Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Krizno pisno komuniciranje - od pritožbe do lojalne stranke
PRAKTIČNA DELAVNICA

Krizno pisno komuniciranje - od pritožbe do lojalne stranke

Predavatelj: dr. Nina Krajnc

Cena:
288,00 €
259,20 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 7.9.2018
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 19. 9. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Krizno pisno komuniciranje - od pritožbe do lojalne stranke 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Sodobna orodja vodenja 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Reklamacije, pritožbe, grožnje z inšpekcijami - so to situacije, s katerimi se srečujete dnevno? Ali pa se vam zgodijo zgolj občasno in želite nanje čim prej pozabiti?

Krizno pisno komuniciranje je sicer eden izmed večjih izzivov v komunikaciji, vendar pa lahko hkrati prinaša tudi največjo nagrado!

Pravilno izpeljana strategija ne le pomiri stranko in prepreči slabo reklamo, temveč lahko v očeh stranke celo poveča ugled vašega podjetja.

Da se naučite, kako pritožbo učinkovito izkoristimo kot priložnost, se udeležite praktične delavnice.


Zakaj delavnice ne smete zamuditi:

  • Položili bomo temelje dobrega kriznega komuniciranja in spoznali 3 pomembne ključe
  • Odgovorili bomo na vprašanje, ali je stranka res vedno "kralj"?
  • Podali bomo nasvete, kako učinkovito komunicirati, ko postane "vroče"
  • Izpostavili bomo vaše adute in kako jih lahko izkoristite
  • Naučili se bomo magičnih besed, ki vam bodo odpirale vrata ter zmagovalnih strategij odgovorov
  • Pogledali bomo kaj deluje, ko ne deluje nič več!

Delavnica vključuje:

  • konkretne primere odgovorov
  • obravnavo študij primerov
  • vzorce odgovorov
  • vaje s takojšnjim učinkom

Komu je delavnica namenjena?

  • vsem, ki ste v neposrednem stiku s strankami
  • vsem, ki v organizaciji kakor koli rešujete pritožbe in reklamacije
  • vsem, ki vas zanima, kako začetno slabo voljo in nezadovoljstvo obrnemo v zadovoljstvo in zvestobo
 

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

Temelji dobrega kriznega komuniciranja

  • Na kakšnih temeljih graditi
  • Kaj naredi krizno komunikacijo dobro
  • 3 pomembni ključi
  • Je stranka res vedno „kralj“?

Ko postane „vroče“

  • Različne situacije in možnosti, ki jih te odpirajo
  • Kako učinkovito pripeljati komunikacijo do konca
  • Katere adute imate in kako jih izkoristiti
  • Vem, kaj hočem!

Kako se lotiti in na kaj paziti

  • Kako pomembno je biti slišan
  • Magične besede, ki odpirajo vrata k želenemu izidu
  • Tehnike gašenja besednega požara
  • Zmagovalne strategije odgovorov
  • Kaj deluje, ko ne deluje nič več
 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.