Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

ASI 2021 – Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile

Forum Akademija in CorpoHub – specialisti za digitalne kompetence, inovativnost in agilnost, skupaj z vami v projektu ASI!

TOP 5 izobraževalnih programov za dvig digitalnih kompetenc

Učinkovito in varno digitalno poslovanje
Odličen online seminar, na katerem predavatelj (Žiga Primc) nazorno pokaže, katere so nevarnosti in pasti digitalnih orodij, ki jih uporabljate na delovnem mestu in kako se lahko podjetje zavaruje pred raznimi vdori, nevarnimi spami …, če zaposleni znajo pravilno ravnati.

MS Office za začetnike
Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Spoznavanje orodij za kasnejše samostojno delo.

Excel – nasveti in triki – napredni
Z nasveti in triki boste hitreje in enostavneje dokončali tabele, grafe, poročila, analize …

MS Office Word – napredni
Hitro in enostavno oblikovanje tekstov, bližnjice, profesionalni oblikovani teksti in vsebine za tisk

Socialna omrežja in digitalni komunikacijski kanali

Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja. Pišite nam po elektronski pošti ali nas pokličite.

Alenka Senčar, vodja projektov internih izobraževanj in vsebinskega marketinga
alenka.sencar@zfm.si
02 230 28 55

Urška Iršič, organizatorka izobraževanj v podjetjih in ustanovah
urska.irsic@zfm.si
02 230 28 40

Ponujamo vam celovito podporo in pomoč pri izvedbi projekta ASI 2021!

Sodelovanje z nami vam prinaša ključne prednosti.

V okviru Forum Akademije za vas izvajamo celotno paleto aktivnosti v okviru razpisa »Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile«:

  • SKLOP A (Izdelamo strategijo za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih)
  • SKLOP B (Izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja starejših zaposlenih NOPR; administrativno vodenje projekta; izobraževanja – posebej prilagojena vam v skladu s strategijo, osebnimi načrti zaposlenega in potrebami podjetja)

Časovnica, ki jo morate upoštevati

Roke je potrebno dosledno upoštevati, saj v nasprotnem primeru pridobljenih sredstev ne boste mogli porabiti.

Strategija

Do 30. 9. 2021 je potrebno izdelati in oddati strategijo.

Seznam

Seznam zaposlenih je
potrebno vnesti v Portal ISS v roku 30 dni od podpisa pogodbe s Skladom.

NOPR

Do tri dni pred prvim izobraževanjem je potrebno izdelati načrte razvoja zaposlenih.

20 %

Do 30. 9. 2021 je potrebno porabiti 20 % pridobljenih sredstev.

20 %

Med 1. 10. in 31. 12. 2021 je potrebno porabiti naslednjih 20 % pridobljenih sredstev.

30 %

Med 1. 1. in 31. 3. 2022 je potrebno porabiti naslednjih 30 % pridobljenih sredstev.

30 %

Med 1. 4. in 30. 6. 2022 je potrebno porabiti naslednjih 30 % pridobljenih sredstev.

Kot kompetenten partner bomo za vas:

  • na voljo za vso administrativno podporo in strokovno pomoč pri izvedbi projekta,
  • naredili strokovno analizo vaših potreb,
  • definirali cilje usposabljanj,
  • pripravili vašim potrebam prilagojen, strokoven, praktično naravnan izobraževalni program usposabljanj – vsakega izmed programov lahko izvedemo za večje število udeležencev tudi pri vas v podjetju
  • koordinirali termine usposabljanj,
  • po zaključku usposabljanja naredili analizo doseganja želenih ciljev.

Ne veste, kateri izobraževalni programi so primerni za vas?

Za vas imamo pripravljenih že več kot 100 programov s področja digitalnih kompetenc – od osnovnih, naprednih in zahtevnejših! Pripravimo vam tudi programe po vaših specifičnih usmeritvah.

Naš cilj je, da vam kot našemu pomembnemu poslovnemu partnerju pomagamo, da za vaše zaposlene izkoristite kar največ nepovratnih sredstev in vam zagotovimo, da bo investicija vašega časa in denarja v izvedbo projekta tekla hitreje in brez zapletov.

Osnove digitalnega sveta za osebno rabo udeleženca

Vsebine so namenjene vsem zaposlenim, ki za poslovno rabo ne uporabljajo digitalnih tehnologij, uporabljajo pa jih za osebno rabo. Izobraževanje je namenjeno osebni rasti zaposlenega ter pridobivanju znanja za večjo samozavest in zadovoljstvo na delovnem mestu.

Katalog usposabljanj >>

Osnove digitalnega sveta za poslovno rabo udeleženca

Tečaji so namenjeni vsem zaposlenim, ki uporabljajo ali še ne uporabljajo osnovnih digitalnih orodji, s katerimi si lahko skrajšajo in poenostavijo svoje delovne procese, ter pridobivanju dodatnih znanja za učinkovitejše opravljanje delovnih nalog.

Katalog usposabljanj >>

Digitalizacija poveča učinkovitost podjetja

Vsebine so namenjene vsem zaposlenim s ciljem, da se seznanijo z osnovnimi pojmi in pomenom digitalizacije, saj mora vsak zaposlen razumeti pojem digitalizacije in stremeti k inovativnosti in digitalnemu razmišljanju.

Katalog usposabljanj >>

Agilna digitalizacija podjetja po področjih

Vsebine so namenjene vsem zaposlenim po posameznih področjih poslovanja podjetja s ciljem, da se seznanijo s pomenom digitalizacije na področju, v katerem delujejo.

Katalog usposabljanj >>

Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja!

Pišite nam po elektronski pošti ali nas pokličite. 

Alenka Senčar

Vodja projektov in-house izobraževanj
02 230 28 55
alenka.sencar@zfm.si

Urška Iršič

Organizatorka in-house izobraževanj
02 230 28 40
urska.irsic@zfm.si

Forum Akademija v EU projektih

0 +
udeležencev
0 +
usposabljanj
0 +
različnih podjetij

Priporočila udeležencev

“Z Založbo Forum Media d.o.o. smo sodelovali v okviru projekta ASI 2019. Z vsebinami ponujenih izobraževanj in njihovo izvedbo smo bili zelo zadovoljni. Kot pozitivno izkušnjo lahko ocenimo njihovo odzivnost in sposobnost prilagoditve spremembam. Vsa izvedena izobraževanja so bila izvedena v skladu z našimi zahtevami in pričakovanji.”

Evelina Kotnik Perko Vodja kadrovskega področja – Radenska d.o.o.

“Z Založbo Forum Media d.o.o. smo sodelovali v okviru projekta ASI 2019. Za Dom upokojencev Idrija d.o.o. so izvajali celoten administrativni del projekta, vključno s pripravo strategije, vodenja dokumentacije do zaključnega poročila v marcu 2021. Sodelovanje z njimi ocenjujemo kot dobro tako v pripravi vsebin izobraževanja, izbiri kakovostnih predavateljev, kot tudi odzivnosti in prilagodljivosti aktualnim epidemiološkim razmeram.”

Urška Močnik Direktorica – Dom upokojencev Idrija d.o.o.

“V okviru projekta ASI 2019 smo uspešno sodelovali z Založbo Forum Media d.o.o. Za nas so zelo uspešno celovito vodili projekt, izvajali administrativno podporo, kakor tudi izvajali izobraževanja. Pohvala gre za veliko strokovnost, odzivnost, osebni pristop in zelo dobro interaktivno medsebojno sodelovanje. Zadovoljni smo bili z raznovrstnostjo programov za različna področja ter izbiro vrhunskih predavateljev z izkušnjami iz prakse. Izobraževalne delavnice so potekale v sproščenem vzdušju, tako da je učinek izobraževanj resnično dosegel svoj namen. Izbor vsebin izobraževanj in predavateljev so dosegla, če ne presegla naša pričakovanja. Sodelovanje z Založbo Forum Media bi priporočili vsem podjetjem.”

Bojan Horvat Direktor – Energija plus d.o.o.

“Založba Forum Media je bila naš partner v projektu ASl 2019 že pri pripravi strategije upravljanja s starejšimi zaposlenimi. lzjemno pozitivna izkušnja z delom pri strategiji in pa pestra ponudba treningov, ki so jih pripravili za naše podjetje, nas je prepričalo, da jih kot partnerja izberemo tudi v nadaljevanju pri izvedbi samih treningov v okviru projekta ASl 2019. Založbo Forum Media odlikujejo kakovostni programi treningov, popolnoma pisani na kožo delodajalcu (tailor-made). Zelo lahko izpostavimo strokovnost ekipe izvajalcev, ki jih Založba vključuje v svoji ponudbi. Pri vseh izvedbah smo zabeležili izjemno visoko stopnjo zadovoljstva udeležencev kot tudi uporabnosti posameznih vsebin v praksi. V času izvajanja treningov, ko smo imeli zaradi svetovne pandemijske situacije veliko izzivov, so se izkazali z izjemno prilagodljivostjo in razumevanjem. So takšni organizatorji treningov, da delodajalca usmerjajo, spremljajo in motivirajo. Držijo se vseh medsebojnih dogovorov in stremijo h kakovostnemu sodelovanju. Je partner, na katerega se lahko podjetje zanese. V primeru, da se pojavi priložnost, bi jih brez zadržkov ponovno pozvali k pripravi ponudb za podobna sodelovanja.”

Darja Gabron Vodja kadrovske službe – Steklarna Rogaška d.o.o.

“CorpoHub dogodek je k nam prinesel veliko energije. Povezali smo se s sodelavci z različnih oddelkov, se naučili vztrajati kljub oviram, facilitatorji pa so nas uspešno vodili izven cone udobja. Začeli smo razmišljati bolj odprto, drugače in najbolj pomembno – bolj pozitivno. Točno to je kultura, ki si jo želim videti v našem podjetju in moja izkušnja je bila neverjetna.”

Bojana Bauerheim Telekom Slovenije

“Odlična delavnica – fokusirana, učinkovita in zelo motivacijska – kar je ključno, saj smo odšli z jasnim seznamom nalog in jasno določenimi roki, s katerimi se vsi strinjajo. Delavnico močno priporočam za kompleksne procese, kjer je vključenih večje število deležnikov.”

Špela Zakotnik Petrol

“Hvala za izobraževanje, ki nam je prineslo vpogled v to, kako naša ekipa razmišlja, kako se ob delu počuti in v kakšni kulturi si želimo delati. Sedaj boljše razumemo reakcije drug drugega in poglede posameznikov z drugih oddelkov, hkrati pa se na vse skupaj odzivamo s skupnim ciljem v mislih.”

Neža Kopač Poclain Hydraulics

Obrazec za povpraševanje

Vpišite svoje podatke in takoj vam bomo pripravili neobvezujočo ponudbo.