Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Elektronska oddaja ponudb in aktualna praksa Državne revizijske komisije
STROKOVNI SEMINAR

Elektronska oddaja ponudb in aktualna praksa Državne revizijske komisije



Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Aktualno: Uporaba portala e-JN in nova praksa Državne revizijske komisije!


1. PRAKTIČEN PRIKAZ UPORABE PORTALA e-JN

Od 1.4.2018 naročniki javna naročila oddajate izključno elektronsko, kar pomeni, da vsa korespondenca med ponudniki in naročniki poteka izključno z elektronskimi sredstvi (e-naročanje, e-ponudba).


2. AKTUALNA PRAKSA DRŽAVNE REVIZIJSKE KOMISIJE

  • Kako partnerji in podizvajalci nastopajo pri oddaji ponudbe?
  • Kako je odločala DKom pri sklicevanju na kapacitete drugega?
  • Kako preverjamo nekaznovanost in kaj je pomembno za tuje gospodarske subjekte?
  • Kaj je treba storiti v primeru nejasne razpisne dokumentacije?
  • Kdaj in kako se lahko spreminja pogodba?
  • Kdaj je sprememba ponudbe dopustna?
  • V katere dokumente se sme vpogledati na vpogledu? Kaj je javno in kaj poslovna skrivnost?
  • In še drugi aktualni primeri

Obvladajte javna naročila! Udeležite se praktičnega seminarja in prejmite vse odgovore na vprašanja in dileme.


Seminar je zastavljen praktično, tako da boste:

  • pravilno in brez napak objavili javno naročilo na portalu,
  • spoznali, kako je v posameznih primerih odločala Državna revizijska komisija,
  • izvedeli katerim težavam in napakam se lahko izognete in
  • speljete postopek javnega razpisa brez revizijskih zahtevkov.

Prejeli boste odgovore in pojasnila na vaša vprašanja na seminarju in tudi po njem.


Seminar je namenjen:

  • vsem ki delujejo na področju javnega naročanja v zasebnem in javnem sektorju,
  • vsem, ki so povezani z javnimi naročili.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da ta seminar ali katerokoli drugo izobraževanje izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev, pošljite povpraševanje.

Vsebina

1. ELEKTRONSKO JAVNO NAROČANJE - PRAKTIČEN PRIKAZ UPORABE PORTALA e-JN:

  • Zakonska ureditev elektronskega javnega naročanja po ZJN-3
  • Dosedanja praksa elektronskega javnega naročanja
  • Primer objave javnega naročila na portalu

2. AKTUALNA PRAKSA DRŽAVNE REVIZIJSKE KOMISIJE

  • Razlika med podizvajalcem in sklicevanjem na kapacitete drugega - ESPD, skupna ponudba.
  • Kako preverjamo nekaznovanost in kaj je pomembno za tuje gospodarske subjekte?
  • Zakaj je pomemben standard obrazloženosti obvestil o oddaji javnega naročila?
  • Kakšen pomen ima v postopkih revizije temeljno načelo enakopravnosti in transparentnosti?
  • Primeri dopustnosti spreminjanja pogodbe.
  • Kdaj je sprememba ponudbe dopustna?
  • V katere dokumente se lahko vpogleda na vpogledu- kaj je javno in kaj poslovna skrivnost?
  • In še drugi aktualni primeri izključitvenih razlogov.

Lokacija

Lokacija

Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič, Tržaška cesta 207, 1000 Ljubljana


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.