Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Tveganja pri e-hrambi – Kaj gre lahko narobe pri dolgoročnem ohranjanju e-zapisov in kako pravočasno ukrepati?
STROKOVNI SEMINAR

Tveganja pri e-hrambi – Kaj gre lahko narobe pri dolgoročnem ohranjanju e-zapisov in kako pravočasno ukrepati?

Predavatelj: dr. Tatjana Hajtnik

Cena:
288,00 €
259,20 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 24.4.2019
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 7. 5. 2019.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Tveganja pri e-hrambi – Kaj gre lahko narobe pri dolgoročnem ohranjanju e-zapisov in kako pravočasno ukrepati? 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Nova arhivska zakonodaja in praksa 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

POMEMBNO: Ali se zavedate groženj, ki prežijo na podatke in gradivo v vaših sistemih e-hrambe, morda veste, koliko ste ranljivi, da se bodo te grožnje uresničile, vi pa boste ostali brez podatkov in e-gradiva?

Slovenija je v zadnjih letih zakonsko uredila dve pomembni področji: dolgoročno e-hrambo vključno z e-arhiviranjem ter informacijsko varnost, z namenom, da bomo e-gradivo, ki ga ustvarjamo ali prejemamo pri svojem poslovanju, v čim večji meri in predvsem pravočasno zaščitili pred nevarnostmi, ki se jih pogosto niti ne zavedamo. Ker ne razmišljamo o tem, da bi lahko šlo karkoli narobe z našim e-gradivom, ne razmišljamo niti o tem, da bi morali kakorkoli ukrepati. Še več, tudi predpisov ne razumemo, saj nas »silijo«, da ukrepamo in to že danes. Morda se kakšnega tvegana pri dolgoročni e-hrambi celo zavedamo, pa ga preprosto podcenimo, saj menimo, da je verjetnost, da se nam karkoli zgodi, majhna in zato ne ukrepamo. Takšno razmišljanje se kot napačno izkaže takrat, ko ugotovimo, da so naši e-dokumenti nepopolni in tako pravno neveljavni ali so celo uničeni, fizičnih dokumentov pa več nimamo.

S preventivni ukrepi lahko bistveno zmanjšate operativna tveganja, ki ste jim izpostavljeni dnevno, z optimalnim načrtom ukrepanja pa v primeru incidenta učinkovito ukrepate in v čim krajšem možnem času odpravite posledice.

Vabimo vas na praktični seminar.


Koristi seminarja:

  • zakonodajne določbe in obveznosti učinkovito in preprosto implementirali v prakso vodenja sistema e-hrambe v vašem podjetju ali javni ustanovi;
  • prepoznali in razumeli boste tveganja, ki lahko ogrožajo vaš sistem e-hrambe;
  • spoznali boste preventivne ukrepe, ki jih prilagodite vašemu sistemu e-hrambe ter kako izdelati načrt odprave posledic incidenta;
  • seznanite se s prakso predavateljice in drugih udeležencev.

Dodatno: Odgovarjamo na vaša konkretna vprašanja na seminarju in tudi po njem. Že sedaj nam jih lahko pošljete na: petra.ertl@zfm.si.


Komu je seminar namenjen?

  • Vsem skrbnikom sistema e-hrambe, ki:
    • skrbite za ustrezno in optimalno hrambo ter primerno zaščito dokumentacije, ki jo ustvarjate, dobite ali hranite v e-obliki,
    • ste odgovorni za organizacijo ali izvedbo procesov upravljanja z gradivom,
  • in vsem informatikom, ki skrbite za informacijske sisteme upravljanja oz. za področje informacijske varnosti.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da ta seminar ali katerokoli drugo izobraževanje izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev, pošljite povpraševanje.

Vsebina

Uvod

  • Slovenska zakonodaja na področju dolgoročne e-hrambe vključno z e-arhiviranjem in informacijske varnosti
  • ISO standardi za izdelavo ocene tveganja

Vzpostavitev sistema upravljanja z informacijskimi tveganji vključno s tveganji pri e-hrambi

  • Predstavitev standarda ISO/IEC 27001 – informacijska tveganja
  • Predstavitev standarda ISO/TR 18128 (Ocena tveganja za procese in sisteme upravljanja z dokumenti): dejavniki tveganja, ki vplivajo na upravljanje z zapisi
  • Zakaj ISO/IEC 27001 in ISO/TR 18128 – primerjava obeh standardov
  • Ocena tveganja kot predpogoj za pristop k izdelavi notranjih pravil za e-hrambo in zagotavljanja informacijske varnosti:
    • Predstavitev metodologije izdelave ocene tveganja
    • Ključni elementi ocene tveganja
    • Vrednotenje tveganj
    • Praktični primeri posameznih faz pri izdelavi ocene tveganja
    • Poročilo o oceni tveganja

Načrt upravljanja s tveganji

  • Ključni elementi načrta upravljanja s tveganji
  • Ukrepi za obvladovanje prepoznanih tveganj: izbira kontrol
  • Praktični primer izdelave načrta upravljanja s tveganji

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.