Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Obravnava potnih nalogov - računovodski in davčni vidik
VIDEO SEMINAR

Obravnava potnih nalogov - računovodski in davčni vidik


Cena:
148,00 €
(DDV ni vključen v ceno)

Trajanje seminarja

   9.00 – 10.30
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

  • Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu (če ima zagotovljene dnevne obroke doma ali v tujini)?
  • Kakšne so bonitete, če se uporablja službeno vozilo, če zaposleni uporablja svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene?
  • Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?
  • Kakšen je davčni in računovodski vidik izplačil potnih stroškov za delodajalca in zaposlenega?
  • Kaj vse se šteje za boniteto delavcu in kakšna je njihova davčna obravnava?

Za odgovore na vsa vaša vprašanja se prijavite na webinar, ki smo ga pripravili za vas.

S prijavo na seminar boste:
  • poznali vpliv stroškov potnih nalogov in bonitet na davčni obračun,
  • znali pravilno obračunati stroške službenih poti,
  • vedeli, katere so najpogostejše napake v povezavi s potnim nalogom in kako se jim izogniti,
  • Prihranili pri času in denarju, saj vam ne bo potrebno zapuščati delovnega mesta!

Video seminar spremljate preko lastnega računalnika. Ni vam potrebno zapuščati delovnega mesta. Izvedeli boste vse o računovodskem in davčnem vidiku potnih nalogov. Vprašanja postavljajte sproti in predavateljica vam bo na koncu seminarja na njih odgovorila.

Vsebina

  • Pomen obvezne vsebine potnega naloga tudi z vidika dokazovanju davčnemu nadzoru.
  • Vrste obračunov in izplačil stroškov službenih poti (doma in za tujina).
  • Pomen in vrste stroškov službenih potovanj za poslovanje (davčno priznani in nepriznani stroški) ter kilometrina ali prevoz za delo.
  • Boniteta zaposlenih, uporaba službenega vozila v privatne namene, nastanitve, vinjete ipd.
  • Povračilo stroškov domačim in tujim poslovim partnerjem.
  • Odgovori na vprašanja udeležencev in udeleženk.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli,  jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.