Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Obrazec A1 po 1. 1. 2018
SEMINAR

Obrazec A1 po 1. 1. 2018


Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.00
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Obrazec A1 po 1. 1. 2018 po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Napotitev delavcev na delo v tujino in zaposlovanje tujcev po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

1. januarja 2018 začne veljati novi Zakon o čezmejnem izvajanju storitev (ZČmiS). Z pričetkom uporabe novega ZČmiS, torej s 1. januarjem 2018, prenehajo veljati določbe drugega odstavka 129. člena Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja. Navedeno pomeni, da bo s 1. januarjem 2018 delavec pridobil lastnost napotenega delavca s prvim dnem napotitve (kot bo navedeno na vlogi za izdajo A1 obrazca oziroma kot bo razvidno iz A1).

Udeležite se praktične delavnice in pridobite odgovore na vaša vprašanja, predvsem na to, kako vse spremembe izvajati v praksi: kako pridobiti obrazec A1 preko e-VEM-a, kdaj je potrebno pridobiti obrazec A1, kako je s pooblastili za e-VEM, ali bo potrebno pridobiti nova pooblastila, ali morate pridobiti nove obrazce A1 za tiste delavce, za katere že imate potrdilo?


Z udeležbo na praktični delavnici boste:

  • prejeli nepogrešljive informacije o čezmejnem izvajanju storitev in napotitvah delavcev v tujino z vidika novega ZČmIS,
  • pridobili znanja o zavarovanju napotenih delavcev in pridobivanju obrazca A1 po 1. 1. 2018, vključno z novostmi preko e-VEM,
  • poznali spremembe Zakona o dohodnini vezane na napotene delavce (npr: nova 4. b točka 44. člena določa, da se v davčno osnovo dohodkov iz delovnega razmerja ne vštevajo povračila stroškov v zvezi z začasno napotitvijo na delo v tujino)
  • osvojeno znanje, podkrepljeno s praktičnimi primeri, boste takoj prenesli v prakso.

Vaša konkretna vprašanja v zvezi z obravnavano temo že sedaj pošljite na naslov: branka.gorjup@zfm.si!

Komu je seminar namenjen?

Pravnim strokovnjakom, kadrovskim službam, računovodjem oz. računovodskim servisom, oziroma vsem, ki se v podjetjih ukvarjate s čezmejnimi storitvami.

+ dodatno: brezplačen vzorec:
VZOREC POGODBE O ZAPOSLITVI ZA NEDOLOČEN / DOLOČEN ČAS Z MOŽNOSTJO NAPOTITVE NA DELO V TUJINO

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Zakon o čezmejnem izvajanju storitev
  • Kako pridobiti obrazec A1 po 1. 1. 2018?
  • Kaj s potrdili A1, izdanimi pred 1. 1. 2018?
  • Opravljanje dela ali dejavnosti v več državah članicah EU
  • Nove zavarovalne podlage
  • Davčni vidik napotitev in zavarovanje po 1. 1. 2018, v luči sprememb zakona o dohodnini

Lokacija

Lokacija

Hotel Piramida, Ulica heroja Šlandra 10, 2000 Maribor

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.