Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Trening komunikacije s težavnimi strankami – s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj
SEMINAR

Trening komunikacije s težavnimi strankami – s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj



Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, s težavnimi strankami pa še veliko bolj. Vsi si želimo prijaznih, uvidevnih, potrpežljivih, strank. In veliko je takšnih. A četudi je težavnih manj, za reševanje situacij s njimi porabimo veliko več  časa in energije.

Težavne stranke so običajno ljudje, ki otežujejo naše delo. Zaradi njih smo jezni, zagrenjeni, se počutimo nekompetentne ali poražene.

Zato je za učinkovito delo s težavnimi ljudmi pomembno, da obvladamo enostavne komunikacijske tehnike.

S pomočjo nasvetov in usmeritev priznane strokovnjakinje boste:

  • vedeli, kako ravnati v primeru konfliktov, kako obvladati situacijo in prekiniti neželeno vedenje druge strani,

  • osvojili profesionalne komunikacijske tehnike za delo s strankami, ki so agresivne, vzvišene, razburjene, nezadovoljne, nesramne…

  • znali postaviti mejo, ohraniti profesionalno distanco in situacij ne jemati osebno,

  • s težavno stranko enostavneje vzpostavili sodelovanje in zaključiti posel.

Vsebina

Vsebina seminarja

  • Kaj je namen profesionalne poslovne komunikacije s (težavnimi) strankami?
  • Vrste strank in vrste težavnih strank
  • Zakaj so težavne stranke težavne?
  • Komunikacijske tehnike za delo z agresivnimi, vzvišenimi, razburjenimi, večno nezadovoljnimi, negativnimi, ciničnimi, nesramnimi, arogantnimi, pasivnimi, obupanimi, neodzivnimi, super finimi, narejeno prijaznimi… strankami
  • Kako mi lahko pomaga moja govorica telesa v konfliktnih situacijah?
  • Profesionalna distanca ali kako ne jemati osebno
  • Kdaj, zakaj in kako postaviti mejo stranki
  • Kako s težavno stranko vzpostaviti sodelovanje in zaključiti posel

 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj, magistrica psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije in samostojna svetovalka za izbiro, razvoj ter izobraževanje zaposlenih.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.