Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Od tiskanega arhiva do e-hrambe
SEMINAR

Od tiskanega arhiva do e-hrambe


Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo samo še danes.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Od tiskanega arhiva do e-hrambe po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Nova arhivska zakonodaja in praksa 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Poslovanje danes v vedno večjem obsegu poteka v elektronski obliki, ki poleg vseh prednosti prinaša s sabo izzive in tudi različna tveganja glede zagotavljanja varnosti, celovitosti in avtentičnosti elektronskega gradiva ter da ostane njihova vsebina neokrnjena, dostopna in uporabna za predvidene namene. Zato je pomembno, da se prehoda iz klasičnega poslovanja s tiskanimi dokumenti v e-poslovanje lotite premišljeno, primerno in ustrezno, pri tem pa upoštevate tako zakonske zahteve kot tudi praktične rešitve, ki so se v vsakodnevnem poslovanju izkazale kot pravilne.

Udeležba na seminarju je pomembna za vse,

  • ki želite imeti ustrezno in optimalno hrambo ter primerno zaščito dokumentacije, ki jo ustvarjate, dobite ali hranite v e-obliki,
  • ste odgovorni za organizacijo ali izvedbo procesov upravljanja z gradivom in
  • informatike, ki skrbite za informacijske sisteme upravljanja oz. za področje informacijske varnosti.

Pri tem so zelo pomembna vprašanja:

  • Kaj moram postoriti pred samim prehodom s klasične na e-hrambo?
  • Katere zakonske določbe moram upoštevati, katere določbe so priporočljive, da jih upoštevamo, in katere prednosti nam prinašajo?
  • Kateri ukrepi so ključni za dosego dostopnosti in pravne veljavnosti in kako to doseči z ustreznimi notranjimi pravili?
  • Kako poskrbeti za informacijsko varnost in kako upoštevati vse zahteve za zagotovitev varnosti gradiva v e-hrambi?
  • Kako zagotoviti popolno skladnost z določili ZVDAGA in Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva?

Zakaj je pomembno, da se seminarja udeležite?

Strokovnjaka vas BOSTA VODILA PO KONKRETNIH REŠITVAH za:

  • izvajanje postopka vzpostavitve e-hrambe v praksi z upoštevanjem vsem procesov v organizaciji ter upoštevanja zakonskih zahtev;
  • zagotovitev uporabnosti gradiva v zajemu vsebine in metapodatkov v vseh postopkih upravljanja gradiva;
  • zagotovitev varnosti hranjenega gradiva v elektronski obliki, tako z organizacijskega kot tehnološkega, kot vidika skladnosti z ZVDAGA, ZVDAGA-A in Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva,
  • v razgovoru pridobite nasvete za najustreznejše rešitve na področju arhiviranja in upravljanja z dokumenti v vaši organizaciji. Pošljite nam vprašanje vnaprej – na e-naslov: arhiviranje@zfm.si

Komu je seminar namenjen?

  • Zaposlenim, ki so odgovorni za organizacijo ali izvedbo procesov upravljanja z dokumentarnim gradivom.
  • Informatikom, ki skrbijo za informacijske sisteme upravljanja z dokumenti ali informacijami oz. za področje informacijske varnosti.
  • Vsem, ki jih to področje posebej zanima.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

1. del: Vzpostavitev e-hrambe (dr. Bojanc):

Na kratko o zakonodajnih zahtevah (ZVDAGA, uredba, ETZ)

Zajem in pretvorba gradiva v digitalno obliko (priprava, urejanje in popisovanje gradiva, postopek zajemanja, odgovorne osebe, kontrole, na kaj moramo biti pozorni pri zajemu in hrambi različnih tipov e-gradiva, oblike zapisa in nosilci, zakaj so pomembni metapodatki, kateri format pdf je primeren za dolgoročno hrambo)

Kako po korakih do učinkovite in zanesljive e-hrambe (kaj postoriti v predhodni pripravi, analiza obstoječega stanja, določitev zahtev za e-hrambo, načrtovanje in vzpostavitev informacijskega sistema za e-hrambo – zunanji ponudnik ali mi, notranja pravila – kdaj jih obvezno potrebujemo in kdaj so priporočljiva, na kratko o pripravi, kako oblikovati določbe, postopek sprejema  in potrditve)

O notranji organizaciji in usposobljenosti osebja (v sami organizaciji ali pri ponudniku storitve)

Pravna veljavnost e-gradiva (pogoj NP ali naknadno dokazovanje ustreznosti poslovanja)

2. del: Informacijska varnost dokumentov v e-hrambi (mag. Ozimek):

Zakonodaja in standardi na področju zagotavljanja informacijske varnosti
Informacijska varnostna politika (krovna, področne, varnost in človeški viri, varovanje prostorov, opreme in gradiva; zaščita preko okoljskimi nevarnostmi, obvladovanje dostopov do sistema …)
Zagotavljanje neprekinjenega delovanja

Primeri iz prakse in pravilno ravnanje

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostori.
  • Pojasnila na vprašanja tudi po seminarju – vprašanja nam pošljite na: petra.ertl@zfm.si.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.