Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Poslovna odličnost

Kako doseči poslovno odličnost?

Na poslovno odličnost vpliva veliko različnih dejavnikov – bodite pozorni predvsem na naslednje:

Osebnostna rast

Če si ne prizadevaš, da bi dosegel več od tistega, kar že obvladaš, ne boš več rasel.  Vedno iščimo nov zagon, nove rešitve, zavzemajmo se za osebni razvoj (vseživljenjsko učenje). Nikoli se ne nehajmo razvijati, rasti, učiti, izboljševati. Potrebno je več kot samo želja biti dober, treba je biti spreten. Če nimamo možnosti po formalnem izobraževanju, skušajmo uporabiti tudi neformalne načine in možnosti. Iz skoraj vsake življenjske situacije in dogodka se lahko nekaj naučimo. 

Navdušenje

Vse velike stvari so bile narejene z navdušenjem. Ne glede na to, za kakšno delo gre, veliko ali majhno, dajte od sebe le najboljše. 

Zanesljivost

Držimo svojo besedo. Zanesljivost na dolgi rok premaga nadarjenost. 

Pozitivna naravnanost

Dan je uspešnejši, če se ga lotimo s pozitivne plati. Poskušajmo iz vsakega dneva pridobiti nekaj pozitivnega, kajti naš uspeh je veliko odvisen tudi od osebnih zamisli, lastnih razmišljanj, občutkov in  razpoloženj – s pozitivnim razmišljanjem in ravnanjem lahko na uspeh tudi ustrezno vplivamo. Tudi pod pritiskom ali v trenutku sprememb, v težkih pogojih si ne dovolimo, da postanemo negativni. Nergači nikoli ne uspejo v ničemer – razen v pritoževanju.

Pričakovanja

Naredimo več, kot se od nas pričakuje.

Prijaznost

Bodite prijazni, saj s prijaznostjo lahko pridobite vsakogar. Prijaznost ni niti taktika niti metoda, ampak je pozitivna lastnost značaja. 

Redoljubnost

Pospravimo pisalno mizo, omaro, razmislimo, zakaj česa nočemo zavreči. Tudi papirje je treba urediti, da bomo imeli več časa za premislek, načrtovanje, organiziranje, pogovor s sodelavci … Če želimo dobro obvladovati svoj čas, moramo natančno vedeti, kje hranimo posamezne stvari. 

Vsak papir bi morali obravnavati samo enkrat. Nepomembne papirje odvrzimo v koš, druge razvrstimo po pomembnosti. 

Kreativni pristop k delu. Dokončajte zadeve. 

Tako boste zvišali samozavest in obenem avtoriteto. Ljudje bodo občutili, da se lahko zanesejo na vas. Obvladujte čas in ohranjajte tempo dela.  Pri tem je življenjska energija in volja do dela izjemnega pomena, saj je le-ta spodbuda oz. gonilo za vse dejavnosti.

Napake

Uspešnemu človeku so njegove napake v prid, saj bo vnovič poskusil drugače. Ni ga človeka, ki bi dosegel kaj zares velikega, pa da ne bi bil v tem ali v onem trenutku vsaj z eno nogo visel nad breznom poraza. Zato je neuspeh uspeh, če nas česa nauči. Brez porazov tudi ni zorenja in ni osebne rasti. Pogosta napaka človeka (človeški dejavnik) je pristranskost. Temu se izognemo tako, da konstruiramo sisteme, ki omogočajo minimiziranje takih napak. Izogibajmo se pristranskosti, bodimo čim bolj objektivni in nepristranski. Učimo se na napakah. Pri tem ne smemo razvijati medsebojnega obtoževanja. Napakam se izognemo tako, da smo natančni in točni. Natančnost in točnost skupaj definirata zanesljivost

 

 

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja