Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Javna naročila za ponudnike
SEMINAR

Javna naročila za ponudnike


Cena:
298,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Ponudniki gradenj, blaga ali storitev morate obvladati

  • pripravo in oddajo brezhibne in popolne ponudbe,
  • učinkovita pogajanja in
  • uspešno uveljavljanje pravnega varstva.

Pri pripravi ponudbe in uveljavljanju drugih pravic je ključno, da pazite na skladnost z zahtevami razpisne dokumentacije, da poznate najnovejšo prakso DKoM in aktivno spremljate stalne spremembe področne zakonodaje.

Poleg nove zakonodaje trenutno pričakujemo tudi odločitev Sodišča EU v zadevi C-324/14, ki bo – če bo podprt predlog generalnega pravobranilca – prepovedala spremembe ponudb po njihovi predložitvi! Da boste za delo na področju javnega naročanja celovito pripravljeni vas vabimo, da se udeležite intenzivnega strokovnega seminarja Javna naročila za ponudnike

Udeležba na dogodku pomembna za vse odgovorne osebe za javna naročila. Glavni namen je udeležence natančno seznaniti s:

  • pripravo popolne, sprejemljive in pravočasne ponudbe,
  • uspešnim uveljavljanjem pravnega varstva,
  • novo prakso Državne revizijske komisije,
DODATNO – na seminarju boste prejeli:
  • vzorec zahtevka za revizijo zoper odločitev naročnika o izbiri,
  • vzorec zahtevka za revizijo zoper razpisno dokumentacijo

Vsebina

  1. Aktualna vprašanja za ponudnike
    • Vpogled v ponudbe in poslovne skrivnosti
    • Elektronska dražba z vidika ponudnika
    • Plačila podizvajalcem
    • Pogajanja
    • Nejasna razpisna dokumentacija
    • Rok za predložitev ponudb in možnost podaljšanja
    • Oblikovanje ponudbene cene in napake v predračunu pri obračunavanju ddv
    • Kdaj so dopuste dopolnitve ponudbe in kdaj ne
    • Kapacitete tretjih
    • Neposredna plačila podizvajalcem
    • Predložitev finančnih zavarovanj
    • Javnost ponudbenih dokumentov in dopustnost vpogleda v konkurenčne ponudbe
    • Prekrški ponudnikov po zakonodaji s področja javnega naročanja
  2. Kako pripraviti popolno ponudbo
  3. Ravnanje ponudnikov v postopku uveljavljanja pravnega varstva in praksa DKom
    • Predrevizijski postopek
    • Revizijski postopek, dokazni postopek pred DKom (izvedenec…), postopek vložitve revizijskega zahtevka, priprava revizijskega zahtevka
    • Pritožbeni postopek
    • Plačilo takse in drugi stroški postopka

 

Lokacija

Ljubljana, M hotel, četrtek, 5. november 2015, od 9:00 do 13:15

Predavatelji

Predavateljica

mag. Marija Bukovec Marovt, odvetnica, Odvetniška pisarna Marovt in Partnerji d.o.o. Po končanem petletnem mandatu predsednice Državne revizijske komisije dela kot mediatorka in kot odvetnica, specializirana za gospodarsko pravo.  

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.