Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Vodja pisarne
PRIROČNIK

Vodja pisarne


Cena:
298,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)
Izberite izdajo:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Vodja pisarne

 

Vodje pisarne predstavljate glavno vozlišče vsakega podjetja. Imate stično točko s prav vsemi drugimi oddelki in opravljate naloge širokega spektra.
  • Imate kroven vpogled v celotno poslovanje podjetja.
  • Skrbite za urejene procese in podpirate vodstvo podjetja.
  • Upravljate z dokumenti, računi in osebnimi podatki.
  • Skrbite za učinkovit prenos informacij in koordinirate delovni čas ter delo zaposlenih ...

Odslej imate na voljo najsodobnejša orodja za obvladovanje podjetja, ekipe in sebe!


VODJA PISARNE

Orodja, praktične informacije in pripomočki za profesionalno vodenje pisarne


KAJ VAM OMOGOČA?

Za vas smo pripravili pregled vseh ključnih področij vašega dela, da boste:

  • lažje skrbeli za učinkovito organiziranost pisarne - in podjetja,
  • obvladovali številne kadrovsko-administrativne procese,
  • skrbeli za ustrezno varstvo osebnih podatkov,
  • arhivirali dokumente skladno z zakonskimi predpisi,
  • učinkoviteje komunicirali ter lažje koordinirali sodelavce,
  • enostavneje organizirali sestanke in dogodke podjetja!

Online dostop predstavlja dostop do portala VODJA PISARNE, preko katerega lahko našim strokovnjakom pošljete vprašanja in v najhitrejšem možnem času prejmete odgovor.

Vodja pisarne

Ključna vsebinska področja

  • Arhiviranje in varstvo osebnih podatkov
  • Organizacija dogodkov in poslovni protokol
  • Pripomočki za komunikacijo
  • Osnove finančnega poslovanja
  • Organizacija pisarne, kadrovska administracija in izobraževanje

NAROČI

Vse kar potrebujete za profesionalno vodenje pisarne!


Online izdaja vključuje:

  • - DOSTOP DO PORTALA
  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Vse posodobitve in nadgradnje v obdobju enega leta


Poslovna izdaja vključuje:

  • - DOSTOP DO PORTALA
  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Tiskano izdajo priročnika

Vsebina

VSEBINA PRIROČNIKA:

Organizacija pisarne, kadrovska administracija in izobraževanje

  • Organizacija dela, opredelitev nalog, načrtovanje časovnic
  • Pisarniška opravila in postopki (sprejem/odprema gradiva, razvrščanje, signiranje in evidentiranje gradiva, knjiga pošte)
  • Delo z dokumenti
  • Kadrovske evidence, interni pravilniki
  • Postopki v procesu zaposlovanje novega sodelavca (objava razpisa, ožji izbor, intervju, pogodba o zaposlitvi, zdravniški pregled, prijava na ZZZS)
  • Dejavnosti po sklenitvi delovnega razmerja
  • Druge oblike dela (najem delavca, delo preko študentskega servisa, podjemna pogodba, sodelovanje preko s.p.-ja)
  • Kršitve in prenehanje pogodbe o zaposlitvi
  • E-poslovanje
  • Prijava podatkov v obvezna socialna zavarovanja v elektronski obliki
  • Varnost in zdravje pri delu
  • Organizacija sestankov

Arhiviranje in varstvo osebnih podatkov

  • Zbiranje osebnih podatkov delavcev in kandidatov za zaposlitev
  • Objava in posredovanje osebnih podatkov delavcev
  • Rok hrambe osebnih podatkov delavcev in kandidatov za zaposlitev
  • Klasifikacija in hramba kadrovske dokumentacije
  • Primeri iz prakse

Organizacija dogodkov in poslovni protokol

  • 5 korakov do uspešne organizacije dogodkov
  • Poslovne poti in potovanja, potni nalogi
  • Poslovna darila
  • Odnosi z javnostjo in mreženje

Osnove finančnega poslovanja

  • Blagajniško poslovanje Izdaja potnih nalogov za službena potovanja Temeljni računovodski pojmi Učinkovita izterjava dolgov Učinkovita pogajanja v različnih situacijah

Pripomočki za komunikacijo

  • Telefonska komunikacija
  • Obvladovanje neprijetnih strank
  • Obvladovanje reklamacij
  • Telefonska izterjava
  • Pravopis za vsakdanjo rabo
  • Pravila za sklanjanje moških in ženskih imen
  • Pogoste pravopisne in slovnične napake
  • Tehnična pomoč pri zapisovanju znakov
  • Slovarček pogostih nazivov in oddelkov v nemščini in angleščini

UPORABNI VZORCI, DOKUMENTI:

Organizacija pisarne, kadrovska administracija in izobraževanje

  • Organiziranje časa
    • Vzorec dnevnega razporeda
    • Vzorec tedenskega razporeda - vzorec 1
    • Vzorec tedenskega razporeda - vzorec 2
    • Terminski plan aktivnosti poslovne sekretarke zaposlene v zasebnem sektorju
  • Pisarniška opravila in postopki
    • Vzorec zgradbe klasifikacijskega načrta
  • Kadrovanje
    • Vzorec obvestila o izbiri izbranemu kandidatu
    • Vzorec obvestila neizbranemu kandidatu
    • Vzorec objave prostega delovnega mesta
    • Odkljuknica za uspešno uvajanje novega sodelavca
    • Seznam napak pri uvajanju novega sodelavca

Organizacija dogodkov in poslovni protokol

  • Službene poti
    • Obrazec: Potni nalog
    • Obrazec: Potni nalog za prevoz stvari
    • Potni nalog
    • Nalog za službeno potovanje
    • Navodila za uporabo službenega vozila
    • Pogodba o oddaji avta
  • Sestanki
    • Vabilo na sestanek
    • Zapisnik sestanka
    • Obvestilo vsem zaposlenim
  • Organizacija dogodkov
    • Lista prisotnosti udeležencev na dogodku
    • Opomnik za uspešno pripravo dogodka
    • Osnutek scenarija dogodka
  • Poslovni bonton in protokol
  • Pogajanja
    • Vrste pogajanj
    • Pogajalske metode in taktike
    • Taktike zaključevanja pogajanj
    • 10 korakov do uspešnega pogajanja
    • Gueguenova pravila komunikacije
    • Koncept pogajanj: ZOPA in BATNA
    • Največje napake, ki jih delajo pogajalci
    • Pravila obnašanja pri pogajanjih
    • 7 ključev uspeha v pogajanjih
    • Načrt pogajanj

Pripomočki za komunikacijo

  • Izterjava terjatev
    • Izterjava: primer 1. opomina
    • Izterjava: primer 2. opomina
    • Izterjava: primer opomina pred tožbo
    • Primer scenarija telefonske izterjave
    • Primer evidence telefonskih pogovorov in poslanih opominov
    • Potek telefonske izterjave
  • Komunikacija s strankami
    • Primer reševanja težav v komunikaciji s strankami / kupci
    • Vzorec pisnega odgovora težavni stranki
  • Komunikacija po telefonu
    • Najpogostejše napake in zadrege pri telefonskem komuniciranju
    • Obrazec za zapisovanje klicev/sporočil
  • Komunikacija znotraj organizacije
    • Načini obveščanja zaposlenih
    • Tabela razlik v pojmovanju organizacijske klime in kulture glede na različne dimenzije
    • Opazljive sestavine organizacijske kulture
    • Kdo in kaj odločilno vpliva na organizacijsko kulturo
  • Neformalno druženje s sodelavci
    • Priprava pogostitve
    • Vzorci voščil za rojstni dan
    • Vzorci voščil za poroko
    • Vzorci voščil za rojstvo otroka
    • Vzorci povabil na zabavo ob odhodu v pokoj
    • Vzorci verzov ob odhodu v pokoj
    • Vzorci žalnih verzov
    • Konflikti
    • Nasveti, kako ravnati z jezo
    • Tabela najpogostejših razlogov za konflikt in njihovo reševanje

Vzorci pisne komunikacije

  • Vzorci dopisov v nemščini
    • Dopis
    • Vabilo
    • Zahvala
    • E-pošta
    • Telefonski pogovor
    • Povpraševanje
    • Ponudba
    • Naročilo
    • Potrditev naročila
    • Reklamacija
    • Slovarček
  • Vzorci dopisov v angleščini
    • Splošna pravila dopisov
    • Dopis
    • Vabilo
    • Zahvala
    • E-pošta
    • Telefonski pogovor
    • Acceptance of tender
    • Acknowledgment letter
    • Acknowledgment of application
    • Acknowledgment receipt of goods
    • Request for information
    • Announcement of change of address
    • Cannot sponsor your cause
  • Vzorci dopisov v hrvaščini
    • Dopis
    • Vabilo
    • Zahvala
    • E-pošta
    • Telefonski pogovor
    • Povpraševanje
    • Naročilo
    • Potrditev naročila
    • Reklamacija

Aktualna zakonodaja in uporabne povezave

Splošni pogoji

Ob naročilu poslovne izdaje priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.  V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Ob naročilu online izdaje priročnika pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju enega leta. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.