Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Finance za komercialiste
SEMINAR

Finance za komercialiste

Predavatelj: dr. Lidija Robnik

Cena:
288,00 €
259,20 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 28.2.2018
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 9. 3. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Finance za komercialiste 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Finance za nefinančnike 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

POMEMBNO za KOMERCIALISTE:
Kako izdelati pravilno kalkulacijo?

Kako dani popusti vplivajo na rezultat podjetja?
Kako izbrati pravilno zavarovanje pri sklepanju posla?
Kako prepoznati finančno sliko kupcev z vidika kapitalske ustreznosti, plačilne sposobnosti in likvidnosti?

Ker delo komercialista, prodajnika ali nabavnika, ni omejeno samo na prodajo izdelkov, morate poleg prodajnih veščin dobro obvladati tudi finančno-računovodski vidik vsakega sklenjenega posla. Zato je nujno, da znate iz finančnih poročil razbrati in razumeti finančne postavke, ki bodo vplivale na sklenjen posel. Vaše komercialne odločitve lahko pozitivno ali negativno vplivajo na računovodski in davčni obračun vašega podjetja.

Posebej za vas smo, v sodelovanju z odlično finančno strokovnjakinjo z izkušnjami iz prakse, doc. dr. Lidijo Robnik, pripravili seminar, kjer boste z reševanjem praktičnih primerov dobili odgovore na vsa vaša vprašanja.


Seminar je zastavljen tako, da boste s pomočjo praktičnih primerov zagotovo:

  • vedeli, kako iz finančnih poročil razbrati boniteto poslovnega partnerja,
  • znali pravilno izdelati kalkulacijo za prodajo izdelka,
  • razumeli, kako dani popusti vplivajo na končni rezultat podjetja,
  • se zavedali nujnost sodelovanja z računovodskimi in finančnimi sodelavci ter
  • preprečili najpogostejše napake, ki jih komercialisti naredite pri sklepanju poslov.

Komu je seminar namenjen?

Program je namenjen komercialistom, prodajnim referentom, nabavnim referentom, začetnikom v poslovanju na področju komerciale, samostojnim podjetnikom in vsem, ki njih tematika zanima.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Vloga in pomen poslovnih financ pri poslovanju in prodaji
  • Sodelovanje finančno-računovodske funkcije s komercialno funkcijo (nabava, prodaja)
  • Glavni dejavniki bonitete lastnega poslovanja in poslovnega partnerja (z vidika finančnih in nefinančnih kazalnikov)
  • Kaj pomeni prepoznati trenutno in dolgoročno finančno perspektivo kupcev z vidika kapitalske ustreznosti, plačilne sposobnosti in likvidnosti
  • Prodajni cilji v finančnih mejah podjetja in kje so meje zadolženosti
  • Znanje komercialista o finančnih kazalnikih poslovanja (obratni kapital, rentabilnost, ekonomičnost, dodana vrednost, obračanje zalog, terjatev)
  • Kalkulacije lastne in prodajne cene ter vpliv popustov (komercialni, finančni) ter pomen obresti
  • Pomen načrta prodaje in načrt ter realizacija denarnih tokov
  • Najpogostejši instrumenti zavarovanj plačil v domačem in mednarodnem poslovanju
  • Reševanje praktičnih primerov, diskusija in odgovori na vprašanja

 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli,  jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.