Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost
PRIROČNIK

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost


Cena:
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)
Izberite izdajo:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Najboljši govornik je tisti, ki z malo besedami pove veliko.
(Latinski pregovor)

Vaša beseda je vaše zrcalo. Sporoča vašo kompetentnost, kredibilnost in odločilno vpliva na vašega slušatelja. Priprava prepričljivega govora ali poslovnega dopisa je časovno zamudno opravilo, ki zahteva dobro pripravljenost in visoko raven komunikacijskih sposobnosti.

Primerno posredovano sporočilo odloča, kako boste rešili težavne ali nepričakovane situacije, izpeljali javni nastop, zgradili dobre medsebojne odnose in uspešno zaključili poslovne dogovore.

Edinstven pripomoček za vsakodnevno uporabo!

PRIROČNIK – smernice za uspešno komunikacijo:
  • osvojite trike izkušenih govornikov in odpravite tremo,
  • naučite se samozavestnega nastopa in učinkovitega argumentiranja, 
  • uspešno rešujte problematične situacije s sodelavci ali poslovnimi partnerji ...

ZGOŠČENKA – več kot 80 vzorcev govorov in poslovne korespondence za vse poslovne priložnosti:

  • izbira pravih besed v vsakem trenutku (slavnostni, poslovni, zahvalni, žalni govori ...),
  • prihranek časa in denarja s hitro in enostavno prilagoditvijo vzorcev vašim potrebam,
  • zanesljiva opora tudi v nepričakovanih situacijah!

Oglejte si primere dokumentov iz priročnika in zgoščenke:

Suvereno obvladajte vsako situacijo s pomočjo nepogrešljivega pripomočka!

Mnenje uporabnice priročnika

»Tale priročnik imamo 'pri hiši' in ga moram zares pohvaliti. Zelo uporaben!«
Miryema Žagar, Oddelek za urejanje prostora, Mestna občina Ljubljana

Prednosti poslovne izdaje

 

Poslovna izdaja

  • Priročnik v tiskani obliki
  • Digitalna izdaja celotnega priročnika
    • hitra navigacija po celotni vsebini priročnika
    • praktični iskalnik po ključnih besedah
    • hiter dostop do vzorcev
  • za osebni/prenosni računalnik
  • za mobilne naprave

Kazalo

Praktična vsebina v priročniku
    1. poglavje: Smernice in bonton pisne komunikacije
  • Poslovni dopis je vizitka pošiljatelja
  • Zgradba in oblika poslovnega dopisa
  • Stil pisanja
  • Jezikovna neoporečnost 
  • Pravila poslovnega bontona pri pisni komunikaciji
  • Posebnosti uporabe e-pošte (odzivnost, spoštljivost, ton …) 
    2. Bonton in priporočila za javne nastope
  • O prepričanjih uspešnih govornikov
  • Prepričanja, ki nas podpirajo
  • Predpostavke – aksiomi – NLP in javni nastop
  • Bonton govornika in slušatelja
  • Izraznost kot orodje uspeha
  • Retorika, veščina ter umetnost govora in nastopa
  • Pripravimo sebe, vsebino, pripomočke 
    3. poglavje: Komunikacija na delovnem mestu
  • Kako komunicirati na delovnem mestu?
  • Vodenje sestankov
  • Kako se učinkovito pripravimo na sestanek?
  • Kdaj so sestanki koristni in kdaj ne?
  • Problematične situacije na delovnem mestu, reševanje konfliktov
  • Ljudje s težavami (nedisciplina, agresija, jeza …)
  • Mobbing
  • Upravljanje stresa na delovnem mestu
  • Strategije, ki vam bodo pomagale skrbeti zase 
    4. Komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
  • Vzpostavitev dobrih odnosov
  • Pogajalske strategije
  • Boste vodili strateška ali taktična pogajanja?
  • Hardvardski model pogajanj – zmaga za oba
  • Priprave na pogajanja
  • Telefonski pogovor
    5. poglavje: Komunikacija in odnosi z mediji
  • Odnosi z javnostmi
  • Kaj morate vedeti o delu novinarja
  • Medijska pozornost in izpostavljenost 
  • Pravila komuniciranja z mediji
  • Zakon o medijih
  • Sporočilo za javnost
  • Sodelovanje z radiem in televizijo 
    6. Pravni vidiki komuniciranja
  • Svoboda izražanja 

Hitro dostopni vzorci
    1. Vzorci govorov
  • pozdravni govori,
  • za zaposlene,
  • slavnostni sprejemi in gala priložnosti,
  • poslovne konference,
  • predstavitveni in otvoritveni govori,
  • slavnostni in zahvalni govori,
  • govori v kriznih razmerah,
  • poslovna srečanja in dogodki,
  • javna zborovanja, politična srečanja,
  • protokolarni dogodki,
  • komunikacija po telefonu …
    2. Vzorci pisne komunikacije:
  • povpraševanja, ponudbe,
  • naročila, potrditve naročil,
  • pritožbe, odgovori na pritožbo,
  • zahvale,
  • sožalja,
  • vabila poslovnim partnerjem,
  • vabila sodelavcem na sestanek,
  • sporočila za javnost,
  • prošnje, CV …

Aktualna vsebina

Komunikacija v prodaji

Cilj: Ko boste verjeli v svoj produkt in si iskreno želeli kupčevega zadovoljstva, tudi uspeh ne bo izostal.

 

O »močnih« besedah in prepričljivih argumentih

Na razpolago imate vse, da ustvarite nekaj, kar je veliko večje od vas.

(Seth Godin)

Na prodajnih treningih me udeleženci pogosto sprašujejo o čarobnih, močnih in prepričljivih besedah, ki naredijo na kupca tako močan vtis, da se takoj odloči za nakup. Imate vi kak recept, močno besedo, ki deluje vedno, pri vseh ljudeh in v vseh razmerah? Tudi če jo imate in deluje, ni rečeno, da jo enako uspešno lahko uporabi tudi vaš sodelavec. V čem je trik? Ja, nekateri imajo pač karizmo ali znajo kupcu kako drugače zlesti pod kožo ali pa imajo preprosto srečo …

Za uspešno prodajo se v resnici skriva cel kup dejavnikov in na večino lahko prodajalec pomembno vpliva. Navsezadnje ima res lahko v rokavu pripravljenih nekaj verbalnih asov, ki pa so učinkoviti le, če sam vanje verjame in je pri tem iskren. Resda živimo v hektičnih časih, ko se vsem nekam mudi, slabo poslušamo in opazujemo, površno beremo …, zato je pomembno, da je vsak drobec našega izražanja, ki ga stranka ujame, verodostojen in prepričljiv.

Zato je pravilo št. 1: Najprej prodajte produkt sebi. Če se vam zdi predrag, se boste s kupcem težko pogajali. Če se vam ne zdi dovolj kakovosten, vas bosta občutek krivde in sram ovirala pri predstavitvi. Če se vam zdi, da ne deluje, preprosto ne boste mogli učinkovito zagovarjati koristi. Če vas izdelek, ki ga prodajate, sploh ne zanima, v vas ne bo nobenega žara. Najboljši prodajalec sam uporablja izdelke, ki jih prodaja, zato ima obilo izkušenj in nasvetov iz prve roke. Če je nad koristmi navdušen sam, bo to energijo prenesel tudi na stranko.

 

Vrednote podjetja (poslanstvo) in prodajna komunikacija

Cenite svojo vizijo in svoje sanje, saj so to otroci vaše duše in zemljevid do cilja.

(Napoleon Hill)

Večina podjetij predstavi svojo vizijo in poslanstvo na spletnih straneh, v katalogih, prospektih … Poslanstvo so vrednote podjetja, kot npr. skrb za okolje, stranke, sodelavce, kakovost izdelkov in storitev. Tržniki se potrudijo in to lepo ubesedijo, oblikujejo čudovito podlago za prodajno argumentacijo. Žal pa pri slovenskih prodajalcih večinoma ne slišim, da bi jih uporabili:

»Gospod, ne skrbite, odgovornost do kupca je ena najpomembnejših vrednot našega podjetja!«

»Ekološka proizvodnja je naše poslanstvo!«

»Ponosni smo, da smo člen verige pravične trgovine!«

Ravno tako so premalo izkoriščeni slogani in premišljeno oblikovani izrazi tržnikov in oblikovalcev. Poglejmo za primer Gorenjevo linijo gospodinjskih aparatov Simplicity. Njihov slogan se glasi: »It’s so me!« Bi ga znali uporabiti v prodaji? Če še niste dobili ideje, berite dalje.

 

Tržniki so o liniji Simplicity napisali:

»Moja življenjska filozofija je preprosta. Zame je dobro to, kar je v skladu z mojimi navadami in zmožnostmi. Življenjski prostor oblikujem in urejam po svoje. Izberem kolekcijo aparatov, ki spoštujejo moj življenjski stil. Odlično oblikovane aparate kolekcije Gorenje Simplicity v črni in beli barvi zlahka vključim v svoje prostore in z njimi res živim po svoje. Ker se prilagodijo meni, ne jaz njim. Simplicity! Lepo. Preprosto. Dostopno.«

 

In potem so navedene še prednosti:

• Najbolj uporabne izbire takoj in z enim gumbom.

• Napredni aparati si osebne izbire zapomnijo, s pritiskom na gumb jih le potrdimo.

• Čiste linije aparatov se vključijo v raznotere prostore bivanja.

• Prijazne cene in dolgoročni prihranki pri uporabi.

 

Kako bi lahko uporabili te misli, besede, stavčne povezave v prodajni komunikaciji? Močne besede že imate. Zdaj je pomembno še, da veste, o čem govorite, in v to tudi verjamete. Seveda ne bo učinkovito, če si pripravite enak scenarij za vse stranke, saj so pričakovanja in zahteve različni. Uporabite jih selektivno:

• Pri kupcu, ki ga skrbi zapletenost uporabe sodobnih gospodinjskih aparatov, gradite predstavitev predvsem na enostavnosti uporabe.

• Stranki, ki ji je pomemben predvsem videz kuhinje, boste govorili o čistih in enostavnih oblikovalskih linijah.

• Če stranko skrbi cena, ji razložite, v čem so dolgoročni prihranki.

Zato raziščite, katere močne besede je že oblikoval vaš trženjski oddelek, jih verjetno objavil na spletni strani, v prospektih in reklamnih oglasih. Pomembno je, da jih razumete in vanje verjamete. Reklamni oglasi naj bi zbujali pozornost, zato so pogosto malo pretirani – pomembno je, da jih v prodajni predstavitvi postavite na bolj realna tla, sicer boste izgubili kupčevo zaupanje.

 

Kako pridobimo kupčevo zaupanje?

V življenju boste imeli vse, če boste pomagali drugim, da dobijo to, kar si želijo.
(Zig Ziglar)

Saj veste, kako je s prvim vtisom. Nikoli ne dobimo druge priložnosti zanj. To seveda ne pomeni, da se moramo spremeniti v superheroja popolnega videza in vedenja. Določene karakteristike pa oblikujejo profesionalnega prodajalca:

• primerna osebna urejenost,

• suveren nastop,

• resnično zanimanje za kupca in njegove želje,

• dobro poznavanje izdelkov in prodajnih pogojev,

• vera v ustreznost izdelkov,

• skrb za kupca.

 

Za pridobitev zaupanja je prvi vtis izjemno pomemben. Kupec že v 30 sekundah dobi o nas predstavo. Presodi, ali smo mu simpatični, všečni, delujemo verodostojno. Ste vi morda redna stranka kakšnega antipatičnega prodajalca? Ali takega, ki vas goljufa?

Običajno se za sestanek dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti. Če stranko pokličete po telefonu, se osredotočite na pogovor in ne počnite zraven še drugih stvari, npr. ne kadite, ne pijte kave, ne jejte sendviča in ne brskajte po internetu. Govorite umirjeno, sproščeno in prijazno, vendar ne osladno. Prijaznost ne pomeni uporabe pomanjševalnic, npr. se dobiva na kavici v lokalčku. Ko pokličete, pozdravite in se predstavite, npr.: »Dober dan, Miha Murko, kličem iz zavarovalnice Triglav. Govorim z gospo Marino Mirnik?« Ne bodite vsiljivi, pokroviteljski, preglasni ali pretihi. Govorite razločno in v primernem tempu – ne prehitrem, saj vas sogovornica ne bo razumela, ne prepočasnem, da je ne uspavate. Bodite dobro pripravljeni in ciljno naravnani. Dogovorite se za obisk. Ob zaključevanju prodajnega razgovora ponovite kraj in čas sestanka, npr.: »Torej sva dogovorjena v torek ob 10. uri v vaši pisarni na Dunajski 21.« Tako se izognete nesporazumu, zaradi katerega bi lahko zamudili ali prišli na napačen kraj. Resda tudi to včasih deluje simpatično, vendar pri vzpostavljanju zaupanja kar veliko tvegate.

Če se za sestanek dogovarjate po elektronski pošti, bodite pozorni na stil pisanja, jezikovno pravilnost in primerno vljudnost. Če je to vaš prvi stik s stranko, že oblikujete vtis o sebi in svojem podjetju.

Prvi obisk pa je seveda nova priložnost, saj dobi stranka o vas še več informacij. Prvo pravilo se glasi: Pridite točno. S tem pokažete spoštovanje do nje in njenega časa, obenem pa tudi svojo zanesljivost. Bodite okolju in okoliščinam primerno urejeni. Osebna higiena, čistoča las, nohtov, zob, oblačil in prijeten vonj so seveda osnova, čeravno v praksi žal še ne samoumevna. Oblačilo je primerno stranki in njeni dejavnosti. Drugo pravilo: Bodite podobni. Če je vaša stranka bančnik ali odvetnik, bodite tudi vi v obleki in kravati, če je avtomehanik v delavnici, ste lahko oblečeni manj formalno, kar pa ne pomeni neurejeno. Ženske bodite pozorne, kadar so vaše stranke istega spola. Ne poskušajte jih prekašati z boljšim videzom, saj ustvarjate tekmovalne razmere. Če je vaša stranka moškega spola, ne izzivajte s kratkim krilom in globokim dekoltejem ter kričečimi barvami. Če ne veste, ali je vaša urejenost primerna, se pred odhodom zazrite v ogledalo in se vprašajte: »Kaj s tem videzom sporočam?« Ne pozabite, da komunicirate tudi s svojim zunanjim videzom. Tretje pravilo: Glejte v oči. Če želimo pridobiti zaupanje sogovornika, je pogled v oči zelo pomemben, saj izraža pošten namen. Nekateri prodajalci zaradi raztresenosti begajo s pogledom ali iz zadrege umikajo pogled. Sporočilo lahko sogovornik razume kot neiskrenost. Četrto pravilo: Stisnite roko. Seveda ne tako, da kupcu prekinete krvni obtok, roko stisnete kratko in srednje močno. Lahko zaupate nekomu, ki vam poda roko kot mrtvo ribo ali toplo hrenovko? Peto pravilo: Prijazno pozdravite in se predstavite: »Pozdravljeni, sem Alenka Šmid iz podjetja Hostnik.«

 

Splošni pogoji

Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
Nazaj na: Priročniki