Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Kako napisati življenjepis?

Pri pisanju življenjepisa upoštevajte: 

Primerno:

  • V življenjepisu poudarite svoje delovne izkušnje in pripravljenost za delo. 
  • V prijavi na delovno mesto poudarite svojo voljo do novih izzivov ter prilagodljivost na novo okolje, spremembe in nove naloge. 
  • V uvodnem pismu poudarite svoje največje vrednote: poštenost, voljo do dela, spoštovanje do sodelavcev… 

Neprimerno: 

  • Ne naštevajte preveč nenavadnih in nevarnih konjičkov. Kljub temu da ste potapljač, gornik ali raziskovalec jam, boste v podjetju zaznamovani kot “rizična” oseba, in ne kot heroj. 
  • Ne opisujte svojih verskih in političnih prepričanj, saj to ne vpliva na vaše sposobnosti za opravljanje dela, v očeh delodajalca pa lahko pusti napačen vtis. 
  • Ne naštevajte predolgega spiska pomembnih ljudi, ki jih poznate – vključite enega ali dva, najbolje prejšnja delodajalca. 
  • Ko poudarjate željo po novih znanjih in dodatnem izobraževanju, poudarite tudi že pridobljeno znanje – delodajalca zanima tudi, kaj lahko naredite danes. 

Postavite se v vlogo delodajalca. Delodajalec prejme vsak dan na kupe prošenj, kadar pa objavi prosto delovno mesto, pa je teh prošenj še toliko več. Delodajalec med kandidati išče osebo, ki bo imela določena zahtevana znanja, ki mu bodo prinesla korist. Med njimi želi izbrati in povabiti na razgovor ožji krog kandidatov, ki ustrezajo zahtevam za to delovno mesto. Kadar se prijavljate na prosta delovna mesta, za vsako delovno mesto prilagodite svoj življenjepis (CV) – delodajalci namreč v vsakem življenjepisu (CV-ju) iščejo»uporabnost« kandidata za tisto delovno mesto, ki je trenutno prosto. Preverite kaj podjetje zahteva v objavljenih kriterijih in temu primerno poudarite svoja znanja, izkušnje in dosežke. S tem boste naredili prvi korak k povabilu na razgovor. 

Pri pisanju življenjepisa ne pozabite dodati vašega kontaktnega naslova in telefonske številke. Velikokrat se zgodi, da vas ne pokličejo tudi zato, ker nimajo vaše kontaktne številke, delodajalci pa svoj čas izredno racionalno razporejajo. 

CV naj bo pregleden, podatke podajajte v kronološkem zaporedju in za vsako delovno mesto, ki ste ga opravljali, napišite nekaj vrstic o delovnih nalogah na tem delovnem mestu. Na ta način boste podali več informacij o sebi in potrdili svoja znanja, ki jih navajate na začetku oz. v spremnem dopisu.

 

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja