Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
100 in eno vprašanje javnega naročanja
STROKOVNI SEMINAR

100 in eno vprašanje javnega naročanja


Cena:
288,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 20. 11. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar 100 in eno vprašanje javnega naročanja po znižani ceni.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Zakon o javnem naročanju ZJN-3 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

NOVO: Odgovori in pojasnila na vprašanja in dileme javnega naročanja skozi prakso odločitev Državne revizijske komisije in Evropskega sodišča!

Od uveljavitve ZJN-3 v letu 2016 do danes se je ob odprtih vprašanjih javnega naročanja razvila bogata praksa Državne revizijske komisije, ki je vodilo za delo naročnikom pri izvedbi javnih naročil, kakor tudi ponudnikom pri pripravi ponudb.

Na seminarju bodo celovito predstavljena vsa bistvena pojasnila iz prakse, ki so pomembna za pravilno in zakonito izvedbo postopkov. Pri tem pa ne bomo spregledali tudi odločitev Evropskega sodišča, ki jih je pri tem treba upoštevati.

Obvladajte javna naročila brez napak! Udeležite se praktičnega seminarja in prejmite vse odgovore na 100 in eno vprašanje javnega naročanja.

Seminar je namenjen vsem, ki ste odgovorni za javna naročila pri naročnikih in ponudnikih, v javnem in zasebnem sektorju. Cilj seminarja je udeležencem zagotoviti zadnje aktualne informacije glede nekaterih najpomembnejših vprašanj na področju ZJN-3 s predstavitvijo novih odločb oz. spremenjenih stališč Državne revizijske komisije, sodne prakse Vrhovnega sodišča in sodne prakse Evropskega sodišča.


Seminar je zastavljen praktično, tako da boste:

  • pravilno in brez napak objavili javno naročilo ali oddali ponudbo,
  • spoznali kako postopati v primeru vloženih revizijskih postopkov,
  • poznali najpogostejše težave in napake in se jim v vaši v praksi izognili.

Prejeli boste odgovore in pojasnila na vaša vprašanja na delavnici in tudi po njej.


Komu je seminar namenjen?

  • vsem ki delujejo na področju javnega naročanja v zasebnem in javnem sektorju
  • odgovornim za pravilno vodenje in izvedbo postopkov javnega naročanja

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Pomen pravilne priprave tehničnih specifikacij v fazi izvedbe razpisa,
  • Dopolnjevanje, spreminjanje in pojasnjevanje ponudb,
  • Kateri del dokumentacije je po roku za oddajo javen vpogled,
  • Ali je pozivanje naročnika k dopolnitvi ponudb dolžnost,
  • Črna lista delodajalcev kot izločitveni razlog, kdaj in zakaj,
  • Kaj je bistveno pri določanju tehničnih specifikacij v razpisu,
  • Kaj je očitna pomota, kakšen je njen pomen,
  • Kdaj lahko odpravljamo napake v ponudbi in kakšne,
  • Neobičajno nizka cena, kaj lahko stori naročnik ,
  • Kdaj je smiselno, da naročnik že izdano odločitev spremeni,
  • Katere se obvezne sestavine odločitve o oddaji ponudb,
  • Zakaj je pomembna razlika med ocenjeno vrednostjo in višino zagotovljenih sredstev,
  • Zavrnitev vseh ponudb, kdaj in pod katerimi pogoji,
  • Finančna zavarovanja, zakaj velja načelo strogosti,
  • Kdaj gre za drobljenje javnih naročil,
  • Kdaj so roki za oddajo iz zakona obvezni in kaj pomeni primerni rok,
  • Uporaba zmogljivosti drugih subjektov, novejša praksa,
  • Kdaj je mogoče po ZJN-3 skleniti aneks,
  • Ali lahko ponudnik sodeluje v eni ponudbi kot ponudnik, v drugi pa kot podizvajalec,
  • Kako razlagati istovrstnost pri pripravi referenčnih zahtev iz razpisa in kako v ponudbi zadostiti tem zahtevam,
  • Najpogostejše napake pri finančnih zavarovanjih skozi prakso Dkom,
  • Kdaj Dkom poda obtožbeni predlog zaradi zavajajočih podatkov v ponudbi,sankcije za ponudnike,
  • Nekaznovanost, nova praksa Dkom, zakaj je v praksi prišlo od problem dokazovanja,
  • Razlika med zavrnitvijo vseh ponudb od izločitve vseh ponudb,
  • Sprememba kadrovske zasedbe v ponudbi, po roku za oddajo ponudb,
  • Pripravljalec razpisne dokumentacije kot ponudnik, ali je dopustno,
  • Kako zavrniti ponudbo zaradi velike strokovne napake,
  • Merila v razpisu, pregled prakse Dkom,
  • Sodba C 387/14, Esaprojekt Sp. z o.o. proti Województwo Łódzkie,
  • Sodba C-450/06, Varec SA proti Državi Belgiji.

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Pojasnila na vprašanja tudi po delavnici – vprašanja nam pošljite na: davki@zfm.si

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.