so težavni in problematični sogovorniki in kako komunicirati z njimi?
  • Ko gre narobe: uspešno upravljanje konfliktov
  • Kako voditi učinkovite operativne sestanke v 5 korakih
  • Kako, kdaj in komu podati povratno informacijo (kritiko in pohvalo)
  • Motivirati ali navdihniti vaš tim?

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.