Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Osebna blagovna znamka menedžerja

 

1. Kaj je osebna blagovna znamka

Podobno kot pri blagovni znamki podjetja je osebna blagovna znamka neotipljiva spremenljivka, ki povečuje tržno vrednost posameznika. Gre za jasno, močno in privlačno javno podobo posameznika, ki jo po mnenju avtorjev Montoye in Vandeheva sestavljajo tri dimenzije: 

  • Oseba 

Prvi dejavnik se nanaša na sliko, ki si jo prikličejo uporabniki, ko se spomnijo na neko osebo in ki predstavlja vse tisto, zaradi česar je določena oseba unikatna v primerjavi z drugimi.

  • Obljuba

Obljuba je povezana s pričakovanji, kaj lahko uporabniki od te osebe pričakujejo.  

  • Medsebojni odnosi

Tretji dejavnik določa, koliko vpliva ima neka oseba na druge, v kolikšni meri ji bodo prisluhnili in ji zaupali. 

Osebna blagovna znamka je torej vse tisto, kar sporočamo javnosti oziroma vse tisto, kar javnost o nas dojema – ime, videz in slog oblačenja, osebnostne lastnosti, obnašanje, izobrazbe, socialne mreže, javni nastopi, razvojni potencial posameznika itd.

 

Sodobna orodja vodenja

 

Več o tej temi preberite v priročniku Sodobna orodja vodenja

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja