Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Šolska tajnica in tajnik 2018
STROKOVNO SREČANJE

Šolska tajnica in tajnik 2018


Cena:
249,00 €
199,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 1.10.2018
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.40
- +

Prijave sprejemamo do 15. 10. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

2. strokovno srečanje

ŠOLSKA TAJNICA IN TAJNIK 2018

Aktualna zakonodaja in vsakodnevni izzivi administracije v vzgoji in izobraževanju

Šolske tajnice in tajniki nedvomno sodite med ključne zaposlene v vašem vrtcu, šoli ali katerem koli drugem vzgojno-izobraževalnem zavodu, naj bo ta z več stotimi ali z le nekaj zaposlenimi. Zaradi prepletanja različnih področij je vaše delo izjemno zahtevno, saj vzpostavljate prvi kontakt s starši, udeleženci izobraževanj, predstavniki lokalnih skupnosti in pristojnih ministrstev ter ostalimi strankami, nudite podporo vodstvu, tesno sodelujete s sodelavci, upravljate različna in obsežna administrativna dela, poznati pa morate tudi številna druga strokovna področja, ki so na področju šolstva izjemno pestra ... Zato ste ogledalo ustanove!

Zato smo samo za vas s pomočjo priznanih predavateljic ponovno pripravili aktualne teme, ki vam bodo v pomoč pri spopadanju z vsakodnevnimi opravili. Srečanje bodo vodile najuglednejše slovenske strokovnjakinje Breda Koren, Štefka Korade Purg in Tanja Bohl.

Udeležite se sproščujočega in zabavnega druženja, v katerem se boste med seboj spoznali, s predavateljicami in ostalimi udeleženci delili izkušnje in srečali tiste, ki jih že dolgo niste!

Na srečanje vabimo vas – šolske tajnice in tajnike v vrtcu, osnovni ali srednji šoli, dijaškem domu, glasbeni šoli, zavodu za otroke s posebnimi potrebami ali zavodu za usposabljanje.


Ob prijavi do vključno 1. oktobra prihranite 69 EUR!

Udeleženci prejmete potrdilo o strokovnem izobraževanju s programom, strokovno srečanje traja 6 pedagoških ur.

+ DODATNO: BREZPLAČEN VZOREC OSEBNE MAPE ZAPOSLENEGA ZA VSE UDELEŽENCE


Program srečanja

Notranji pravni akti v vzgojno-izobraževalnem zavodu
(Breda Koren, zaposlena v Službi Vlade Republike Slovenije za zakonodajo)

  • Kateri notranji pravni akti so obvezni po zakonu in kateri priporočljivi?
  • Kako oblikovati vsebino, katere so obvezne sestavine in kako vedeti, katere pravne podlage vključiti v uvodni del?
  • Kakšen je postopek sprejemanja notranjih aktov (vključevanje predstavnikov -
  • posvetovanje, soodločanje, objava, začetek veljavnosti …)?
  • Kako pripraviti in oblikovati ustrezen notranji pravni akt in na kaj morate biti pozorni, da bo resnično služil namenu in zagotavljal potrebno prilagodljivost?
  • + VZOREC KATALOGA INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA

Šolska tajnica je (včasih) tudi kadrovica
(Štefka Korade Purg, sekretarka, Ministrstvo za javno upravo)

  • Priprava in dopolnitve akta o sistematizaciji v praksi – postopek po korakih
  • Vse o povračilu potnih stroškov v javnem sektorju
  • Določanje letnega dopusta javnemu uslužbencu– case-study delavnica
  • Aktualne teme in vprašanja urejanja delovnih razmerij
  • + VZOREC AKTA O SISTEMATIZACIJI V VIZ

Odškodninska, pravna in kazenska odgovornost vrtca in šole ter zaposlenih
(Tanja Bohl, pravnica)

  • Kje se začne in konča odgovornost zavoda, ravnatelja in zaposlenih?
  • Kako ravnati, ko pride do incidenta?
  • Ali skleniti zavarovanje odškodninske odgovornosti in kje je to priporočljivo?
  • Kdaj so zaposleni zavoda odškodninsko, pravno in kazensko odgovorni – primeri iz konkretne sodne prakse

Predavatelji

Breda Koren,

vodja Službe za splošne zadeve, Služba Vlade RS za zakonodajo.

Tanja Bohl,

leta 2001 je zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Že v času študija je opravljala brezplačno prakso v odvetniški pisarni v Mariboru, po diplomi aprila 2001 pa je kot odvetniška pripravnica delala v pisarni odvetnika Veljka Jana v Škofji Loki. Septembra 2002 je zaključila obvezno sodno pripravništvo na Višjem sodišču v Ljubljani, septembra leta 2003 pa opravila državni pravniški izpit. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu je odvetniško kandidaturo opravljala najprej v pisarni odvetnika Mira Senice v Ljubljani, nekaj let je bila odvetnica v Odvetniški pisarni Ulčar&partnerji iz Ljubljane, maja 2013 pa je ustanovila Odvetniško pisarno Bohl. Specializirana je za delovno in kazensko pravo, zaključuje tudi magistrski študij kazenskega prava. Je avtorica številnih publikacij s področja delovnega prava in predavateljica na različnih izobraževanjih za kadrovike.

Štefka Korade Purg,

je univerzitetna diplomirana sociologinja z več kot 30-letnimi delovnimi izkušnjami v državni upravi, in sicer na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest, kjer je opravljala najzahtevnejše in tudi vodstvene naloge. Posebej pomembna je bila njena vloga v obdobju po letu 1994, ko je v Sloveniji potekala na eni strani reorganizacija državne uprave predvsem na teritorialni ravni z ustanovitvijo upravnih enot, na drugi strani pa uvajanje lokalne samouprave s pričetkom delovanja novih občin. Sodelovala je v številnih projektnih skupinah in v pogajalskih skupinah vlade za pogajanja s sindikati javnega sektorja. Teoretične in sistemske izkušnje, pridobljene na tem področju, je nadgradila s praktičnimi izkušnjami na zahtevnih delovnih mestih, kjer je vsakodnevno v praksi uporabljala znanja na področju organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Kot predavateljica sodeluje tudi v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev, sodelovala pa je tudi na konferencah in posvetih doma in v tujini.


 

Kotizacije in prijava

Za naše zveste stranke
180 € Cena ne vključuje DDV.

Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnika Priročnik za ravnatelje ob prijavi do 1. 10. 2018.
Ob prijavi nas opozorite, da ste zvesta stranka.

Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Za prijave do 1. 10.
199 € Cena ne vključuje DDV.




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Redna kotizacija
249 € Cena ne vključuje DDV.




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta

Ali ste morda naša zvesta stranka?

Če ste aktivni naročnik priročnika Priročnik za ravnatelje, se lahko posveta udeležite precej ceneje.

Lokacija

Lokacija

Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič, Tržaška cesta 207, 1000 Ljubljana


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.