Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za akreditive in bančne garancije
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za akreditive in bančne garancije



Cena:
790,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Poslovanje s tujino, tako za izvoznika kot uvoznika, prinaša dodatna tveganja. Zato morate vsi, ki se ukvarjate z zunanje trgovinskim poslovanjem, dobro poznati zavarovanja in pojme kot so npr: akreditiv in bančne garancije, ter zagotovo vedeti:

  • Kaj pomeni, da je akreditiv nepreklicen?
  • Kaj je konfirmacja akreditiva?
  • Zakaj naj se kot izvozniki odločimo za akreditiv in kako dokumentarni akreditiv izboljša vaša pogajalska izhodišča?
  • Kaj lahko storimo, če kupec ne želi odpreti akreditiva, mi pa bi želeli biti ustrezno zavarovani?
  • Kako vemo, da je garancija, ki jo prejmemo od partnerja, verodostojna?

S pravilnim vodenjem zavarovalne dokumentacije boste bistveno omejili tveganja glede skladnosti dokumentov s strani bank in se izognili zamudam pri plačilih in težavam z likvidnostjo.

Udeležite se praktičnega izobraževanja, ki se osredotoča na specifične potrebe podjetij, kot je vaše, in v samo dveh tednih nadgradite znanje in pridobite odgovore na vsa odprta vprašanja. V sodelovanju s strokovnjaki smo pripravili izobraževalni program za pridobitev certifikata: Strokovnjak za akreditive in bančne garancije.

Kot strokovnjak za akreditive in bančne garancije boste:

  • poznali zavarovanja v mednarodnem poslovanju,
  • vedeli, kdaj uporabiti katero zavarovanje,
  • pravilno vodili zavarovalno dokumentacijo in omejili tveganja neplačil za svoje izdelke,
  • spoznali boste kolege iz stroke in izmenjali znanja in izkušnje iz prakse.

Program obsega tri module:

  • dve celodnevni delavnici s praktičnimi primeri,
  • praktičen priročnik s strokovnimi napotki za finančno poslovanje.

Izbirate lahko med dvema izvedbama na dveh lokacijah

  • v Mariboru, Hotel Piramida, 7. in 14. junija 2016
  • v Šenčurju pri Kranju, poslovna stavba Cubis, 9. in 16. junija 2016

PROGRAM JE NAMENJEN

Izobraževanje je namenjeno vsem finančnikom, ki skrbite, da so mednarodni posli ustrezno zavarovani in da so vaši izdelki pravočasno plačani.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

1. modul – delavnica

Trade finance-instrumenti, zavarovanja pogodbenih obveznosti in financiranja v domačem in mednarodnem poslovanju s praktičnimi primeri

 

  • Tveganja v trgovinskem poslovanju in upravljanje z njimi
  • Instrumenti trade finance – akreditiv, inkaso, bančna plačilna obveza-osnovne značilnosti ter prednosti za udeležence
  • Posebne vrste akreditiva (stand by, prenosni akreditiv, back to back…)
  • Trade finance – financiranje kupca, prodajalca in dobaviteljev z instrumenti TF (primer iz prakse)
  • Supply chain finance – financiranje dobavnih verig, optimiziranje obratnega kapitala in likvidnosti (primer iz prakse)

2. modul – poslovna izdaja priročnika

Uspešen finančni menedžer

 

  • Financiranje za stabilno poslovanje podjetja
  • Finančno načrtovanje s primeri
  • Dolžniško financiranje osnovnih sredstev s primeri
  • Lastniški kapital in praktični primeri
  • Financiranje obratnega kapitala
  • Prevzemi in združitve podjetij
  • Boniteta podjetij in instrumenti zavarovanja terjatev
  • Učinkovita izterjava terjatev
  • Menedžment v državni upravi
  • O davkih za finančnike

3. modul – delavnica

Bančna garancija kot instrument za zavarovanje tveganj neizpolnitve pogodbenih obveznosti

  • Uvod
  • Poroštvo, garancija in drugi primerljivi instrumenti
  • Razvoj neodvisne bančne garancije
  • Mednarodna enotna pravila za garancije na poziv in za standby-e ter primerjava
  • Posamezne vrste garancij
  • Zgradba garancije – delavnica: priprava naloga za izdajo garancije, priprava besedila garancije

Zaključek – preverjanje znanja in prejem certifikata

  • Preverjanje znanja: preizkus znanja rešite na zadnji delavnici.
  • Prejem certifikata Strokovnjak za akreditive in bančne garancije.

Potek izobraževanja

POTEK IZOBRAŽEVANJA

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajopedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik, s katerim boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na delavnici. Omogoča vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Ob koncu programa boste na zadnji delavnici prejeli pisni test znanja, ki ga bo pregledala in ocenila predavateljica. Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Strokovnjak za akreditive in bančne garancije v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Predavatelji

PREDAVATELJA

Drago Posega

Je zaposlen kot strokovni svetovalec na Abanki.

V bančništvu, in sicer na področju dokumentarnih plačilnih instrumentov in instrumentov zavarovanja, deluje od leta 1988.

Je član Odbora za dokumentarne bančne posle pri Združenju bank Slovenije in pri Mednarodni trgovinski zbornici.

Helena Belingar

Je univ. dipl. pravnica, študirala na Pravni fakulteti v Ljubljani.

Po opravljenem pravosodnem državnem izpitu se je zaposlila v NLB in delovala na različnih segmentih mednarodnega poslovanja. Trenutno je zaposlena kot direktorica trgovinskega bančništva (poslovanje z garancijami, akreditivi, inkasi, BPO in trgovinsko financiranje). Poleg izkušenj iz prakse, se redno udeležuje certificiranih domačih in tujih izobraževanjih (Euromoney, ICC…).

Je predsednica odbora za trgovinsko bančništvo pri ZBS, članica nacionalnega komiteja pri MTZ Pariz, članica ekspertnih skupin pri pripravi in recenziji mednarodnih pravil za akreditive in garancije, imenovani arbiter pri slovenski arbitraži, v okviru ICC Slovenija članica ICC bančne komisije, predavateljica na različnih seminarjih in avtorica člankov o trgovinskem bančništvu.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.