Spoštovani!

Dobrodošli na prenovljeni spletni strani Založbe Forum Media.

Z novo stranjo vam želimo omogočiti enostaven in hiter dostop do želenih vsebin. Jasno strukturirana strokovna področja vam olajšajo iskanje, hkrati pa nova spletna stran na enem mestu nudi pregled nad aktualnimi izobraževalnimi programi in seminarji izbranega strokovnega področja.

Veliko zadovoljstva ob uporabi vam želi vaša Založba Forum Media.

Vstopite
Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
PRIROČNIK

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost


Cena:
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)
Izberite izdajo:
- +
PDF naročilnica Natisni

Predstavitev

 

Oglejte si primere dokumentov iz priročnika in zgoščenke:

Najboljši govornik je tisti, ki z malo besedami pove veliko.
(Latinski pregovor)

Vaša beseda je vaše zrcalo. Sporoča vašo kompetentnost, kredibilnost in odločilno vpliva na vašega slušatelja. Priprava prepričljivega govora ali poslovnega dopisa je časovno zamudno opravilo, ki zahteva dobro pripravljenost in visoko raven komunikacijskih sposobnosti.

Primerno posredovano sporočilo odloča, kako boste rešili težavne ali nepričakovane situacije, izpeljali javni nastop, zgradili dobre medsebojne odnose in uspešno zaključili poslovne dogovore.

Edinstven pripomoček za vsakodnevno uporabo!

PRIROČNIK – smernice za uspešno komunikacijo:
  • osvojite trike izkušenih govornikov in odpravite tremo,
  • naučite se samozavestnega nastopa in učinkovitega argumentiranja, 
  • uspešno rešujte problematične situacije s sodelavci ali poslovnimi partnerji ...


 

ZGOŠČENKA – več kot 80 vzorcev govorov in poslovne korespondence za vse poslovne priložnosti:

  • izbira pravih besed v vsakem trenutku (slavnostni, poslovni, zahvalni, žalni govori ...),
  • prihranek časa in denarja s hitro in enostavno prilagoditvijo vzorcev vašim potrebam,
  • zanesljiva opora tudi v nepričakovanih situacijah!

Suvereno obvladajte vsako situacijo s pomočjo nepogrešljivega pripomočka!

Mnenje uporabnice priročnika
»Tale priročnik imamo 'pri hiši' in ga moram zares pohvaliti. Zelo uporaben!«
Miryema Žagar, Oddelek za urejanje prostora, Mestna občina Ljubljana

Prednosti poslovne izdaje

 

Poslovna izdaja

  • Priročnik v tiskani obliki
  • Digitalna izdaja celotnega priročnika
    • hitra navigacija po celotni vsebini priročnika
    • praktični iskalnik po ključnih besedah
    • hiter dostop do vzorcev
  • za osebni/prenosni računalnik
  • za mobilne naprave

Kazalo

Praktična vsebina v priročniku
    1. poglavje: Smernice in bonton pisne komunikacije
  • Poslovni dopis je vizitka pošiljatelja
  • Zgradba in oblika poslovnega dopisa
  • Stil pisanja
  • Jezikovna neoporečnost 
  • Pravila poslovnega bontona pri pisni komunikaciji
  • Posebnosti uporabe e-pošte (odzivnost, spoštljivost, ton …) 
    2. Bonton in priporočila za javne nastope
  • O prepričanjih uspešnih govornikov
  • Prepričanja, ki nas podpirajo
  • Predpostavke – aksiomi – NLP in javni nastop
  • Bonton govornika in slušatelja
  • Izraznost kot orodje uspeha
  • Retorika, veščina ter umetnost govora in nastopa
  • Pripravimo sebe, vsebino, pripomočke 
    3. poglavje: Komunikacija na delovnem mestu
  • Kako komunicirati na delovnem mestu?
  • Vodenje sestankov
  • Kako se učinkovito pripravimo na sestanek?
  • Kdaj so sestanki koristni in kdaj ne?
  • Problematične situacije na delovnem mestu, reševanje konfliktov
  • Ljudje s težavami (nedisciplina, agresija, jeza …)
  • Mobbing
  • Upravljanje stresa na delovnem mestu
  • Strategije, ki vam bodo pomagale skrbeti zase 
    4. Komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
  • Vzpostavitev dobrih odnosov
  • Pogajalske strategije
  • Boste vodili strateška ali taktična pogajanja?
  • Hardvardski model pogajanj – zmaga za oba
  • Priprave na pogajanja
  • Telefonski pogovor
    5. poglavje: Komunikacija in odnosi z mediji
  • Odnosi z javnostmi
  • Kaj morate vedeti o delu novinarja
  • Medijska pozornost in izpostavljenost 
  • Pravila komuniciranja z mediji
  • Zakon o medijih
  • Sporočilo za javnost
  • Sodelovanje z radiem in televizijo 
    6. Pravni vidiki komuniciranja
  • Svoboda izražanja 

Hitro dostopni vzorci
    1. Vzorci govorov
  • pozdravni govori,
  • za zaposlene,
  • slavnostni sprejemi in gala priložnosti,
  • poslovne konference,
  • predstavitveni in otvoritveni govori,
  • slavnostni in zahvalni govori,
  • govori v kriznih razmerah,
  • poslovna srečanja in dogodki,
  • javna zborovanja, politična srečanja,
  • protokolarni dogodki,
  • komunikacija po telefonu …
    2. Vzorci pisne komunikacije:
  • povpraševanja, ponudbe,
  • naročila, potrditve naročil,
  • pritožbe, odgovori na pritožbo,
  • zahvale,
  • sožalja,
  • vabila poslovnim partnerjem,
  • vabila sodelavcem na sestanek,
  • sporočila za javnost,
  • prošnje, CV …

Splošni pogoji

Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
Nazaj na: Priročniki