Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovna ekskurzija za logiste: Komisioniranje z ogledom logističnega centra
SEMINAR

Strokovna ekskurzija za logiste: Komisioniranje z ogledom logističnega centra


Cena:
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 22.9.2017
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.15
- +

Prijave sprejemamo do 3. 10. 2017.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Strokovna ekskurzija za logiste: Komisioniranje z ogledom logističnega centra 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Logistika – vzorci in vsebine za učinkovito logistiko 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Komisioniranje je proces zbiranja blaga iz skladišča glede na vsebino in obseg posameznih delovnih nalogov. Je osnovni proces skladiščenja in ima velik vpliv na produktivnost celotne oskrbne verige. Najbolj pogosta cilja pri načrtovanju in oblikovanju komisionirnih sistemov sta maksimiranje učinkovitosti komisioniranja (določitev minimalnih komisionirnih poti) in minimiranje stroškov.

Vzpostavite učinkovito, kakovostno in ekonomično komisioniranje!

Udeležite se strokovne ekskurzije, kjer vam bomo na praktičnem primeru predstavili organizacijo procesa, tehnološki princip in informacijski vidik komisioniranja.


Ključne koristi udeležbe:

  • Ogled enega največjih logističnih centrov v Sloveniji
  • Ogled procesa komisioniranja v živo
  • Razčlenitev najpomembnejših postopkov procesa komisioniranja
  • Izmenjava mnenj in obravnava ključnih problemov, s katerimi se srečujete v praksi

Komu je namenjena delavnica z ogledom?

  • Načrtovalcem logističnih procesov
  • Vodjem logističnih procesov
  • Neposrednim izvajalcem logističnih procesov
  • Vodjem nabave – oskrbne verige
  • Vodjem prodaje – operativna prodaja
  • Poslovodjem trgovin

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

Prvine procesa komisioniranja in dejavniki uspešnosti procesa komisioniranja:

  • predstavitve udeležencev in podjetja za praktično preučevanje procesa komisioniranja
  • dejavniki učinkovitosti komisioniranja
  • dejavniki kakovosti procesa komisioniranja
  • dejavniki ekonomičnosti procesa komisioniranja

Praktični ogled procesa komisioniranja:

  • razsežnosti celotnega logističnega centra Mercator
  • ogled posameznih postopkov komisioniranja
  • analiza tehnoloških rešitev v praksi
  • analiza informacijskih in dokumentarnih rešitev v praksi

Zaključna razprava – poudarki delavnice:

  • učinkovitost komisioniranja in ključni dejavniki
  • kakovost komisioniranja in ključni dejavniki
  • ekonomičnost komisioniranja in ključni dejavniki
  • mnenja in spoznanja udeležencev

 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli,  jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.