Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke
PRIROČNIK

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke


Cena:
298,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)
Izberite izdajo:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Novoletni bon 50

Vrednostni bon je mogoče koristiti ob nakupu poslovne izdaje strokovnega priročnika v vrednosti najmanj 285,00 EUR. Z uveljavljanjem bona se bruto cena izbranega strokovnega priročnika zniža za 50 EUR. Bon je veljaven do vključno 31. 12. 2018 in se ne more uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

Napišite kodo kupona BON50 na naročilnico
ali ga vnesite ob naročilu v košarici.


Spoznajte učinkovito pisarniško poslovanje v priročniku za poslovne asistentke in poslovne sekretarke

Nenehne spremembe in nepredvidljive razmere postavljajo tudi pred vas, ki delate na področju administracije, vedno nove zahteve. Za učinkovito obvladovanje vedno večjega obsega obveznosti potrebujete nova znanja, delati morate več, nove ideje in rešitve morate najti v krajšem času. Pri tem morate odlično obvladati veščine komunikacije in delo z računalnikom ter dobro poznati različna strokovna področja.

Zato smo posebej za vas pripravili novi praktični priročnik, ki vam zagotavlja podlage za enostavnejše delo ter učinkovito izpolnjevanje vseh vaših obveznosti.

Poklic poslovna sekretarka dandanes zahteva veliko znanja in pridobčljenih veščin. Izboljšajte veščine komuniciranja, da vam učinkovita poslovna komunikacija ne bo delala težav!

Koristi, ki vam jih prinaša novi priročnik:

  • hitrejše in enostavnejše izvajanje administrativnih in splošnih nalog:
    praktične rešitve in napotki glede organizacije dela, kadrovskih zadev, financ, postopkov izterjave, varovanja osebnih podatkov … (poglejte si PRIMER IZ PRIROČNIKA);
  • učinkovita komunikacija in obvladovanje medsebojnih odnosov:
    napotki za učinkovito ustno in pisno komunikacijo s sodelavci, z nadrejenimi in s strankami, poslovni bonton, organizacija poslovnih dogodkov … (poglejte si PRIMER IZ PRIROČNIKA);
  • obvladovanje poslovne korespondence:
    uporabni vzorci poslovnih dopisov v slovenskem in tujih jezikih, priročni slovarčki, enostavna razlaga slovničnih pravil … (poglejte si PRIMER DOKUMENTA);
  • lažje delo z računalnikom:
    praktični napotki za delo z elektronsko pošto in najpomembnejšimi programi (Word, Excel, Powerpoint), priprava nalepk … (poglejte si PRIMER IZ PRIROČNIKA);
  • skrb za osebni in profesionalni razvoj:
    učinkovito upravljanje časa, samozavest, poslovna odličnost, kreativno razmišljanje … (poglejte si PRIMER DOKUMENTA);

Olajšajte si vsakodnevno delo z več kot 100 uporabnimi nasveti in triki, v praksi preverjenimi vzorci, primeri in preglednicami!

Online izdaja vključuje:

  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Vse posodobitve in nadgradnje v obdobju enega leta


Poslovna izdaja vključuje:

  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Tiskano izdajo priročnika

Vsebina

PRIROČNIK:

Poslovna sekretarka kot osebnost

  • Poslovna odličnost, krepitev notranje moči (empowerment), asertivnost, notranji kritik in samocoaching

Organizacija dela

  • Načrtovanje in učinkovito organiziranje lastnega časa, delegiranje in dodeljevanje nalog, delo z dokumenti …

Komunikacija in odnosi

  • Komunikacija s strankami, poslovnimi partnerji, sodelavci in z nadrejenimi
  • Reševanje težav v komunikaciji
  • Pravila telefonskega komuniciranja
  • Medkulturna in nebesedna komunikacija
  • Organizacijska kultura in timsko delo …

Raba slovenskega in tujih jezikov

  • Pravopisna pravila za vsakdanjo rabo in pravilno poslovno pisanje
  • Poslovni dopisi za nemški, angleški in hrvaški jezik – navodila, praktični vzorci in primeri, uporabni slovarčki

Poslovni dogodki in odnosi z javnostmi

  • Organizacija učinkovitih sestankov in uspešnih poslovnih dogodkov
  • Pogajalske veščine in kompetence za poslovne sekretarke
  • Poslovni bonton in protokol – sprejemanje gostov, poslovno obdarovanje, pravila oblačenja, javno nastopanje …

Poslovna sekretarka in vzporedne poslovne funkcije

  • Kadrovanje – potreba po dodatnem sodelavcu, razvoj in izobraževanje zaposlenih, varstvo in zdravje pri delu …
  • Finance – blagajniško poslovanje, potni nalogi
  • Poslovna sekretarka in pravo – upravljanje s terjatvami, izvensodna in sodna izterjava …
  • Varovanje osebnih podatkov
  • Okoljevarstvena politika in družbena odgovornost podjetij

Upravljanje z računalnikom

  • Microsoft Windows 7 – osnovne zakonitosti delovnega okolja
  • Storitve interneta – elektronska pošta, varnost, iskanje po spletu
  • Microsoft Office 2010 – uporabna navodila in praktični triki za delo s programi Word, Excel in PowerPoint, delo s PDF
    datotekami …

UPORABNI DOKUMENTI:

Uporabni vzorci in obrazci

  • Dnevni in tedenski razpored, terminski plan aktivnosti
  • Vzorec pisnega odgovora težavni stranki
  • Vabilo na sestanek in zapisnik sestanka
  • Obvestilo vsem zaposlenim
  • Vzorci voščil za rojstni dan, poroko, rojstvo otroka, ob odhodu v pokoj
  • Seznam poslovnih daril za posamezno koledarsko leto
  • Osnutek scenarija dogodka
  • Potni nalog in potni nalog za prevoz stvari
  • Navodila za uporabo službenega vozila …

Praktični pripomočki za poslovno komunikacijo

  • Slovarček pogostih nazivov in oddelkov v nemščini in angleščini
  • Vzorci dopisov v nemščini, angleščini in hrvaščini – dopis, vabilo, zahvala, povpraševanje, ponudba, naročilo, potrditev naročila, reklamacija …
  • Pogoste pravopisne in slovnične napake
  • Tehnična pomoč pri zapisovanju znakov
  • Koristni nasveti iz prakse za poslovne dopise …

Opomniki in odkljuknice

  • Opomnik za uspešno pripravo dogodka
  • Evidenca obdaritev
  • Opomnik in terminski plan od izbire do naročanja
  • Odkljuknica za uspešno uvajanje novega sodelavca …

Nasveti za delo z računalnikom

  • Shranjevanje podatkov o naslovnikih pri e-pošti in delo s podpisi
  • Organiziranje terminskih planov
  • Primeri za enostavne izračune s formulami
  • Kako z nekaj kliki narediti privlačno predstavitev

Preglednice in nasveti

  • Primer reševanja težav v komunikaciji s strankami / kupci
  • Najpogostejše napake in zadrege pri telefonskem komuniciranju
  • Primeri nebesedne komunikacije in njihove interpretacije
  • Napotki, kako ravnati s težavnim direktorjem
  • Nasveti za uspešna pogajanja
  • Pravila predstavljanja in rokovanja
  • Kriteriji in predlogi za izbiro poslovnih daril
  • 6 neprimernih slogov obleke za poslovno sekretarko in slovarček slovesnih oblačil
  • Ekološko ozaveščeno ravnanje v pisarni …

Uporabne spletne povezave

  • Aktualna zakonodaja in pravilniki
  • Hoteli in namestitve, izbor kongresnih dvoran in predavalnic, taksi službe, vozni redi avtobusov in vlakov, rent-a-car, hitra
    pošta in kurirske službe, rezervacije letalskih kart, prevajalske storitve, izobraževanje, študentski servisi …
  • Hitreje in enostavneje izvedite administrativne naloge
  • Učinkovito komunicirajte
  • Obvladajte poslovno korespondenco

Splošni pogoji

Ob naročilu poslovne izdaje priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.  V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Ob naročilu online izdaje priročnika pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju enega leta. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.