Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Poznate LinkedIn?

Kako uporabiti LinkedIn, da bo učinkovit tako za nas osebno kot naše podjetje?

  1. Izpolnimo čim več informacij o sebi na svojem osebnem profilu in dodajmo resno poslovno fotografijo. Z izpolnjenim profilom dvignemo svojo kredibilnost, z resno fotografijo pa bomo ustvarili vtis zaupanja vredne osebe vsem, ki nas bodo opazili na tem socialnem mediju.
  2. Uporabimo različne aplikacije, kot je blog RSS ali Twitter, in jih implementirajmo v svoj osebni profil, da dodamo profilu vrednost in dogajanje. Preglejmo aplikacije, ki jih omogoča LinkedIn, in ocenimo, katere so najbolj primerne za nas in naše podjetje.
  3. Povežimo svoje LinkedIn statuse s preostalimi računi v družbenih medijih. Imejmo celovito komunikacijo v družbenih medijih. Na primer, zastavimo vprašanje sledilcem na Twitterju in nato na LinkedInu nanj podrobneje odgovorimo. Povezavo do odgovora objavimo na Twitterju.
  4. Izogibajmo se direktni prodaji, saj bo to odbilo naše kontakte, ki se lahko tudi izključijo iz našega omrežja poznanih oseb (network). Nekatere ljudi to preveč obremenjuje.
  5. Zaprosimo zadovoljne stranke, partnerje ali bivše delodajalce, da nas priporočijo na LinkedInu, saj si bomo tako še dodatno povečali zaupanje in kredibilnost. Naj nam ne bo nerodno – to počnejo vsi in temu je LinkedIn tudi namenjen!
  6. Vprašajmo svoje direktne kontakte v prvem krogu, da nas predstavijo ali povežejo s kontakti v svojem prvem krogu.
  7. Vzdržujmo kontinuirano interakcijo z ljudmi, saj bomo tako dosegli ljudi na družbenih omrežjih, ki jih sicer ne.
  8. Uredimo si povezavo s svojim poštnim računom, da takoj prejmemo sporočilo in lahko posledično hitreje in bolj ažurno odgovarjamo na sporočila, poslana preko LinkedIna.
  9. Iščimo povezave na področju, v kraju ali državi, kjer bi si želeli zaposlitev, če nismo zadovoljni s trenutno službo.
  10. Izdelajmo različne vprašalnike v LinkedInu in ugotovitve delimo z drugimi osebami, ki so povezane z našim omrežjem. Če ne vemo, kaj bi vprašali, poglejmo, kakšna vprašanja zastavljajo drugi. Sebe in svoje podjetje lahko promoviramo tudi tako, da odgovorimo na vprašanja drugih, jim ponudimo rešitve, omenimo kakšen članek na določeno temo ali drugače pomagamo. Bolj bomo prisotni, več ljudi nas bo spoznalo.
  11. Uporabljajmo LinkedInov iskalnik, da najdemo ljudi, ki so zaposleni v določenem podjetju, industriji ali mestu. Iskalnik je napreden in z njim lahko na podlagi zadetkov in kategoričnega iskanja najdemo rešitev marsikaterega problema, s katerim se srečujemo.
  12. Poiščimo svojo (potencialno) stranko in se poučimo o njej. Tako bomo bolje pripravljeni na sestanek in srečanje z njo. Lažje bomo našli skupno točko, o kateri se bomo pogovarjali, in posledično se bomo hitreje povezali. Tudi oblikovanje poslovne strategije bo za obe strani potekalo hitreje, učinkoviteje in lažje.
  13. Povečajmo svoje omrežje na LinkedInu, tako da se vključimo v sorodno industrijo, v kateri delujemo. Vključimo se v različne alumni skupine, ki so sorodne našemu področju delovanja.
  14. Dodajmo svoje reference ali povezave do referenc na LinkedInu.

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 

Več o tej temi preberite v priročniku Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja