Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Poslovna korespondenca v angleščini
E-MAIL SEMINAR

Poslovna korespondenca v angleščini

Predavatelj: Vid Hudrap

Cena:
148,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Velika večina slovenskih podjetij posluje tudi s podjetji iz drugih držav. Zaradi tega je izjemno pomembno, da je vsa poslovna korespondenca brezhibna in slogovno primerna, saj v nasprotnem primeru podjetje deluje neprofesionalno in si s tem zagotovo zapre vrata za nove posle.

Da bi vam olajšali pripravo brezhibnih dopisov v angleščini, smo več kot 40 uporabnih vzorcev poslovnih dopisov zbrali v ta praktičen e-mail seminar.

Seminar vključuje štiri lekcije - prejeli jih boste na vaš e-naslov. Seminarsko gradivo je v obliki Word, kar vam omogoča, da ga enostavno uredite in uporabite. Prav tako vam ostane v trajni lasti.

Zagotavljamo vam:

  • več kot 40 vzorcev poslovnih dopisov;
  • enostavno uporabo – vsebine so v obliki Word, kar pomeni, da jih lahko preprosto uporabite za svoj dopis;
  • komentarje k posameznemu dopisu, s katerimi boste usvojili uporabo posameznega dopisa …

P. S.: Naj bo vaš dopis tako dober, da ga bodo drugi uporabili za predlogo!

Vsebina

Pregled vsebine:

  1. lekcija
    • Application for tender
    • Sales letters
    • Letter of inquiry
    • Replying to an inquiry
    • Account terms and conditions
    • Letters of acknowledgment
  2. lekcija
    • Placing an order
    • Making a claim
    • Adjusting a claim
    • Cover letters
    • Letter of complaint
    • Resume cover letter
  3. lekcija
    • Letter of recommendation
    • Letter of resignation
    • Job applicant not hired
    • Declining dinner invitation
    • Reception of gift
    • Notification of error
  4. lekcija
    • Thanks for job recommendation
    • Information request
    • Letter of reply
    • Letter of application
    • Letter of advertisement
    • Letter of giving instruction

 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Posebne ugodnosti

  • V primeru udeležbe dveh ali treh oseb iz istega podjetja/ustanove priznamo 10 % popust za vsakega naslednjega udeleženca.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.