Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Zadnji check pred obvezno oddajo poročila o embalaži, dani na slovenski trg
SPLETNI SEMINAR

Zadnji check pred obvezno oddajo poročila o embalaži, dani na slovenski trg



Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Do 31. 3. 2019 morate VSI, brez izjem, ki dajete embalažo v promet na slovenski trg in niste plačniki OKOLJSKE DAJATVE, za leto 2018 prvič poročati na ARSO!


Novela Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo (Uradni list RS št. 35 z dne 7.7.2017) določa, da morajo registrirana podjetja, ki dajejo embalažo v promet, do 31. 3. 2019 poročati o masi embalaže, dane v promet - ločeno po vrstah embalaže in embalažnem materialu (papir in karton, plastika, les, kovine, steklo in drugo) ter o načinu zagotavljanja ravnanja z odpadno embalažo za leto 2018.

Da boste še pred koncem marca preverili pravilnost svojih poročil in pridobili še dodatna pojasnila, vas vabimo na spletni seminar.

Spletni seminar spremljate preko lastnega računalnika in sicer 6. marca 2019 od 10.00 do 11.30. Ni vam treba zapuščati delovnega mesta. Vprašanja postavljajte sproti in predavateljica vam bo na koncu seminarja na njih odgovorila.

S prijavo na seminarju boste:

  • prepričani, kdaj ste, glede na svojo dejavnost, zavezanec za poročanje in o kateri embalažo morate poročati;
  • pridobili takojšen strokovni odgovor na vaše vprašanje;
  • prihranili pri času in denarju, saj vam ne bo treba zapuščati delovnega mesta!

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da ta seminar ali katerokoli drugo izobraževanje izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev, pošljite povpraševanje.

Vsebina

  • Zavezanci za vpis v evidenco in poročanje embalaže dane v promet
  • Vpis v evidenco in registracija
  • Vodenje evidence o dajanju embalaže v promet
  • Priprava poročila o dajanju embalaže v promet in načinu zagotavljanja ravnanja z odpadno embalažo
  • Odgovori na vprašanja

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo video seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo video seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se video seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se video seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi video seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. 

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.