Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Kadrovske dileme v javnem sektorju v letu 2019
POSVET

Kadrovske dileme v javnem sektorju v letu 2019

Predavatelj: Štefka Korade Purg

Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Kadrovske dileme v javnem sektorju v letu 2019 po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Kadrovsko delo v javnem sektorju po novem 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Leto 2018 je za kadrovike v javnem sektorju ponovno prineslo številne spremembe in novosti, tako na področju interventnih ukrepov, predvsem pa na področju varstva osebnih podatkov.

Kaj pa lahko pričakujete in na kaj se morate pripraviti v letu 2019?

Ker se novo leto in s tem novi strokovni izzivi bliža z neverjetno hitrostjo vas vabimo, da se udeležite posveta.

Posvet je namenjen pregledu najpomembnejših dogodkov v letu 2018, ki bodo imeli vpliv tudi na prihajajoče spremembe v letu 2019:

  • Katere spremembe pričakovati in kako jih vpeljati v prakso (GDPR, ZVOP-2, pogajanja o plačnem sistemu …)?
  • Kako reševati dileme ter, kako izpeljati kadrovske postopke v javnem sektorju, da bodo hkrati učinkoviti in zakoniti?

Predvsem pa boste na posvetu govorili o:

  • pravnih podlagah, ki vam povzročajo največ dilem (določanje plače, povračila stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja),
  • kadrovskih postopkih, v katerih se pojavi največ napak (poudarek na izbirnem postopku in sklenitvi pravilne pogodbe o zaposlitvi),
  • pravicah in obveznostih delavca in delodajalca (npr: glede določanja in izrabe letnega dopusta, regresa, odškodninski odgovornosti …),
  • vodenju kadrovskih evidenc in ravnanju s kadrovskimi dokumenti (tudi v skladu z GDPR).

Namen in cilj posveta je udeležencem zagotoviti strokovne usmeritve, dobre prakse in možnost diskusije z drugimi udeleženci.


Poleg tega si boste vzpostavili mrežo s strokovnjaki iz drugih organizacij. Če pa imate v zvezi z obravnavano tematiko vprašanja nam pišite na naslov: branka.gorjup@zfm.si, le tako vam bomo lahko učinkovito pomagali.


Komu je posvet namenjen?

Vodjem kadrovskih služb ter ostalim kadrovskim strokovnjakom, vodjem enot in oddelkov ter predvsem vsem, ki se pri svojem delu srečujete z obravnavano problematiko.

Vsebina

  • Pregled predvidenih novosti v letu 2019
  • Pravne podlage za urejanje delovnih razmerij, plač, povračil stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja
  • Kadrovski postopki s poudarkom na izbirnih postopkih in sklenitev pogodbe o zaposlitvi
  • Kako upoštevati delovne izkušnje kandidatov za zaposlitev (če pridejo iz gospodarstva, če zaposlite študenta …)?
  • Katere osebne podatke zaposlenih lahko vodite in kako jih lahko arhivirate? Na kaj morate še posebej biti pozorni v javnem sektorju?
  • Varovanje osebnih podatkov, vodenje evidenc in ravnanje s kadrovskimi dokumenti (tudi v skladu z GDPR)

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • V primeru udeležbe več udeležencev iz istega podjetja/ustanove priznamo drugemu udeležencu 10 % popusta, vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja pa 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostori
  • Pojasnila na vprašanja tudi po delavnici – vprašanja nam pošljite na: branka.gorjup@zfm.si

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.