Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Novosti ravnanja z odpadno embalažo, električno in elektronsko opremo
SEMINAR

Novosti ravnanja z odpadno embalažo, električno in elektronsko opremo

Predavatelj: Jože Kobe

Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 14.00
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Novosti ravnanja z odpadno embalažo, električno in elektronsko opremo po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Ravnanje z odpadki po aktualni zakonodaji 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

POZOR: NOVOSTI za vse zavezance za ravnanje z odpadno embalažo, električno in elektronsko opremo!

Podjetja, ki dajete na trg svoje izdelke, izvajalci javnih služb in distributerji morate:

  • poznati in razumeti novo Uredbo o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo,
  • od 1.1.2018 obvezno voditi evidence o dajanju embalaže na trg (velja po novem tudi za vas, ki imate količino embalaže, dane na trg RS, manj kot 15.000 kg na leto),
  • kot distributerji obvezno voditi evidence glede porabe plastičnih nosilnih vrečk,
  • s 1.1.2018 upoštevati nove razrede ravnanja z električno in elektronsko opremo,
  • poznati in upoštevati zahteve Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi in Uredbe o baterijah in akumulatorjih,
  • pravilno obračunavati okoljske dajatve.

Novosti bodo za vas nastopile že zelo kmalu!

Zagotavljamo vam:

  • pravilno vodenje vseh obveznih evidenc že od 1.1.2018,
  • ažurnost podatkov za izdelavo obveznih poročil,
  • izpolnitev vaših obveznosti do družb za ravnanje z odpadno embalažo ali skupnih načrtov ravnanja z električno in elektronsko opremo,
  • razumevanje, kdaj ste zavezanec za plačilo okoljskih dajatev, kako in kdaj jih obračunati, kdaj ste upravičeni do vračila okoljske dajatve ter kako izpolniti ustrezne obrazce;
  • odgovore na vprašanja na seminarju in tudi po njem. Za vas smo dosegljivi na: okolje@zfm.si

Komu je seminar namenjen?

Zavezancem za ravnanje z odpadno embalažo: embalerjem, proizvajalcem embalaže, pridobiteljem embaliranega blaga in pridobiteljem embalaže; proizvajalcem in uvoznikom električne in elektronske opreme, distributerjem ter predstavnikom komunalnih podjetij

Vsebina

Vsebina seminarja

  • Novosti Uredbe o spremembah Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo
  • Kdo so zavezanci in nastanek obveznosti
  • Prijava dejavnosti
  • Vrste embalaže in kaj (po novem) sodi med embalažo
  • Vračljiva embalaža in posebnosti poročanja
  • Zakonodaja za zavezance na področju embalaže (za embalerje, proizvajalce embalaže, pridobitelje embaliranega blaga in pridobitelje embalaže)
  • Nove evidence za distributerje
  • Razširjena odgovornost proizvajalca embalaže
  • Izjava o skladnosti embalaže in standardi na področju embalaže
  • Vodenje evidenc o dajanju embalaže na trg, primeri izračunov
  • Glavne zahteve in novosti po Uredbi o odpadni električni in elektronski opremi ter Uredbi o baterijah in akumulatorjih
  • Praktični prikaz in primeri pravilnega obračuna okoljskih dajatev
  • Zahtevki za vračilo okoljskih dajatev
  • Ugotovitve inšpekcijskega nadzora
  • Odgovori na vprašanja in diskusija tudi na praktičnih primerih

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.