Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Usposabljanje za reševanje konfliktov na delovnem mestu
SEMINAR

Usposabljanje za reševanje konfliktov na delovnem mestu



Pošljite povpraševanje

Predstavitev

NOVO usposabljanje: Obvladovanje konfliktov na delovnem mestu

konflikti so del vsakdana, zato se s sodelavci, nadrejenimi, podrejenimi, strankami ali partnerji lahko pogosto znajdemo v konfliktni situaciji. Nekateri se konfliktom načelno izogibajo, v konfliktu popustijo, drugi preveč izbruhnejo in kasneje obžalujejo, tretji k reševanju konfliktov pristopijo borbeno in gredo na vse ali nič.

Socialne veščine reševanja konfliktov so veščine, ki se jih moramo naučiti. Znati, se "kregati", ni umetnost, je veščina, ki ji rečemo dogovarjanje. To pomeni, da za ohranjanje profesionalnega odnosa morate v različnih konfliktnih situacijah primerno ravnati.

Kako to storiti, boste na podlagi praktičnih primerov izvedeli na praktičnem seminarju.

Glavne značilnosti seminarja

  • Spoznali boste, katere je vaš osebni stil odzivanja na konflikt,
  • ugotovili, kako naj v konfliktni situaciji ohranite mirno kri,
  • vedeli, kako profesionalno komunicirati z "nasprotno stranjo",
  • in znali prepričati z močjo argumentov ter ohraniti mirno kri.

Ne pozabite: obvladanje reševanja konfliktov je ključna veščina obvladovanja poslovnih odnosov.

Vsebina

  • Kaj je v resnici konflikt in kaj največkrat mislimo, da je?
  • Različni ljudje - različna mnenja, stališča, prepričanja, interesi in želje …
  • Konflikti so del vsakdana - kako povečati toleranco na konflikte
  • 4 možni izidi konfliktnih situacij
  • Stili odzivanja na konflikt
  • V katerih situacijah je dobro vztrajati pri svojem, kdaj in zakaj je smiselno popustiti ter kako se pogajati in iskati kompromise
  • Ali naj vodja posega v konflikt med sodelavci – kdaj, kako in zakaj
  • Odkriti in prikriti konflikti med sodelavci in kako jih prepoznati (konflikti v timu)
  • Stranka je kralj – ali res? (konflikti s strankami)
  • Vpliv stresa na razsodnost
  • Ko se čustveno vpletemo - kaj z jezo, strahom, občutkom krivičnosti
  • Prepir, ignoriranje, prevlada enega, zanikanje in glajenje, sprenevedanje…
  • Komunikacijske in socialne veščine učinkovitega reševanja konfliktov
  • 5 korakov reševanja konfliktov – od nasprotovanja do sodelovanja
  • Kako si lahko z govorico telesa pomagam pri reševanju konfliktov
  • Nekateri ljudje so še posebej neprilagodljivi, prepirljivi in trmasti – kako rešujemo konflikte z njimi
  • Kako iz nasprotnika pridobiti zaveznika – moja osebna moč
  • Od konfliktov imamo lahko tudi korist….razvojni potencial konfliktov…. konflikti niso nujno nekaj slabega
  • Trening komunikacijskih veščin reševanja konfliktov

Splošni pogoji

Splošne pogoje za interna izobraževanja vam pošljemo v vam prilagojeni ponudbi.

 
 
 

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.