Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Prodajna strategija za uspešno 2019
PRAKTIČNA DELAVNICA

Prodajna strategija za uspešno 2019

Predavatelj: mag. Primož Hvala

Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Mnenja o predavatelju:

"Še posebej sem bila zadovoljna s predavanjem Primoža Hvale."
Anja Modrijan, key accoung manager, Storch Adria d.o.o., udeleženka izobraževalnega programa Key Account Manager

"Primož me je najbolj navdušil!"
Jernej Palčič, KAM, Siemens Healthcare d.o.o., udeleženec izobraževalnega programa Key Account Manager

"Še posebej sem bila zadovoljna z izbiro predavateljev; njihova energija je bila top!"
Irena Sojer, vodja logistike, Prigo d.o.o., udeleženka izobraževalnega programa Key Account Manager

Prodaja je dosti več kot učinkovito zaključevanje - začne se pri dobrem načrtovanju, pripravi terena, ponudbe ter nadaljuje v učinkovito prodajno argumentacijo, izbiro pravih prodajnih poti, cenovne politike, izgradnjo odnosa s (še posebej ključnimi) strankami, pomemben je vešč prodajni nastop, sposobnost motiviranja sebe, ekipe in stranke …

Da bodo v prihodnjem letu vaši prodajni rezultati blesteli, investirajte nekaj ur svojega dragocenega časa, in si zagovorite res uporabne napotke, ter preverite, kje še obstajajo možnosti izboljšave - na praktični delavnici.


Koristi za udeležence:

  • Dobili boste seznam ključnih korakov, ki jih morate narediti, da boste imeli dober prodajni načrt za uspešno 2019.
  • Spoznali boste, kako izboljšati svojo prodajno strategijo za uspešno 2019.
  • Vedeli boste, kaj lahko izboljšate glede prodajne argumentacije.
  • Vedeli boste, kaj lahko izboljšate glede cenovne strategije in prodajnih poti.
  • Vedeli boste, kaj lahko izboljšate glede dela z obstoječimi in ključnimi strankami.
  • Vedeli boste, kaj morate spremeniti glede prodajne ekipe, prodajalcev, motivacije, prodajnih veščin.
  • Sami boste s svojimi vprašanji/izzivi/problemi oblikovali vsebino dneva.
  • Spoznali boste prijeme in nasvete drugih udeležencev iz različnih panog.

Potek delavnice:

Pred delavnico
Udeleženci posredujejo vprašanja, svoje izzive, ki jih rešujemo na delavnici – sooblikujejo vsebino dneva, ki je tako prilagojen njihovim potrebam.

Med delavnico
Uporabimo pristop, ki omogoči pregled ključnih ukrepov za hiter dvig prodaje in glavnih področji planiranja prodaje. Udeleženci „obdelajo” vsako od ključnih področji teoretično in praktično. Po vsakem sklopu si vsak udeleženec pripravi svoj akcijski načrt za izboljšanje posameznega področja.

Omejeno število udeležencev omogoča maksimalen in koordiniran prenos najboljših praks med udeleženci. Program je sestavljen tako, da spodbuja širjenje praks med udeleženci.

Po delavnici
Udeleženci imajo možnost postaviti dodatna vprašanja še 14 dni po delavnici.


Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena direktorjem in vodjem prodaje, skrbnikom ključnih kupcev, prodajalcem in vsem, ki so odgovorni za rezultate prodajnih ekip.

Vsebina

9.00 – 11.00

  • Ključni elementi uspešne prodajne strategije
  • Ključni elementi ponudbe in prodajne argumentacije – Kaj lahko vsak udeleženec izboljša?
  • Ključni elementi cenovne politike – Kaj lahko vsak udeleženec izboljša?
  • Odgovori na vprašanja udeležencev in diskusija

11.00 – 11.15 Odmor

11.15 – 13.15

  • Ključni elementi dela z obstoječimi in ključnimi strankami – Kaj lahko vsak udeleženec izboljša?
  • Ključni elementi prodanih poti – Kaj lahko vsak udeleženec izboljša?
  • Kaj moramo narediti, da bo ekipa pripravljena za uspešno 2019? – Ključni koraki
  • Odgovori na vprašanja udeležencev in diskusija

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.