Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Kako pravilno napisati reklamacijo?

Kadar želimo reklamirati prejeto blago ali storitev, vključimo naslednje informacije:

  • da je blago prispelo oziroma da je bila storitev opravljena,
  • opišemo pomanjkljivosti,
  • zapišemo zahtevke glede neustreznega blaga (znižanje cen, odstop od pogodbe, odprava napak, zahteva po izpolnitvi pogodbe …),
  • v vseh primerih lahko zahtevamo še odškodnino,
  • zabeležimo vse priloge: npr. komisijski zapisnik, fotografije,…
  • izrazimo željo, da bo dobavitelj zahtevo upošteval in razrešil (ton naj ne bo grozeč, temveč naj iz ugovora veje obžalovanje);
  • reklamacijski zapisnik sestavi komisija za prevzem blaga, lahko pa v komisijo vključimo strokovnjake določenih področij. Reklamacijske zapisnike pišejo na tiskovine – obrazce. Ti obrazci so naslovljeni kot komisijski zapisnik, dopisati je treba tekočo številko zapisnika, podatke o članih komisije (ime, priimek, poklic, naslov, navedbo delovnega razmerja – da ni v delovnem razmerju do oškodovanih strank), identifikacijo pošiljke po dokumentih, kjer navedemo fakturo, specifikacijo, tovorne dokumente, ugotovitve o sporni kakovosti (opis), ugotovitve o količini, vzroke reklamacije, predloge komisije za rešitev reklamacije in podpise članov komisije. 

Kako poslati reklamacijo?

  • Reklamacijo običajno pošljemo pisno v pisemski ovojnici;
  • Faks ali elektronsko pošto uporabimo res samo izjemoma, če gre za kaj nujnega;
  • Ustna reklamacija za podjetje ni primerna. Če jo že kdaj moramo uporabiti, naj ji sledi še pisna oblika.
  • Ne odpošljimo pisma, dokler smo jezni.
  • Vedno preberimo besedilo, preden ga podpišemo.

 

Tudi odgovor na reklamacijo pošljimo po pošti, le izjemoma pa telefaksu ali elektronski pošti.

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 Null

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja