Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Ključne kompetence zaposlenih v praksi
PRIROČNIK

Ključne kompetence zaposlenih v praksi


Cena:
298,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)
Izberite izdajo:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Novoletni bon 50

Vrednostni bon je mogoče koristiti ob nakupu poslovne izdaje strokovnega priročnika v vrednosti najmanj 285,00 EUR. Z uveljavljanjem bona se bruto cena izbranega strokovnega priročnika zniža za 50 EUR. Bon je veljaven do vključno 31. 12. 2018 in se ne more uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

Napišite kodo kupona BON50 na naročilnico
ali ga vnesite ob naročilu v košarici.


Človeški kapital je najpomembnejši za uspešen razvoj podjetja in zanj ste odgovorni tudi vi, kadrovski vodja! Skupaj z vodstvom ste odgovorni za ključne kompetence zaposlenih in njihovo strategijo v podjetju.

Poskrbeti morate za razvoj obstoječih kadrov, načrtovati in selektivno izbrati nove sodelavce, ovrednotiti delo in učinkovitost posameznika, motivirati in nagraditi dober kader.

Vaše odločitve morajo biti strokovno utemeljene!

Vaše odločitve morajo biti strokovno utemeljene in hkrati skladne s potrebami podjetja. In pri tem vam kot učinkovito orodje lahko služi model kompetenc, ki pomembno nadgradi klasično sistemizacijo delovnih mest.


Predstavljamo vam priročnik za ključne kompetence zaposlenih v praksi


Odkrijte strategijo, kako vpeljati model kompetenc v poslovne procese, dvigniti uspešnost celotnega podjetja in pridobiti pohvalo in zaupanje direktorja.


Kaj se boste naučili?

  • Ključne kompetence zaposlenih in kako jih določimo.
  • Kako pravilno uvesti model kompetenc v podjetju in zakaj.
  • Široko uporabnost kompetenčnega modela v praksi.
  • Pasti, ki nastajajo pri uvajanju kompetenc.
  • In še veliko več stvari, ki jih najdete pod zavihtkom vsebina.


-> Naroči priročnik <-


Kaj boste izboljšali s priročnikom v podjetju?

Dvignili boste uspešnost podjetja saj so ključne kompetence zaposlenih tiste, ki so zares odločilne za uspešnost dela.

Izboljšali boste organizacijo in razvojni načrti bodo veliko bolj opredeljeni za organizacijo.

Pridobili boste celovit pregled nad obsoječim stanjem in kakšne potrebe ima vaša organizacija.


Dodani so konkretni vzorci s katerimi si boste lahko takoj pomagali

Kompetence zaposlenih


-> Naroči priročnik <-


Kaj pravijo zadovoljni naročniki o naših produktih?

"S pomočjo obeh priročnikov smo zelo poenostavili delo v oddelku človeških virov."

"Z Založbo Forum Media sodelujemo že več let, saj smo naročniki njihovih dveh portalov (Kadrovsko delo v praksi po novem in Prekinitve zaposlenih po novem). S priročnikoma smo izredno zadovoljni, saj nam omogočata lažje in učinkovitejše delo. Oba sta pregledna in enostavna, lahko jih takoj uporabimo, pomembno pa je, da vsebujeta konkretne nasvete in praktične primere."

mag. Anja Nose, uni. dipl. soc.

HR Manager, Treves d.o.o. Acoustic Products & Systems



-> Naroči priročnik <-


Online izdaja vključuje:

  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Vse posodobitve in nadgradnje v obdobju enega leta


Poslovna izdaja vključuje:

  • - Online priročnik (enostavna navigacija, hitro iskanje, 24 urni dostop z vsemi mobilnimi napravami)
  • - Digitalne vzorce za takojšno uporabo

Tiskano izdajo priročnika

Vsebina

Ključne kompetence naših zaposlenih in kako jih določimo

  • Kaj so kompetence zaposlenih
  • Kako se lotimo določanja kompetenc
  • Koraki za izločanje ključnih kompetenc iz pomembnih
  • Kako začrtamo stopnje zahtevnosti posameznih kompetenc
  • Ključne kompetence, pomembne za posamezne skupine delovnih mest
  • Primeri dobre prakse in še več!

Zakaj uvajamo model kompetenc v podjetju

  • Zakaj se odločiti za uvedbo modela kompetenc v podjetju
  • Kako in kje model koristi razvoju podjetja in več!

Model kompetenc in kako ga oblikujemo v praksi

  • Kaj je model ključnih kompetenc
  • Namen in cilji, ki ga z modelom želimo uresničiti
  • Določanje projektne skupine in kdo naj jo tvori
  • Nabor pomembnih kompetenc (kaj naj nabor vsebuje in kako ga sestavimo)
  • Določitev ključnih kompetenc posameznega delovnega mesta znotraj modela ključnih kompetenc
  • Določanje števila stopenj zahtevnosti kompetenčnega modela
  • Oblikovanje celovitega modela ključnih kompetenc in njegova uporabnost v praksi
  • Preverjanje delovanja modela ključnih kompetenc in več!

Kako vpeljemo model kompetenc v poslovne procese

  • Uvajanje modela ključnih kompetenc v poslovno prakso
  • Časovni in vsebinski načrti ter cilji modela
  • Testno obdobje uvajanja – na kaj moramo biti posebej pozorni
  • Uporaba glede na prvoten namen in cilje (preverjanje s pomočjo vprašalnikov, obrazcev, internih aktov …)

Široka uporabnost kompetenčnega modela v praksi

  • Vrednotenje delovnih mest
  • Posebni pogoji za zasedbo delovnega mesta
  • Ocenjevanje delovne uspešnosti in poskusnega dela
  • Napredovanje zaposlenih
  • Identifikacija ključnega kadra
  • Identifikacija menedžerskih sposobnosti
  • Zadržanje kadra
  • Plan osebnega razvoja, plan izobraževanja in še več!

Morebitne pasti pri uvajanju kompetenc

  • Konkretni primeri uvedenega modela kompetenc v uspešnih slovenskih podjetjih

Aktualni trendi in konkretna praksa na področju kompetenc

  • Kako že vzpostavljen model obnavljati

VZORCI IN PRIMERI:

Vprašalniki

  • Vprašalnik za ugotavljanje temeljnih vrednot, poslovnih in strateških ciljev družbe - temelji za določanje potrebnih kompetenc zaposlenih
  • Vprašalnik za nabor pomembnih kompetenc zaposlenih
  • Vprašalnik za določanje ključnih kompetenc
  • Vprašalnik za določanje števila stopenj zahtevnosti
  • Vprašalnik za ugotavljanje ustreznosti kandidata na selekcijskem razgovoru
  • Vprašalnik za ugotavljanje menedžerskih sposobnosti
  • Vprašalnik za ugotavljanje razvojnih potencialov

Postopkovniki

  • Postopkovnik za določanje posameznih kompetenc
  • Postopkovnik za izgradnjo modela ključnih kompetenc

Konkretni vzorci

  • Vzorec Ocena ustreznosti kandidata za zaposlitev
  • Vzorec Posebnih pogojev za zasedbo delovnega mesta
  • Vzorec Mesečna ocena uspešnosti poskusnega dela
  • Vzorec Ocena delovne uspešnosti
  • Vzorec Obrazec za letne razgovore
  • Vzorec Ugotavljanje razvojnega potenciala

Seznami – preverjeni v praksi

  • Seznami pomembnih kompetenc
  • Seznami ključnih kompetenc

Praktični primeri

  • Primer Sestava projektne skupine in določitev ciljev
  • Primer Razdelitev kompetenc v skupine
  • Primer Različne stopnje zahtevnosti ključnih kompetenc
  • Primer Opisi nesprejemljivega vedenja
  • Primer Načrt osebnega razvoja in izobraževanje zaposlenega
  • Primer Časovni in vsebinski načrt vzpostavitve modela ključnih kompetenc zaposlenih
  • Praktični primeri različnih modelov ključnih kompetenc
  • Primeri ključnih kompetenc za skupino delovnih mest:
    • Kompetence za direktorja, menedžerja, vodjo
    • Kompetence za delovna mesta v prodaji in marketingu
    • Kompetence za delovna mesta v proizvodni dejavnosti
    • Kompetence za delovna mesta v razvoju
    • Kompetence za delovna mesta v storitveni dejavnosti
    • Kompetence za delovna mesta pri delu s strankami
    • In še več konkretnih primerov!

Prednosti poslovne izdaje

Poslovna izdaja

  • Priročnik v tiskani obliki
  • Digitalna izdaja celotnega priročnika
    • hitra navigacija po celotni vsebini priročnika
    • praktični iskalnik po ključnih besedah
    • hiter dostop do vzorcev
  • za osebni/prenosni računalnik
  • za mobilne naprave

Za ogled predstavitvene verzije digitalnega priročnika kliknite tukaj.

 

Splošni pogoji

Ob naročilu poslovne izdaje priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.  V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Ob naročilu online izdaje priročnika pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju enega leta. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.