Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Plača javnega uslužbenca v letu 2017
SEMINAR

Plača javnega uslužbenca v letu 2017


Cena:
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Plača javnega uslužbenca v letu 2017 po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Kadrovsko delo v javnem sektorju po novem 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Dogovor o odpravi plačnih anomalij pri vrednotenju delovnih mest in nazivov v plačnem sistemu javnega sektorja je sprejet!
do sedaj je večina sindikatov podpisala aneks h kolektivni pogodbi za javni sektor! Tako bodo javni uslužbenci, ki so uvrščeni do vključno 26. plačnega razreda, skladno z dogovorom pridobili pravico do izplačila višje plače s 1. 7. 2017. Teh delovnih mest je več kot 600, zaseda pa jih okoli 60 tisoč javnih uslužbencev, prav tako gre za delovna mesta, ki so sistematizirana v vsaki javni ustanovi, ne glede na velikost. Te spremembe vam, ki ste odgovorni za kadre, prinašajo obveznost, da v skladu z dogovorom in zakonodajo izpeljete ustrezne postopke spremembe pravilnikov o sistematizaciji delovnih mest v ustanovi, sklenitev pravno ustreznih aneksov h pogodbi o zaposlitvi uslužbencev ter pravilne poračune njihovih plač.

Ker te spremembe bistveno vplivajo tudi na ostale pravice javnih uslužbencev in porajajo nove dileme pri zaposlovanju javnih uslužbencev, se z novostmi seznanite čim prej.

Da si takoj zagotovite natančne informacije in razlage novih obveznosti, smo s Ksenijo Mihovar Globokar pripravili strokovni seminar.

Preko ažurnih informacij, prejetih na seminarju, boste:

  • natančno seznanjeni z določbami dogovora o odpravi plačnih anomalij;
  • v praksi upoštevali določbe tega dogovora ter brez napak izpeljali vse potrebne korake: v skladu z določbami spremenili akte o sistemizaciji in sklenili anekse k pogodbi o zaposlitvi uslužbencem s pravilno določitvijo novih plačnih razredov v pogodbi o zaposlitvi, pravilno izplačali višje plače ter tudi določili plače novemu delavcu ob zaposlitvi z upoštevanjem napredovanj …
  • uspešno, vsebinsko pravilno in brez napak reševali tudi ostale dileme glede zaposlovanja javnih uslužbencev: zaposlitve za določen čas, nadomeščanja in pravice delavcev v primeru nadomeščanja, povračilo stroškov, določanje letnega dopusta in katere pogoje morate upoštevati, napredovanja v višji plačni razred (vodenje postopka in upoštevanje interventnih ukrepov) …;
  • uporabili najbolj primerne in z zakonodajo usklajene rešitve iz prakse, izvedeli, kakšne so vaše obveznosti in se izognili kršitvam ter prejeli odgovore na mnoga konkretna vprašanja iz prakse – pošljite jih že vnaprej na naslov petra.ertl@zfm.si.

Komu je seminar namenjen?

Vodjem javnih ustanov, kadrovskim službam, finančno-računovodskim službam, poslovnim sekretarjem in administratorjem ter vsem, ki vas to področje posebej zanima

 

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Plačne anomalije in dogovor Vlade ter sindikatov:
  • pojasnilo določb dogovora
  • spremembe aktov o sistemizaciji
  • sklenitev aneksov k pogodbi o zaposlitvi delavca, ki se mu v skladu z dogovorom spremeni višina plačnega razreda
  • izplačilo višje plače
  • obračun poračuna plače
  • Določitev plače novemu delavcu ob zaposlitvi z upoštevanjem napredovanj
  • Napredovanja v višji plačni razred:
  • postopek
  • upoštevanje interventnih ukrepov
  • Dileme zaposlovanja v javnem sektorju:
  • zaposlitve za določen čas
  • nadomeščanja in pravice delavcev v primeru nadomeščanja
  • povračilo stroškov
  • določanje letnega dopusta in katere pogoje morate upoštevati …

 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostor

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.