Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Kako se spoprijeti z novo službo?

Delajte! Delajte! In še enkrat delajte! 

Ta nasvet ne potrebuje veliko komentarjev. Zasebno življenje si organizirajte tako, da boste hodili v službo spočiti in zbrani.

Bodite prijazni! 

Zagotovo ste slišali pregovor »Ne delaj drugim tistega, česar si tudi sami ne bi želel, da bi drugi delali tebi«. Verjetno se z njim strinjate. Vsekakor vam ne bi bilo prijetno, če bi drugi grobo ravnali z vami, zato bodite pri teh stvareh zgled drugim. »Lepa beseda lepo mesto najde« pravijo in ker ste oseba, ki je v podjetje prišla zadnja, morate spoštovati druge, ki so tu že več let. Ko ljudi še ne poznate dobro, je bolje, da ste prej preveč kot premalo vljudni.

Opazujte! 

Opazujte vedenje sodelavcev. Kakšen slog komuniciranja uporabljajo med seboj? Kako komunicirajo z nadrejenimi, kako s podrejenimi? Opazujte njihov način dela, kako intenzivno opravljajo svoje delovne naloge in kdaj si jemljejo odmore med delom. O čem se pogovarjajo, kadar ne govorijo o delu? So to teme, ki zanimajo tudi vas? Poskušajte nekatere njihove navade posnemati in se držite železnih pravil v podjetju.

Takojšne komuniciranje 

Če boste zgolj opravljali svoje delo tiho v svojem kotu, boste težko spoznali ljudi. Če boste tako ravnali več časa, vas bodo sodelavci imeli za čudaka. Zato izkoristite vsako priložnost za komuniciranje, sploh na začetku svoje delovne poti v podjetju. Izkoristite odmore! Ob kavi ali vroči žemljici jim povejte kaj zanimivega o sebi, načenjajte nove teme, ob tem pa prisluhnite njihovim zgodbam. Vendar pozor! Bodite politično nevtralni, vsaj dokler ne poznate različnih stališč svojih sodelavcev, da jih ne boste nehote užalili.

Dokažite svoje sposobnosti 

Ena od nalog vaših sodelavcev bo, da opazujejo vaš delovni učinek. Zato se potrudite, bodite angažirani, dokažite, da ste svojemu šefu in svojim sodelavcem v pomoč. Osredotočite se na svoje delovne obveznosti in požrtvovalno sledite zastavljenim delovnim ciljem. Če boste blesteli, bodo drugi to opazili. Dobri delavci si želijo primerljivo dobre sodelavce in če jim boste to dokazali, vas bodo lažje sprejeli za enega od svojih.

Delajte jim usluge in bodite prijateljski 

Delavci, ki si medsebojno izmenjujejo usluge, so bolj produktivni in bolj zadovoljni kot tisti, ki si med seboj ne pomagajo in skrbijo le za svoje delo. Če boste priskočili sodelavcu na pomoč ravno v trenutku, ko bo to najbolj potreboval, bo to še kako cenil. Če mu boste dokazali, da se lahko na vas zanese in vam zaupa, je to velik korak naprej za vas. Že majhna pozornost (npr. da mu/ji prinesete kavo, darilca ob posebnih dnevih, da ji/mu prinesete malico) lahko ostane večno zapisana v srcih.

 

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja