Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Digitalizacija poslovnih procesov in vpliv na ravnanje z ljudmi
STROKOVNI POSVET

Digitalizacija poslovnih procesov in vpliv na ravnanje z ljudmi



Pošljite povpraševanje

Predstavitev

V sodelovanju s:



Smo v dobi digitalizacije in nenehnih sprememb. Vsaka sprememba, ki jo delodajalci uvajate, naj bo to digitalna ali ne, pa mora imeti jasne cilje in odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj želimo izboljšati?
  • Katere vire bomo pri tem uporabili?
  • Kako bomo poenostavili delovne procese?
  • Koliko in kaj bomo pri tem prihranili?
  • Na kakšen način bomo uvedli izboljšave … ?

Prepogosto se sprememb lotevamo zgolj zato, ker jih uvaja naša konkurenca. To lahko vodi do implementacije (predrage) tehnologije, ki na koncu ni uporabna ali uporabljana in nam ne prinaša poenostavitve postopkov, prihrankov, ... in posledično višje konkurenčnosti. Zato mora biti vsako uvajanje sprememb skrbno načrtovan in smiseln projekt, saj imajo napake boleče posledice.

Digitalizacija je eden ključnih dejavnikov gospodarskih in socialnih sprememb, ki potekajo hitreje kot kdaj koli prej. Pogosto spregledamo, da nismo zgolj v dobi digitalizacije, ampak živimo tudi v družbi znanja. Družba znanja je prinesla popolnoma nove zakonitosti delovanja organizacij - od potrebe po nenehnem inoviranju, koncentraciji talentov, agilnih metodah vodenja, globalni konkurenčnosti, finančni optimiranosti, družbeni odgovornosti in še bi lahko naštevali. Uspešna podjetja danes delujejo na bistveno drugačen način, kot še nekaj let nazaj. Ker je družba znanja prinesla bistvene spremembe v zakonitosti delovanja organizacij, se je bistveno spremenil tudi način dela večine zaposlenih ter s tem sodobno delovno mesto.

Ob vseh naštetih sprememb, pa ne smemo spregledati kulture organizacije/podjetja. Ključno vprašanje, ki si ga morate zastaviti je, ali je vaših zaposlenih že dovolj digitalnega »mindseta«, da bodo vse spremembe tudi zaživele. Zato vas vabimo na:

4. KADROVSKI POSVET: DIGITALIZACIJA PROCESOV IN NJEN VPLIV NA RAVNANJE Z LJUDMI




Na posvetu bomo s strokovnjaki podrobno obravnavali in celovito predstavili vpliv digitalizacije na poslovne procese, delovno mesto in na proces dela. Prikazali bomo pozitivne učinke digitalizacije, katere spremembe prinaša na trgu dela, kateri so poklici prihodnosti, kako vpliva na nove oblike zaposlitve, na delovni čas in na agilnost podjetja/organizacije. Poiskali bomo tudi vzporednice z digitalizacijo HR procesov in ravnanjem z ljudmi v dobi digitalizacije.

Namen posveta je udeležencem zagotoviti strokovne usmeritve in možnost diskusije z drugimi udeleženci in strokovnjaki s področja digitalizacije.



PROGRAM POSVETA

  • Digitalizacija in teoretična izhodišča industrije 4.0
  • Digitalizacija in njeni učinki na:
    • oblike dela
    • pogoje dela
    • način dela
    • delovna mesta
    • komuniciranje v organizaciji in izven nje
  • Delovnopravni vidiki digitalizacije procesov
  • Agilnost, agilna organizacija in agilni zaposleni
  • Digitalizacija HRM
  • Digitalno arhiviranje dokumentacije in VOP
  • Okrogla miza – Kako se uspešna podjetja spopadajo z uvajanjem digitalizacije: moderatorka izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, sodelujoči: prof. dr. Damijan Mumel, UM, Sara Vehovec, Triglav d.d., Nina Langerholc Čebokli, Cosylab, Urban Rozina, Četrta pot.

Pridružite se nam na posvetu, ki ga namenjamo: direktorjem podjetij, kadrovskim direktorjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem razvoja in IT oziroma vsem, ki se pri svojem delu srečujete z obravnavanimi temami.



Vabimo vas, da se udeležite posveta z vrhunskimi strokovnjaki:

  • izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • prof. dr. Damijan Mumel, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • Klemen Drnovšek, univ. dipl. prav., Pravna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • Andreja Samec Koderman, Kadrovska revizija in
  • prof. Nataša Centa, univ. dipl. pedagoginja in prof. matematike in fizike, Četrta pot

Povabili pa smo tudi predstavnike uspešnih podjetij:

  • Saro Vehovec, Triglav d.d., Triglav Lab,
  • Nino Langerholc Čebokli, Cosylab in
  • Urbana Rozino, Četrta pot,

da predstavijo svoje dobre prakse pri uvajanju digitalizacije in sprememb.



Kotizacije in prijava

Za naše zveste stranke
180,00 € DDV ni vključen v ceno.


Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnikov s področja Kadrovsko delo. Ob prijavi nas opozorite, da ste zvesta stranka.

Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Za prijave do 15. 4.
224,10 € DDV ni vključen v ceno.
Velja za prijave do vključno 15. 4. 2019




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta
Redna kotizacija
249,00 € DDV ni vključen v ceno.




Dodatni popusti:

  • za drugega udeleženca: 10 % popusta
  • za tretjega in več udeležencev: 20 % popusta

Ali ste morda naša zvesta stranka?

Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnikov s področja Kadrovsko delo. Ob prijavi nas opozorite, da ste zvesta stranka.

Vsebina

  • Digitalizacija in teoretična izhodišča industrije 4.0
  • Digitalizacija in njeni učinki na:
    • oblike dela
    • pogoje dela
    • način dela
    • delovna mesta
    • komuniciranje v organizaciji in izven nje
  • Delovnopravni vidiki digitalizacije procesov
  • Agilnost, agilna organizacija in agilni zaposleni
  • Digitalizacija HRM
  • Digitalno arhiviranje dokumentacije in VOP
  • Okrogla miza – Kako se uspešna podjetja spopadajo z uvajanjem digitalizacije: moderatorka izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, sodelujoči: prof. dr. Damijan Mumel, UM, Sara Vehovec, Triglav d.d., Nina Langerholc Čebokli, Cosylab, Urban Rozina, Četrta pot.
 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.