Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Nova praksa Državne revizijske komisije
STROKOVNI SEMINAR

Nova praksa Državne revizijske komisije


Cena:
288,00 €
259,20 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 7.1.2019
Izberite datum in lokacijo seminarja:

Trajanje seminarja

   9.00 – 13.15
- +

Prijave sprejemamo do 17. 1. 2019.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega produkta prejmete seminar Nova praksa Državne revizijske komisije 10% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite datum in lokacijo seminarja:
POSEBNA PONUDBA
Ob nakupu tega seminarja prejmete priročnik Zakon o javnem naročanju ZJN-3 20% ceneje.
Cena paketa namesto : (DDV ni vključen v ceno)

Izberite izdajo:

Predstavitev

Nova izvedba seminarja s predstavitvijo zadnjih aktualnih odločitev DKom.


Seminar je namenjen vsem, ki ste odgovorni za javna naročila, v javnem in zasebnem sektorju. Cilj seminarja je udeležencem predstaviti zadnje aktualne informacije glede nekaterih najpomembnejših odločitev oz. stališč Državne revizijske komisije, sodne prakse Vrhovnega sodišča in sodne prakse Evropskega sodišča:

  • Kdaj so dopustne uporabe zmogljivosti drugih subjektov?
  • Kdaj so roki za oddajo iz zakona obvezni in kaj pomeni primerni rok?
  • Kdaj je mogoče po ZJN-3 skleniti aneks?
  • Ali je dopustno, če je ponudnik pripravljalec razpisne dokumentacije?
  • Kdaj in kako je možna zavrnitev vseh ponudb?
  • Kako pravilno pripraviti tehnične specifikacije v fazi izvedbe razpisa?

Komu je seminar namenjen?

  • vsem ki delujejo na področju javnega naročanja v zasebnem in javnem sektorju
  • odgovornim za pravilno vodenje in izvedbo postopkov javnega naročanja

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Pomen pravilne priprave tehničnih specifikacij v fazi izvedbe razpisa,
  • Dopolnjevanje, spreminjanje in pojasnjevanje ponudb;dolžnost ali pravica naročnika
  • Kaj je očitna pomota, kakšen je njen pomen,
  • Neobičajno nizka cena, kaj lahko stori naročnik ,
  • Katere se obvezne sestavine odločitve o oddaji ponudb,
  • Zakaj je pomembna razlika med ocenjeno vrednostjo in višino zagotovljenih sredstev,
  • Zavrnitev vseh ponudb, kdaj in pod katerimi pogoji,
  • Finančna zavarovanja, zakaj velja načelo strogosti,
  • Kdaj gre za drobljenje javnih naročil,
  • Kdaj so roki za oddajo iz zakona obvezni in kaj pomeni primerni rok,
  • Uporaba zmogljivosti drugih subjektov, novejša praksa,
  • Kdaj je mogoče po ZJN-3 skleniti aneks,
  • Kdaj Dkom poda obtožbeni predlog zaradi zavajajočih podatkov v ponudbi,sankcije za ponudnike,
  • Nekaznovanost, nova praksa Dkom, zakaj je v praksi prišlo od problem dokazovanja,
  • Razlika med zavrnitvijo vseh ponudb od izločitve vseh ponudb,
  • Sprememba kadrovske zasedbe v ponudbi, po roku za oddajo ponudb,
  • Pripravljalec razpisne dokumentacije kot ponudnik, ali je dopustno,
  • Kako zavrniti ponudbo zaradi velike strokovne napake,
  • Sodba C 387/14, Esaprojekt Sp. z o.o. proti Województwo Łódzkie,
  • Črna lista delodajalcev kot izločitveni razlog, kdaj in zakaj

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in ne bodo posredovani tretjim osebam. Vaše podatke lahko na vašo zahtevo kadarkoli spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Pojasnila na vprašanja tudi po delavnicah

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.