Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Metode in tehnike spreminjanja komunikacije s svojim notranjim in zunanjim svetom

 

METODA NLP ali nevrolingvistično programiranje. NLP-tehnike zajemajo celovit model komunikacije. Pod imenom NLP so v sedemdesetih letih začeli zbirati skupek modelov in principov, ki opisujejo, kako delujejo naš um, nevrologija in vzorci. Na grobo povedano ti modeli opisujejo, kako ljudje zaznavamo svet. Kako te zaznave notranje organiziramo, predelujemo, kako si ustvarjamo lastno realnost in se nanjo odzivamo s svojim vedenjem. Znanje in veščine NLP-komunikacije lahko uspešno uporabimo v notranji komunikaciji s seboj, strankami, poslovnimi partnerji in vsemi drugimi ljudmi. 

NEVRO = nevrološko, povezano z živčevjem in možgani. To je naša povezava z našimi čutili, katerih zaznave so gradniki naše realnosti.

LINGVISTIČNO = jezik, ki opisuje vzorce in strukture procesov, ki potekajo v našem telesu. Jezik ni le govorjena beseda, so tudi občutki, govorica telesa in vse drugo, s čimer komuniciramo navznoter in navzven.

PROGRAMIRANJE = proces učenja, ki temelji na zavestnem in ciljno usmerjenem ravnanju. Omogoči nam presegati neželena ali omejujoča stanja (vedenja). Razširja možnosti izbire in ravnanja.

(Vir: Učbenik NLP Praktik, Miha Bavec, Registered INLPTA NLP Trainer.)

TRANSAKCIJSKA ANALIZA (TA) je celovita teorija osebnosti, komunikacije, psihopatologije in psihoterapevtske obravnave. Njen utemeljitelj je dr. Eric Berne. V slovenščino je prevedena njegova knjiga z naslovom »Katero igro igraš?«. Tematiko transakcijske analize je poenostavil Thomas A. Harris v knjigi »Jaz sem v redu – ti si v redu!«. TA ni nekaj, kar je zapleteno in se sliši precej učeno, temveč le orodje za doseganje osebnostne rasti in spremembe, ki se navzven kaže z uporabo kakovostnejše komunikacije. Transakcija = komunikacija. TA nekatera izobraževalna podjetja v svojih programih, ki so namenjeni izobraževanju poslovne javnosti, uporabljajo kot model komuniciranja med strankami in kupci, sodelavci in vodji ter na splošno za izboljšanje medosebnih odnosov.

 

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 

Več o tej temi preberite v priročniku Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja