Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Potni stroški in bonitete
STROKOVNO SREČANJE

Potni stroški in bonitete


Cena:
249,00 €
199,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 20.4.2018
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 - 14.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

POTNI STROŠKI IN BONITETE

Pojasnila, primeri in praktični nasveti za vse odgovorne za pravilen obračun stroškov potnih nalogov v javnem in zasebnem sektorju

Kot odgovorni za obračun potnih stroškov povezanih s službenimi potovanji, morate obračun izpolniti skladno z zakonodajo in notranjimi pravili podjetja. Srečujete se s vprašanji kot so:

  • Kdaj lahko zaposlenemu izplačamo akontacijo za službeno potovanje?
  • Kdaj lahko zaposleni uporabi službeno plačilno kartico?
  • Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu (če ima zagotovljene dnevne obroke doma ali v tujini)?
  • Kakšne so bonitete če se uporablja službeno vozilo, če zaposleni uporablja svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene?
  • Katere listine so obvezna priloga k potnemu nalogu?
  • Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?
  • Kakšen je davčni in računovodski vidik izplačil potnih stroškov za delodajalca in zaposlenega?


Program srečanja

dr. Lidija Robnik
Za pravilno obračunavanje potnih stroškov organiziramo strokovni posvet, na katerem boste poslušali in izprašali ključne sogovornice:

  • Pomen vsebine izdanega potnega naloga
  • Vrste stroškov na podlagi izdanih potnih nalogov za službena potovanja
  • Podlage za priznanje stroškov službenih potovanj in njihov vpliv na davčni obračun
  • Nepotrebni in nepriznani stroški službenih potovanj po Sloveniji in tujini
  • Dileme pri obračunu stroškov službenih potovanj
  • Napake pri izdaji in obračunavanju potnih nalogov
  • Povračila stroškov poslovnim partnerjem (domači, tuji)
  • Ugotovitve davčnih inšpektorjev o nepravilnostih izdaje in obračunavanja stroškov službenih poti
  • Drugi prejemki iz delovnega razmerja (odpravnine, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči)

mag. Brigita Osojnik
Bonitete:

  • Službena vozila
  • Službena stanovanja
  • Počitniške nastanitve, letovanja
  • Šolnine in izobraževanja
  • Članarine
  • Darila
  • Zavarovanja
  • Službene obleke
  • Zdravniški pregledi
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Druge bonitete

Predavateljici

Mag. Brigita Osojnik, direktorica družbe Pabide d.o.o.

Mag. Brigita Osojnik, davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije in z večletnimi praktičnimi izkušnjami na področju vseh vrst davkov. Je avtorica številnih strokovnih prispevkov za publikacije in portale.

dr. Lidija Robnik

Avtorica je leta 1988 diplomirala iz poslovnih financ, leta 1992 je pridobila naziv magistra znanosti na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, leta 2015 pa je doktorirala na Fakulteti za management v Kopru.

Zaposlena je bila v gospodarstvu (Mariborska livarna, Cestno podjetje Maribor) in v bančništvu (Probanka), kjer je bila vodja in kasneje direktorica področja za računovodstvo, ekonomiko in finance. Od leta 2003 je samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem, strokovnim svetovanjem pravnim osebam, piše strokovne in znanstvene članke, z referati sodeluje na domačih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih konferencah, izvaja samostojne strokovne seminarje in delavnice za podjetja. Z GZS v projektu Infopika sodeluje kot strokovnjakinja za finančno, računovodsko in davčno področje, ki je namenjeno kot pomoč malih in srednje velikim podjetjem. Piše strokovne članke in praktične odgovore za različne revije, ki so izdane v Sloveniji. Njena glavna značilnost je, da na svojih predavanjih in v strokovnih člankih povezuje teorijo s prakso. Vpisana je v katalog podjetniških svetovalcev, ki ga je izdala Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije.

V letu 2005 je s strani Ministrstva za šolstvo in šport pridobila Odločbo za status zasebne višje predavateljice. Imenovana je za višjo predavateljico in nosilko predmetov v višjih strokovnih šolah v programih Poslovni sekretar, Komercialist, Računovodja, in sicer za predmete: Računovodstvo in finančno poslovanje, Osnove računovodstva, Osnove poslovnih financ, Stroškovno računovodstvo, Finančno računovodstvo, Računovodstvo za samostojne podjetnike in Insolvenčni postopki. Je članica komisije, ki je pripravila katalog znanj za višjo strokovno šolo za program Računovodja in sodeluje v komisiji, ki pripravlja prenovo višje šolskih strokovnih ekonomskih programov za računovodje. Je nosilka premetov Računovodstvo in Managament na fakultetah.

Sodeluje in predstavlja znanstvene in strokovne referate s področja računovodstva, davkov in poslovnih financ na različnih strokovnih in znanstvenih konferencah. Izdala je že nekaj samostojnih knjig, priročnikov ter znanstvenih ter strokovnih člankov.

Kotizacije in prijava

Za naše zveste stranke
180,00 € DDV ni vključen v ceno.


Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnikov Računovodski praktikum, Računovodski praktikum za javni sektor, Plače v gospodarstvu in Uspešen finančni menedžer ter za udeležence lanskega posveta Potni stroški in bonitete. Velja za naročila do 20. 4. 2018. Ob prijavi nas opozorite, da ste zvesta stranka.

Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Za prijave do 20. 4.
199,00 € DDV ni vključen v ceno.
Velja za prijave do vključno 20. 4. 2018




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Redna kotizacija
249,00 € DDV ni vključen v ceno.




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta

Ali ste morda naša zvesta stranka?

Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnikov Računovodski praktikum, Računovodski praktikum za javni sektor, Plače v gospodarstvu in Uspešen finančni menedžer ter za udeležence lanskega posveta Potni stroški in bonitete.
ob prijavi do 20. 4. 2018.

Lokacija

 

Lokacija

Območna Obrtno-Podjetniška zbornica Ljubljana Vič, Tržaška cesta 207, 1000 Ljubljana




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo posveta. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo posveta. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se posveta ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na posvet pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi posveta – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na posvet sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.