Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Elektronsko javno naročanje in oddaja ponudb - uporaba portala e-JN
SPLETNI SEMINAR

Elektronsko javno naročanje in oddaja ponudb - uporaba portala e-JN

Predavatelj: Mitja Svet

Cena:
148,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Od 1. 4. 2018 naročniki javna naročila objavljate, ponudniki pa oddajate ponudbe izključno elektronsko, kar pomeni, da vsa korespondenca med vami poteka izključno z elektronskimi sredstvi ( e-naročanje, e-ponudba).

  • Kako objaviti javno naročilo?
  • Kako oddati ponudbo?
  • Kaj potrebujemo, da bomo lahko oddali elektronsko ponudbo?
  • Zakaj je potrebno oddati ponudbo elektronsko?
  • Ali je še vedno mogoče oddati ponudbo na klasičen način?

Spletni seminar spremljate prek lastnega računalnika. Omogoča vam, da boste v živo izvedeli vse o portalu e-JN , njegovi praktični uporabi in to udobno, brez odhoda z delovnega mesta, z možnostjo direktnega zastavljanja vprašanj predavatelju. Dostop do posnetka prejmete po elektronski pošti.


S prijavo na e-seminar boste:

  • Spoznali določbe Zakona o javnem naročanju, ki opredeljuje elektronsko komunikacijo
  • Znali opraviti objavo naročila v sistem eJN
  • Znali pripraviti elektronsko ponudbo in jo oddati v sistem
  • Naučili spremljati aktualna javna naročila in javna odpiranja v sistemu
  • Prihranili čas in denar

Komu je spletni seminar namenjen?

Vsem, ki delujete na področju javnega naročanja – koordinatorjem javnih naročil pri naročnikih in ponudnikih.

Vsebina

Kratka predstavitev vsebine

  • Zakonska podlaga in ureditev elektronskega javnega naročanja po ZJN-3
  • Elektronsko javno naročanje - prenos v prakso
  • Portal e-JN
  • Značilnosti in lastnosti portala e-JN
  • Funkcionalnost e-JN
  • Oddaja javnega naročila na portal
  • Oddaja ponudbe na portal
  • Ostali praktični primeri in variante postopkov elektronskega javnega naročanja

Potek izobraževanja

KRATKA NAVODILA

Za prijavo v spletni seminar zadostuje osnovna programska oprema. Lahko se prijavite preko računalnika (stacioniranega ali prenosnega) ali preko mobilnega telefona in sicer 15 minut pred pričetkom seminarja. Dostop do posnetka prejmete po elektronski pošti.

V spletni učilnici boste spremljali predavatelja v živo, v spodnjem delu ekrana pa Powerpoint predstavitev. Na desni strani bo na voljo okence za pogovor (»Chat«). V pogovornem oknu lahko sproti zastavljate vprašanja, predavatelj nanje odgovarja sproti ali ob koncu.

Podrobna navodila boste po vaši prijavi prejeli na elektronski naslov.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Posebne ugodnosti

  • V primeru udeležbe dveh ali več udeležencev iz istega podjetja/ustanove priznamo drugemu in vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja  5 % popusta na kotizacijo.
  • Pojasnila na vprašanja – vprašanja nam pošljite na: jasna.drgajner@zfm.si

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.